Wat? Wel het hele forum de hele dag willen vol spammen voor een of ander nutteloos record en er dan niet tegen kunnen als anderen er wat over zeggenquote:
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat? Wel het hele forum de hele dag willen vol spammen voor een of ander nutteloos record en er dan niet tegen kunnen als anderen er wat over zeggen
Als je een record wilt vestigen zullen een hoop mensen je posts zien, dus zit nu niet te zeuren dat ik je posts heb gelezenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.
Doe nou niet alsof het voor het eerst is dat je wat over je obsessieve postgedrag hoort.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.
En het gaan dus niet lukken. Wat een ramp hè?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je een record wilt vestigen zullen een hoop mensen je posts zien, dus zit nu niet te zeuren dat ik je posts heb gelezenDaarbij is dat deel van het forum gewoon openbaar en ben je zelf degene geweest die vanacht aan het roepen was een recordpoging te gaan doen vandaag.
Dat gesprekquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef hmmmz het volgende:
Ik lees net op een andere plek van dit forum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat Fylax het erger vind dan ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het gaan dus niet lukken. Wat een ramp hè?
Ok, ik moet toegeven, deze was leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet je vanmiddag tegen de kapster zeggen.
Stoer van je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:49 schreef bamibij het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de kapper in Nijmegen. Straks kom ik Fylax nog tegen
Laat ik z'n moeder ff z'n FOK!-account zien
bashtopicsquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:51 schreef fruitsalade007 het volgende:
Dit is duidelijk een bashtopic
Helemaal niet. Wel een klacht topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:51 schreef fruitsalade007 het volgende:
Dit is duidelijk een bashtopic
Ik lees dat volgens jouw berekeningen een nieuw record van Fylax nog altijd mogelijk is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hou mijn kwaliteitsposts er even buiten hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |