Dat is leuk, dat dat kan. maar je ziet zelf dat men t toch niet leestquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar je hebt de mogelijkheid om in te vullen: Wat je zoekt. Lijkt me sterk dat als ik deze functie er is om aan te geven of je wel of geen seks, liefde, relatie, vriendschap, casual zoekt, terwijl er eigenlijk enkel mensen voor seks op zitten.
En toch klaag je dat de enige reacties die jij krijgt op seks gebaseerd zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Lekker in kaders denken danNiet iedereen die op Grindr zit zoekt seks.
Ik heb ook liever een vriendje in de buurt hoor (zegt degene met een relatie van 10.000km ver wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
Of Chatr.
Die app is location-based.
Gezellig kletsen met gelijkgestemden kan ook als je tientallen kilometers van elkaar verwijderd bent. Daar speelt locatie geen enkele rol bij. Maar als je zin hebt in seks is het wel zo makkelijk om iemand te vinden die bij je in de buurt is.
Dit is toch geen rocket science, of?!
Grindr is bedoeld voor seksdate's. Dat je het ook kunt gebruiken voor andere doeleinden (bijvoorbeeld het opsporen van viezige homo's in Iran) doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een vriendje in de buurt hoor (zegt degene met een relatie van 10.000km ver weg). Dus op zich zou t dan nog wel Lovr kunnen heten. Maar de naam Grindr zegt al vrij veel. Plus hij merkt zelf wat voor berichten hij krijgt. Kun je wel stug blijven volhouden dat je een romantische date wil en dat lekker koppig in je profile aangeven, maar als je merkt dat het nietw erkt moet je misschien toch eens achter je oor gaan krabben.
Ik zeg niet dat er geen relaties kunnen ontstaan uit Grindr, maar het is niet waar de app hoofdzakelijk voor bedoeld is noch voor gebruikt wordt volgens mij.
Correct me if Im wrong.
Is wat lastiger om nieuwe mensen daar te vinden uit het niks of in de buurtquote:
Ik gebruik t voor bar en restaurant tips als ik op vakantie benquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Grindr is bedoeld voor seksdate's. Dat je het ook kunt gebruiken voor andere doeleinden (bijvoorbeeld het opsporen van viezige homo's in Iran) doet daar niets aan af.
Van alle apps die er nu zijn, is denk ik 80% voor seksdates. Want let's face it, zo zijn de meeste homo's nu eenmaalquote:Maar er is volgens mij wel een markt voor een homo-app die niet draait om seks. Waar je vervolgens dezelfde soort berichten zult krijgen, alleen dan kun je er terecht over klagen.
Ja, als mensen die ik niet ken me toevoegen uit het niets op FB dan is het meteen een NEE hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Is wat lastiger om nieuwe mensen daar te vinden uit het niks of in de buurtmaar handig voor de contacten en om mensen te stalken met gameuitnodigingen
quote:
En dit topic is eigenlijk ook alleen maar voor het organiseren van orgies.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik t voor bar en restaurant tips als ik op vakantie ben
Onder andere dan....
[..]
Van alle apps die er nu zijn, is denk ik 80% voor seksdates. Want let's face it, zo zijn de meeste homo's nu eenmaal#generaliserenFTW
"Sushi eten". Uh-uh, ja, 'tuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En dit topic is eigenlijk ook alleen maar voor het organiseren van orgies.
True. daarom vanavond met 5 fokkers een datequote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En dit topic is eigenlijk ook alleen maar voor het organiseren van orgies.
Rauwe vis is niet direct iets waar ik aan denk bij een gay orgie, maar hey, whatever floats your boatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
"Sushi eten". Uh-uh, ja, 'tuurlijk.
Dat dat nog bestaat zegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:30 schreef Cosmo. het volgende:
*onderweg naar 3 mensen ontmoet via gay.nl*
Ik ben er in geluisd!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
"Sushi eten". Uh-uh, ja, 'tuurlijk.
Ja, die vent is wel redelijk ziekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:53 schreef Gellarboy het volgende:
Die beelden van die schutter zelf in Virginia..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |