2012 belde. Ze wilde hun zomer hit terugquote:
Oiiiquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
2012 belde. Ze wilde hun zomer hit terug![]()
I repeat: Your point being?quote:
Doe niet zo pickyquote:Op woensdag 2 september 2015 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I repeat: Your point being?
Auschwitz staat er ook.
Doesn't mean we need to use it.
Er stond station in plaats van stadion.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Auschwitz staat er ook.
Hehe. Sorry. Had dar eventjes zin in.quote:
Verkeerde been?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Auschwitz staat er ook.
3e been.quote:
Oh, wat scherp van je!quote:Op woensdag 2 september 2015 09:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er stond station in plaats van stadion.
Het is mijn vakquote:Op woensdag 2 september 2015 10:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, wat scherp van je!
Ik dacht dat ik bijzien werd.
Nee helemaal niet. Maar ik ben t gewoon enorm met G_E eens dat ze voetbal lekker uit de stad weg moeten halen, omdat t klauwen vol geld en beveiliging en politie en opruiming kost.quote:
Maar dat was het punt nietquote:Op woensdag 2 september 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar ik ben t gewoon enorm met G_E eens dat ze voetbal lekker uit de stad weg moeten halen, omdat t klauwen vol geld en beveiliging en politie en opruiming kost.
De Arena ligt ook niet voor niets uit de stad. Helaas in Eindhoven staat t stadion midden in de stad en dat geeft alleen maar overlast als er wedstrijden zijn.
Vandaar dat ik 2x heb gevraagd wat zijn punt dan wel was.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat was het punt nietTenminste, niet van René.
Er staat staTion, niet stadionquote:Op woensdag 2 september 2015 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 2x heb gevraagd wat zijn punt dan wel was.
"Voetbal speel je in een stadion en niet op een rails" en "Stadion staat er" zijn geen argumenten om t dan daar nog steeds te spelen. Tel 5 jaar voetbalkosten op en je hebt een giga stadion buiten de stad hoor
Vandaar nogs teeds: Your point being?
Ik snap z'n punt gewoonweg niet van: Voetbal speel je in een stadion en niet op een rails.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Of ergens in een station buiten de stad. En de supporters en/of verenigingen laten opdraaien voor de kosten.
O, G_E had de fout gemaakt!quote:Op woensdag 2 september 2015 11:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er staat staTion, niet stadion
[..]
No problem Angel. Aanvaard.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, G_E had de fout gemaakt!
Dat had ik niet gezien.
Nou. En nu weg met dat voetbal uit de stad. Stadion of station.
Waarom gaat iedereen er toch altijd maar vanuit dat ik me enorm zit op te winden over ietsquote:
Wat is er aanvaard?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |