hoe zit het met oudere man --> jongere vrouwquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Man -> vrouw = meestal avance maken
Man -> Man = snap je (zo van, die chi heb ik gebatst)
Welke docent appt/smst zijn leerlingen.... wtf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:15 schreef justmesel het volgende:
[..]
hoe zit het met oudere man --> jongere vrouw
(bv docent , leerling)
Denk niet dat het zo zwart wit is.
Twistplot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:15 schreef justmesel het volgende:
[..]
hoe zit het met oudere man --> jongere vrouw
(bv docent , leerling)
Denk niet dat het zo zwart wit is.
Wie heeft het over appen/smsen. Face to face bedoel ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke docent appt/smst zijn leerlingen.... wtf.
Wie is het ? Geven we die viezerik aan.
Of beide homofielquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
welke viespeuk van een buschauffeur geeft knipogen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:20 schreef justmesel het volgende:
[..]
Wie heeft het over appen/smsen. Face to face bedoel ik natuurlijk.
En vooral buschauffeurs doen het wanneer ze je goededag wensen.
Kan het niet zo zijn dat het meerdere betekenissen heeft?
haha, veel buschauffeurs, ofniet dames? Maar dat is wel algemeen bekend denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
welke viespeuk van een buschauffeur geeft knipogen?
Veel meer dan 2. Voorbeeldje is knipogen als blijk van herkenning, als zwaaien niet op zn plaats is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:27 schreef justmesel het volgende:
Dus de meesten vinden dat een knipoog maar twee betekenissen heeft?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dacht zelf ook al dat het meerdere betekenissen hadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Veel meer dan 2. Voorbeeldje is knipogen als blijk van herkenning, als zwaaien niet op zn plaats is.
Denk zelf dat dames het minder vaak doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:28 schreef Simterklaas het volgende:
Wat als een dame het bij een man doet?
Het gebeurde mij afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:43 schreef justmesel het volgende:
[..]
Denk zelf dat dames het minder vaak doen.
Doe het wel eens voor de gein bij vriendinnen als teken van een onderonsje
maar die kijken me echt vaag aan van, 'wat is er mis me jou'.
Zou het dus niet eens kunnen al zou ik het willen,
als ik het probeer gaan mijn beide ogen dicht en mijn mond gaat scheef staan.
en al bijgekomen van de schrikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het gebeurde mij afgelopen zaterdag
dat is mooi om te horen.quote:
Denk ik ook, wilde even checken wat de meesten ervan vinden ofquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een rare vraag... ligt aan de context lijkt mij?
Mannen die een andere man een knipoog gevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Man -> vrouw = meestal avance maken
1 betekenis. Ik wil je neuken, het liefst anaal penitreren. Zo diep dat ik je blinde darm kan voelen en je een inwendige blauwe plek krijgt. Ik Al je na deze anale sex volledig onder spuiten zodat we samen moeten douchen, omdat jij naar sperma stinkt en ik naar je kontgat. Dan gaan we onder de douch verder totdat er 1 van ons uitglijd en zn rug breekt. Op de begrafenis van de gene die dood is gegaan moet de ander de dode pijpen / beffen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:42 schreef justmesel het volgende:
[..]
Denk ik ook, wilde even checken wat de meesten ervan vinden of
het één betekenis of meerdere heeft, vandaar mijn vraag.
no-homo natuurlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Mannen die een andere man een knipoog geven
Er bestaat ook nog communicatie buiten de digitale wereld omquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 04:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Doe het soms automatisch bij een knikje ter goedkeuring of bevestiging. Dus als ik een deur openhoud voor iemand in de trein en diegene mij bedankt, dan knik en knipoog ik tegelijk.
dat is duidelijk, de betekenis is dus eigenlijk dus persoons afhankelijk en situatie afhankelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:36 schreef kl1172 het volgende:
Met zo'n knipoog kun je bijvoorbeeld
- aangeven dat je begrijpt wat de ander impliciet bedoeld in het gesprek (als luisteraar)
- de impliciete betekenis die je in het gesprek steekt, extra in de verf zetten (als spreker)
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, soms is het gewoon verwarrend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:47 schreef Yiwei het volgende:
Ik knipoog alleen naar vrouwen, omdat ik hetero ben.
Als we elkaar tegenkomen en minstens 1 van ons in gesprek zijn. Is een soort begroeting dat je de ander hebt gezien![]()
Ik heb ook van mannen gekregen, wat dat betekent is me ook een raadsel. Zelf knipoog ik niet naar mannen, dus het is dan best moeilijk om zoiets te begrijpen. Van sommigen voel ik aan dat het ook een soort begroeting is, maar bij anderen voelt het weer niet zo aan.
Ik ook, is gewoon een teken van vriendelijkheid zeg maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 04:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Doe het soms automatisch bij een knikje ter goedkeuring of bevestiging. Dus als ik een deur openhoud voor iemand in de trein en diegene mij bedankt, dan knik en knipoog ik tegelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |