Haha ja ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:11 schreef Droopie het volgende:
Echte fans he, heb sommige afleveringen wel 5 keer gezien.
Ah oke, ja ik wist het alleen van Dikkie dan omdat dat voorbij kwam op geenstijl.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dikkie Siegers was op nieuwssites en probleemwijken FB te lezen. Samantha en Renate kan je dan ook zo vinden en dan lees je alles gewoon. Van Willem zag ik het op VICE, een artikel over probleemwijken. Bij kees ben ik langsgeweest vorig jaar. Jan Schaap had ik ergens gelezen, weet niet meer waar. Geldt eigenlijk voor de rest ook. Was een beetje een Pw fanboi
De meeste al 15+ keerquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:11 schreef Droopie het volgende:
Echte fans he, heb sommige afleveringen wel 5 keer gezien.
Jan uit Grunn was in 2005 ook wel veelvuldig in het nieuws. Was nog veel commotie toen omdat men vond dat sbs aan zijn zelfmoord had meegewerkt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ja ik ook.
[..]
Ah oke, ja ik wist het alleen van Dikkie dan omdat dat voorbij kwam op geenstijl.
Duindorp is stom en teveel gescripted.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De meeste al 15+ keer. Alleen duindorp en wielenpolle niet, die 3x of zo
Had eerder verwacht dat die pedo zelfmoord zou plegen, die ene die zn vrouw sloeg met een volle vuist recht op der ogen. Mensen hadden toen toch ook vernielingen aan z'n huis toegebracht?quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jan uit Grunn was in 2005 ook wel veelvuldig in het nieuws. Was nog veel commotie toen omdat men vond dat sbs aan zijn zelfmoord had meegewerkt.
Woensel de leukste idd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Duindorp is stom en teveel gescripted.
Maar die Woensel is echt te leuk
Ja klopt. Nog tijdens de uitzending al een steen door de ruit en bank in de fik. Maar hij leeft dus nog en zit nog op datingsites.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:14 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat die pedo zelfmoord zou plegen, die ene die zn vrouw sloeg met een volle vuist recht op der ogen. Mensen hadden toen toch ook vernielingen aan z'n huis toegebracht?
Die Jan(?) die z'n huurhuis te koop had gezet was dan wel weer baas.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Duindorp is stom en teveel gescripted.
Maar die Woensel is echt te leuk
Ja, dat was niet zo slim van de makers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:14 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat die pedo zelfmoord zou plegen, die ene die zn vrouw sloeg met een volle vuist recht op der ogen. Mensen hadden toen toch ook vernielingen aan z'n huis toegebracht?
En dood, helaas.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die Jan(?) die z'n huurhuis te koop had gezet was dan wel weer baas.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:14 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Big Brother, ijsmeis.rar en kankerkachel daar draaide heel Fok! op, rest van al die topics is bijzaak.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leugens, iemand doodverklaren, ts verdient een ban.
mensen die niet van fok.rar wetenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Big Brother, ijsmeis.rar en kankerkachel daar draaide heel Fok! op, rest van al die topics is bijzaak.
Volgens mij waren dat naaktfoto's van een fokster..Weet niet hoe oud ze was, dus kan niet zeggen of dat een gemis was.quote:
Nice.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat naaktfoto's van een fokster..Weet niet hoe oud ze was, dus kan niet zeggen of dat een gemis was.
Kastanova, 2005. Bij @home. Hij werd ontslagenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:39 schreef Droopie het volgende:
Zit je nog niet zo lang op fok?
Zoveel relletjes en ander vermaak
Het verhaal van Zeus of die gast die bij een internetbedrijf werkte en iemand bewust afsloot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |