Karim Rekikikiquote:
1. Er zijn geen verstopeieren geplaatstquote:Op zondag 28 februari 2016 19:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
"Jesus Navas, de man die niets te zoeken heeft tussen de grote jongens"
Deze kun je op 2 manieren opvatten.
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Lallana was zijn verjaardag vergeten
Haha, de commentator zei het toen hij een corner moest nemen. (Dat hij toch niets in de 16 te zoeken had tussen al die lange mensen) Maar ik vind Navas nogal een overschatte speler, die zeker niet in de basis van City zou moeten spelen. Dus wat dat betreft hoort hij er ook niet thuis.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
1. Er zijn geen verstopeieren geplaatst
2. Hmm, hier moet je me even helpen
Komende week weer dartsgenot met Prumjur Liek en UK Openquote:Op zondag 28 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ya ya ya ya
ya ya ya ya
ya ya ya ya
ya ya
kolo kolo kolo kolo
Ik word ook veel te serieus genomen. Behalve als dat zo bedoeld is, dan meestal niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, de commentator zei het toen hij een corner moest nemen. (Dat hij toch niets in de 16 te zoeken had tussen al die lange mensen) Maar ik vind Navas nogal een overschatte speler, die zeker niet in de basis van City zou moeten spelen. Dus wat dat betreft hoort hij er ook niet thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |