abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator zondag 19 juni 2016 @ 12:51:02 #301
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_163135170
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:51 schreef Ole het volgende:
Bloedsuikermeter die ik zelf heb gekocht heb ik van Dario. Stripjes zijn redelijk goedkoop. Je moet wel een ssmartphone hebben. Wel handig want alles wordt in app opgeslagen.
Lijkt mij een uiterst handig apparaat; helaas word in ieder geval mijn smartphone niet ondersteund.
Ik heb geen iphone, wel een samsung galaxy maar die staat in ieder geval niet bij hun op de website.

quote:
Ben je ook doorverwezen naar een ditist? Dit wordt namelijk ook vergoed als je t2 hebt. Tevens kan die aandringen om een meter te krijgen van de dvk.
Jup, ook al geweest; een keer of drie.
Maar inmiddels zijn we daar zover dat er moeilijk nog zaken te veranderen zijn. Ik volg het dieet grotendeels. Voor mijn gevoel voel ik mij in ieder geval beter dan drie maanden terug ^O^

quote:
Hoort jouw dvk bij de praktijk van je huisarts? Anders zou ik via de huisarts een andere vragen. Het gaat om je gezondheid!
Ja, zij hoort bij de huisartsenpraktijk. Helaas hebben we er maar n; maar qua persoonlijkheid past zij totaal niet bij mij. Wil dit met de nieuwe combinatie van tabletten even afwachten, kijken wat daar uit komt. Mijn vrouw gaat de 28ste mee naar de dvk kan ze het ook eens uithoren.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')