Daar raak ik gelukkig van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef zovty het volgende:
Doe een recordpoging zo lang mogelijk van het Nieuw topic knopje afblijven. Het record staat nu op 6 jaar, maar dat kun jij makkelijk verbreken natuurlijk.
Je kan wel beter dan dat. Kom op, bagger het forum vol. Vervuil de servers. Het mag tegenwoordig. De ondergang van FOK! begint bij jezelf! GA HELEMAAAAAAL LOOOOSSSSS!!!!quote:
De server verzieken zie ik niet echt als iets waar ik vrolijk van raak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kan wel beter dan dat. Kom op, bagger het forum vol. Vervuil de servers. Het mag tegenwoordig. De ondergang van FOK! begint bij jezelf! GA HELEMAAAAAAL LOOOOSSSSS!!!!
Niemand wordt tevens vrolijk van je bijdrages.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
De server verzieken zie ik niet echt als iets waar ik vrolijk van raak.
Daarom ga ik ook niet express de server overbelasten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niemand wordt tevens vrolijk van je bijdrages.
Beter ga je gewoon uitloggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet express de server overbelasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |