ja dat wel ja haha als ik dan ruzie met iemand heb is de kans groot dat ik niet eens opsta omdat ik er gewoon geen zin in hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blowen maakt je wel rustig hoop ik?
behalve als je in slechte trip het raam uitspringt tochquote:
Hmm ja dat begrijp ik dan wel ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer gebeurde iets wat oorzaak was van het verbreken van relatie van 3 jaar. Heb het als redelijk traumatisch ervaren onder invloed.
Mensen kunnen daarvan in een zieke psychose komen wel.quote:
Maar nu ben je stuk positieverdus kan je ook meer positieve ervaringen verwachten toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer gebeurde iets wat oorzaak was van het verbreken van relatie van 3 jaar. Heb het als redelijk traumatisch ervaren onder invloed.
Zet dan gelijk de brandslang op dr, weg spraytan en boze opsoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
jij gaat er vast ook nog wel eens dansen
Ja maar dat schijnt mee te vallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve als je in slechte trip het raam uitspringt toch
Blow je vaak op een dag eigenlijk? Zo lijkt het wel een beetje namelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat wel ja haha als ik dan ruzie met iemand heb is de kans groot dat ik niet eens opsta omdat ik er gewoon geen zin in heb
Je overschat mequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het toch altijd over seksuele frustraties
die kun je daar kwijtraken JR
ja ongeveer 1 of 2 joints per dagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blow je vaak op een dag eigenlijk? Zo lijkt het wel een beetje namelijk
Het lag niet aan mijn negativiteit maar aan de gebeurtenis. En ben bang dat die herinneringen weer naar boven komen als ik psychedelica zou nemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu ben je stuk positieverdus kan je ook meer positieve ervaringen verwachten toch?
ik heb mijn schoenen vies, verslapen nietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Divje het volgende:
nou ik verhoog het tempo bezwete hoofd grote ogen ik ga lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |