Een vriendin van mij zit in t programma. van K3 zoekt K3.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:19 schreef Gellarboy het volgende:
Word is out!
In het splinternieuwe programma 'Jonas & Van Geel' (woensdagavond om 21:25u op VTM) praat ik over mijn liefde voor K3 met de band erbij!!!.
[ afbeelding ]
Ik had er weer een paar bijna onder de autoquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Jezus, het is weer Straight Pride.
Voetbal supportersquote:
Ja, dat is het punt toch? Of bedoelde je "geen"?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een relationship
Maar wie weet!
Ik had de link niet aangekliktquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt toch? Of bedoelde je "geen"?
Ik heb niets tegen hetero's, maar moeten ze nou zo laten merken?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had er weer een paar bijna onder de auto
Verkeersregels, daar doen we niet aan hoor![]()
Ergste is nog dat de politie heel mak toekijkt hoe iedereen gewoonweg de straat op loopt door rood heen.
Wat mij fascineerde is dat die voetbal supporters al uren van te voren, sommige zelfs een dag eerder, rond het stadion zwermden, als vliegen rond een hondendrol. Of ze kunnen echt niet klokkijken, dat kan ook.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had er weer een paar bijna onder de auto
Verkeersregels, daar doen we niet aan hoor![]()
Ergste is nog dat de politie heel mak toekijkt hoe iedereen gewoonweg de straat op loopt door rood heen.
I DON'T CARE!! I LOVE IT!!quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
[..]
Stelletje straight-acting homonormatieve nep-homo's
Ik schat veel van die IQ's dermate laag in dat ik geneigd ben je verklaring voor waar aan te nemenquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Wat mij fascineerde is dat die voetbal supporters al uren van te voren, sommige zelfs een dag eerder, rond het stadion zwermden, als vliegen rond een hondendrol. Of ze kunnen echt niet klokkijken, dat kan ook.
Cool, heb je gezegd hoe ontzettend awesome ik ben?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Wonderer! Ik heb t toevallig gisteren over je gehad met Sultan. Aangezien hij als 1 van zijn richtingen op de universiteit gender studies heeft
Mjah... Nou heeft, per definitie, de helft van de bevolking een IQ van minder dan 100. Dus op z'n hoogst een gemiddeld IQ. Wat een verklaring is voor een heleboel ellende in de wereld, waaronder voetbal.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schat veel van die IQ's dermate laag in dat ik geneigd ben je verklaring voor waar aan te nemen
Natuurlijk, natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool, heb je gezegd hoe ontzettend awesome ik ben?
Ik ben nog steeds van mening dat voetbal een sport moet zijn waarbij supporters maar lekker thuis kijken. Kost kapitalen op deze manier. Then again, je hebt ze wel allemaal in 1 stadion nu, ipv in 20 kroegen door de stad heen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Mjah... Nou heeft, per definitie, de helft van de bevolking een IQ van minder dan 100. Dus op z'n hoogst een gemiddeld IQ. Wat een verklaring is voor een heleboel ellende in de wereld, waaronder voetbal.
Wat onwijs leuk, hoe heet ze?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Een vriendin van mij zit in t programma. van K3 zoekt K3.
Ze is in de running voor een nieuw K'tje![]()
Of ergens in een station buiten de stad. En de supporters en/of verenigingen laten opdraaien voor de kosten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat voetbal een sport moet zijn waarbij supporters maar lekker thuis kijken. Kost kapitalen op deze manier. Then again, je hebt ze wel allemaal in 1 stadion nu, ipv in 20 kroegen door de stad heen.
Voetbal speel je niet op een spoorrails maar in een stadion met tribunes en zulksquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Of ergens in een station buiten de stad. En de supporters en/of verenigingen laten opdraaien voor de kosten.
Vooraan links, rode rokje. Meteen achter.... die ene Kquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat onwijs leuk, hoe heet ze?.
De kandidates zijn inmiddels bekend, dus dan kan ik haar in de gaten houden.
[ afbeelding ]
Your point being?quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voetbal speel je niet op een spoorrails maar in een stadion met tribunes en zulks!
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Vooraan links, rode rokje. Meteen achter.... die ene K
Silke.
Ja zij is dus ook pas 21.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:01 schreef Gellarboy het volgende:
Veel van deze meiden zijn wel érg jong trouwens. Weet niet of ik daar ook echt op zou gaan staan wachten na een concert, enzo. Sta je daar als kerel van 35..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |