Dit dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:12 schreef Frag_adder het volgende:
Op ouderen vrouwen vallen is leuk, maar bedenk je wel wat jij zo een oudere vrouw te bieden hebt? Wellicht dat je er een vindt die wel eens een knaapje wilt ontmaagden maar vaak kom je als man dan toch te onvolwassen over.
ik kan het me voorstellen als de man in kwestie geen student meer is maar werkt, dan kan volwassen worden hard gaan, maar anders blijft het zo ene jongetie die valt op een vrouw...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:49 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dit dus.
Heb onlangs een vrouw van 22 afgewezen om haar leeftijd, maar een jongen van 18 (sorry een man van 18 staat zo gek vind ik) zou ik al helemaal niet zien zitten.
Ik denk dan niet alleen aan persoonlijkheid maar ook aan uiterlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen als de man in kwestie geen student meer is maar werkt, dan kan volwassen worden hard gaan, maar anders blijft het zo ene jongetie die valt op een vrouw...
Nou is het begrip 'oudere vrouw' bij TS ook wel erg ruim.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:04 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik denk dan niet alleen aan persoonlijkheid maar ook aan uiterlijk.
Maar goed ik val nog maar net in de doelgroep van ts dus het verschil is dan wel heel groot.
Dus precies wat Ts zoektquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:04 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik denk dan niet alleen aan persoonlijkheid maar ook aan uiterlijk.
Maar goed ik val nog maar net in de doelgroep van ts dus het verschil is dan wel heel groot.
Ik snap hoe je het bedoelde, maar ik ben nou wel geneigd mijn looprek vast te bestellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nou is het begrip 'oudere vrouw' bij TS ook wel erg ruim.
Een oudere vrouw die niet op een 18 jarige valt?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Overigens TS, hoe weet je zo duidelijk dat je geen jongere vrouw wilt terwijl je eigenlijk geen ervaring hebt met vrouwen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:41 schreef ems. het volgende:
Je hoeft ook niet met ze thuis te komen. Zeker als ze wat ouders zijn hebben ze meestal zelf een huis.
/thread
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |