Eén keer altijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:14 schreef CamelNLD het volgende:
Kunnen automatten in de wasmachine. Ik ben mijn auto aan het poetsen en wil ook graag de matten totaal schoon hebben. Ik heb van die matten die boven een soort velour zijn en de onderkant van flexibel rubber. Ik dacht zelf aan een korte koude was en dan lekker in de zon laten drogen.
Whehe ik kan een filmpje herrineren van een vrouw in een wasstraat die dat dus niet doetquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:34 schreef DonJames het volgende:
Gewoon met de Karcher inderdaad![]()
eerst uit de auto halen natuurlijk
Deze hebben ze ook bij sommige tankstations. maar ik vind het resultaat niet altijd even goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:06 schreef Fer het volgende:
Matten machine van de grotere wasstraten
vrouwen in PTAquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:19 schreef Meike26 het volgende:
Idd hoge drukspuit.. Autowassen met een waterig zonnetje, die dingen drogen binnen uur helemaal op.
En bij het uitzuigen van matten in je auto zitten en mat over je knie leggen. Met de ronding van je knie open je de poriën van je mat en zuig je hem in 1 keer helemaal schoon
Dat inderdaad. Ik kom met de werkbus ook veel op bouwplaatsen en eens per jaar gaat de mat er uit en haal ik de hogedrukspuit er even over.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hogedrukspuit kun je ook proberen, wel goed laten drogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |