Bier drinken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Geld verdienen leuke dingen te kunnen doen
Bijvoorbeeld.quote:
Japanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Geld verdienen leuke dingen te kunnen doen
Vooral dat laatste dan, want dit soort crash dingen zijn gedoemd te falen. Je houdt t daarna nl niet je leven lang vol en je lichaam slaat op hol. Dus zodra je begint gaat t extra z'n best doen lekker dik te worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar niet in september. Ik ga dan een cleanse doen. Qua drinken alleen water en geen snacks. Ik zal onder die 100kg komen, ook al is het maar even.
Ja, die term gebruikte ik ook als grap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vooral dat laatste dan, want dit soort crash dingen zijn gedoemd te falen. Je houdt t daarna nl niet je leven lang vol en je lichaam slaat op hol. Dus zodra je begint gaat t extra z'n best doen lekker dik te worden.
Dus voor t afvallen moet je dit sort dingen noooooit doen. Cleansing is een ander verhaal natuurlijk
Goed voornemen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar niet in september. Ik ga dan een cleanse doen. Qua drinken alleen water en geen snacks. Ik zal onder die 100kg komen, ook al is het maar even.
Een soort alternatieve ramadan dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die term gebruikte ik ook als grap.
En het is niet zozeer een crash. Het is gewoon een maand geen fris en geen alcohol drinken. Dat is gewoon gezond, zeg maar. En snacken doe ik al niet zoveel. Voor de rest blijf ik wel gewoon eten, maar dan gezonder.
Alcohol schijnt idd nogal ruk voor je lijf te zijn ja...... Misschien moet ik t ook maar eens doen. Nu nog een makkelijke maand uitzoeken daarvoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die term gebruikte ik ook als grap.
En het is niet zozeer een crash. Het is gewoon een maand geen fris en geen alcohol drinken. Dat is gewoon gezond, zeg maar. En snacken doe ik al niet zoveel. Voor de rest blijf ik wel gewoon eten, maar dan gezonder.
104~105quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed voornemen! [ afbeelding ]
Hoe zwaar ben je nu?
Waarom denk je dat ik zo specifiek september zeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alcohol schijnt idd nogal ruk voor je lijf te zijn ja...... Misschien moet ik t ook maar eens doen. Nu nog een makkelijke maand uitzoeken daarvoor
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo specifiek september zei
Deze maand nog 2 festivals, in oktober weekend weg met vrienden.
Elk jaar moet je meer verdriet verdrinken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben in September jarig, dus dan moet ik m'n verdriet verdrinken.
Ja maar alcohol is zo lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alcohol schijnt idd nogal ruk voor je lijf te zijn ja...... Misschien moet ik t ook maar eens doen. Nu nog een makkelijke maand uitzoeken daarvoor
Er komt een jaar dat ik me dood drink danquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Elk jaar moet je meer verdriet verdrinken.
Je hoeft daar niet een kalendermaand voor te kiezen hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben in September jarig, dus dan moet ik m'n verdriet verdrinken.
In Oktober is de Dutch Design Week en dan zijn er te veel feestjes.
November is Glow maand, idem. En December komt "le boyfriend" en is er Kerst en zo.
Hmmz. Januari? Zo net voor Carnaval
Zo'n cleansing komt me gewoon nog niet zo heel goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |