al enige tijd ben ik van plan om eindelijk eens echt gitaar te leren spelen. Nou heb ik met kerst afgelopen jaar een gitaar gekregen van mijn schoonmoeder maar het is lastig om zelf te beginnen. Heeft er iemand nog tips of bijv. eenvoudige startersprogramma's???
Marsh
quote:gewoon op gitaarles gaan!
Op vrijdag 15 november 2002 10:22 schreef Marshall_2002 het volgende:
Hello peeps,al enige tijd ben ik van plan om eindelijk eens echt gitaar te leren spelen. Nou heb ik met kerst afgelopen jaar een gitaar gekregen van mijn schoonmoeder maar het is lastig om zelf te beginnen. Heeft er iemand nog tips of bijv. eenvoudige startersprogramma's???
Marsh
quote:Ligt ook aan het "soort" gitaarles dat je gaat nemen. als je "gewoon" priveles neemt bij iemand thuis dan is het vaak heel goed moeglijk, dat je met behulp van opgedane kennis en internet zelf ook nummers uitzoekt.
Op vrijdag 15 november 2002 10:26 schreef Marshall_2002 het volgende:
ja, wil ik ook nog doen, maar wil zelf ook het een en ander doen...
je kunt voor bladmuziek op gitaar (tabs) wel eens hier kijken:
Ik heb zelf 5 jaar gitaarles (acoustisch) gehad (en 2 jaar elec. bas) en ik zou idd op les gaan.. Misschien dat een bezoekje aan een bibliotheek ook handig is, daar hebben ze nogal eens ineteressante boeken... Oww ja, Noten kunnen lezen is een pré...
Succes..
quote:maakt voor het leren echt niet uit wat voor soort gitaar je koopt.
Op vrijdag 15 november 2002 10:32 schreef BMannien het volgende:
Wat voor een gitaar wilde je eigenlijk gaan spelen.. Ik zou met een acoustische beginnen. (spaanse) Dat heb ik ook gedaan en daar leer je het meeste van.Ik heb zelf 5 jaar gitaarles (acoustisch) gehad (en 2 jaar elec. bas) en ik zou idd op les gaan.. Misschien dat een bezoekje aan een bibliotheek ook handig is, daar hebben ze nogal eens ineteressante boeken... Oww ja, Noten kunnen lezen is een pré...
Succes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |