quote:OEM of retail ???
... een vleesetende plant op mijn bureau installeren ...
quote:Je moet hem wel africhten natuurlijk voordat je hem meeneemt naar kantoor. Anyway, ik zal hem africhten op parfum iig. Zodat ie ten minste al die dames, die mij van het werk houden, bij de lurfen pakt...
Op vrijdag 15 november 2002 10:55 schreef PrivateRyan het volgende:
Dat werkt niet, ik heb mijn vleesetende plant drie keer van binnen uit moeten open snijden omdat ik hem het verschil tussen mij en mijn collegae niet kon bijbrengen.
quote:Das niet geheel waar, er komen misschien zelfs meer beessies op 't kantoor, die vleesetende planten maken immers stoffen aan om insecten te lokken dus ja, er komen er nog meer.
Op vrijdag 15 november 2002 10:55 schreef K3 het volgende:
Tip: informeer bij de bloemen en plantenwinkel (niet het tuincentrum, daar werken alleen maar uitzendkrachten).
Vleesetende planten zijn overigens ook handig tegen ongedierte op kantoor.
En probeer maar niet van die mooie tropische bekerplanten (nephentis of iets dergelijks in het latijn?) te plaatsen, de lucht op het kantoor is erg droog en daar houden ze niet van.
Venus-vliegenval, zonnedauw en de andere bekerplantjes zullen 't misschien wel beter doen, al blijven het (naar mijn mening, misschien doe ik iets verkeerd) erg lastige planten om te houden.
quote:Iets dergelijks bedoelde ik...
Op vrijdag 15 november 2002 11:01 schreef MrTorture het volgende:
deze is wel mooi:
quote:Tuurlijk, kijk maar naar het plaatje...
Op vrijdag 15 november 2002 11:28 schreef MrTorture het volgende:
Zou zoiets nou echt bestaan?
Het zijn meestal gewoon verhalen, al zijn sommige bekerplanten groot genoeg om een aapje te kunnen verteren
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 12:01 schreef Rabieluh het volgende:Het zijn meestal gewoon verhalen, al zijn sommige bekerplanten groot genoeg om een aapje te kunnen verteren
quote:Dus ook kleine irritante buurjochies? (liefst incl. scooter)
Op vrijdag 15 november 2002 12:01 schreef Rabieluh het volgende:
Het zijn meestal gewoon verhalen, al zijn sommige bekerplanten groot genoeg om een aapje te kunnen verteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |