Het uitsluiten doe ik nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ach, dates met BarebackCumWhore1997 heus wel uitlopen op succesvolle LTRs hoor.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:20 schreef Gellarboy het volgende:
The odds?
SO TAKE A LOOK AT ME NOW-HOW-OW!!!!
Oh there's just an empty space.
And there's nothing left here to remind me,
of my cum upon your face.
Oh take a look at me now!
I'm back at that Club Church place,
and you coming in my ass is against all odds and that's why I've got a face.
Mooi ja, zeker met de schetslijnen er nog opquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:40 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ] iets voor jou, vlinder?
Die kwam bij mij ook ergens voorbijquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef wonderer het volgende:
http://www.vice.com/en_uk(...)eggs-inside-yourself
Als je alles gehad denkt te hebben...
Pffft... Nah ja. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef wonderer het volgende:
http://www.vice.com/en_uk(...)eggs-inside-yourself
Als je alles gehad denkt te hebben...
T is vooral erg Furry en Hentai volgens mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:41 schreef wonderer het volgende:
Die hele site was een WTF momentje. Ik dacht dat ik alles wel wist qua seksspeeltjes maar toch leer ik steeds nieuwe dingen bij
Yup.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is vooral erg Furry en Hentai volgens mij
Lekker een kunst paardenpiemel in mequote:
Beter dan een echte, lijkt me...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker een kunst paardenpiemel in me
Auquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan een echte, lijkt me...
Er gaan weleens mensen dood aan, ja.quote:
Dat bericht ken ik ook jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er gaan weleens mensen dood aan, ja.
Risico van 't fuck?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bericht ken ik ook ja
Risico van het..... uh, vak?
Naja schoolvakanties Noord-Nederland in ieder geval. De rest mag nog evenquote:
Oooooquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja schoolvakanties Noord-Nederland in ieder geval. De rest mag nog even
Haha ik werk van vakantie naar vakantiequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OooooSchoolvakanties boeien me niet zo. En die van t Noorden nog minder
Da's wel erg vroeg, niet? Lowlands mopet nog beginnen!
Het lijkt wel steeds verder uit elkaar te lopen dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ik werk van vakantie naar vakantie
De laatste regio gaat pas tegen september aan beginnen.
Neuh valt best mee. De totale zomervakantieperiode in Nederland duurt 9 weken. Zit altijd drie weken overlap (ouderwetse bouwvak) en verschil in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt wel steeds verder uit elkaar te lopen dan!
Heel soms, ja. Maar ik zie er niet zo veel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maken jullie eigenlijk ook wel eens sneaky foto's van als je ergens een leuke jongen of mooie man ziet?
Ik durf dat echt nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maken jullie eigenlijk ook wel eens sneaky foto's van als je ergens een leuke jongen of mooie man ziet?
Gewoon doen alsof je iets leest. Dus eerst je telefoon uit je zak halen en er een poosje iets mee doen en daarna een foto maken en hem niet meteen wegstoppen. Of een selfie nemen en dan snel van camera wisselenquote:
Nee. What's the use? 's Avonds naar kijken of zo?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Nee, dat durf ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Aaaah wat lief!quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef Ang3l het volgende:
En dat je dan beide onafhankelijk van elkaar hetzelfde idee hebt voor je Skype date![]()
#liefdeis
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:52 schreef Ang3l het volgende:
En dat je dan beide onafhankelijk van elkaar hetzelfde idee hebt voor je Skype date![]()
#liefdeis
[ afbeelding ]
Aan iemand laten zien!quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. What's the use? 's Avonds naar kijken of zo?
Ja, meestal als ik het tegen mijn vrienden zeg, vragen ze om een fotoquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Aan iemand laten zien!
"Kijk eens wat een hunk! Hij lijkt op <naam van een acteur ofzo>"
Dat jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, meestal als ik het tegen mijn vrienden zeg, vragen ze om een foto
In je profiel zetten dat je niet neukt op de eerste date is geen optie?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb meestal een hekel aan dateapps. Vooral omdat een date voor velen niet meer is dan een potje seks.
Alsof iemand dat ooit heeft geholpen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je profiel zetten dat je niet neukt op de eerste date is geen optie?
Veel mensen kijken (op welke site dan ook) alleen naar foto's. Lezen is er niet meer bij tegenwoordig...quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je profiel zetten dat je niet neukt op de eerste date is geen optie?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alsof iemand dat ooit heeft geholpen.
Er staat in caps: X NO SEX DATES. Gemiddelde eerste reactie is: Geil?
Oh.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Veel mensen kijken (op welke site dan ook) alleen naar foto's. Lezen is er niet meer bij tegenwoordig...
Ik heb een foto met een tosti. Lijkt me duidelijk genoeg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Foto met een bordje "nee, niet geil" als profiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |