Ik heb geen 30 cm plus penerquote:
Wat doe je hier dan op FOK!?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:21 schreef 44rdbei het volgende:
Als je gaat zwemmen in een sportbroek gaat hij waarschijnlijk aan je benen plakken, waardoor de contouren van je pener goed uitkomen.
Dat is geen probleem als je toch maar een kleintje hebt.
En dat wil niemand!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Aiciu het volgende:
Wel een onderbroek onder je witte sportbroek doen anders krijg je wat ik had
Voel ik hier een sponsorbijdrage aankomen?quote:
sjans?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Aiciu het volgende:
Wel een onderbroek onder je witte sportbroek doen anders krijg je wat ik had
ja maar ze is een dikke trol dus ts wil da niequote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ne
[..]
Nee, je bent gewoon geïnteresseerd.
Je hebt mijn quotefaal vastgelegdquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja maar ze is een dikke trol dus ts wil da nie
Bustedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon geïnteresseerd.
Die luchtbel kun je er makkelijk uit halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:58 schreef Waaghals het volgende:
in gewone zwembroeken zitten lood zodat je niet gaat drijven
dat hebben sportbroekje niet, dus heb je steeds zo'n enorme luchtbel in je broekje dat boven water steekt.
Of koop het gewoon alle 2. Sporten in een zwembroek is ook niet fijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:43 schreef JDx het volgende:
Dom geweest, meer vooruitdenken in de toekomst.
Mijn sportbroekjes zijn zwembroeken, dat gaat veel beter andersom.
oplossing is 2 gaten erin prikken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:58 schreef Waaghals het volgende:
in gewone zwembroeken zitten lood zodat je niet gaat drijven
dat hebben sportbroekje niet, dus heb je steeds zo'n enorme luchtbel in je broekje dat boven water steekt.
Geen Primark in Amsterdam. Ik ga denk ik maar in mijn kinderzwembroekquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
oplossing is 2 gaten erin prikken.
En anders TS naar de primark. En daar voor 3 euro een nieuwe kopen.
pics?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:57 schreef Woods het volgende:
[..]
Geen Primark in Amsterdam. Ik ga denk ik maar in mijn kinderzwembroekKan ik eigenlijk beter nakend gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |