quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die koeien pas los, na toestemming van de zk...
Heb daar wel eens wat van opgevangen. Waarom, weet ik niet
Dat heb ik gemist. Ik ga eens even kijken of ik het kan vinden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat wil je, na dat ongevraagde gezeik van Ivan aan z'n kop over intenties.
dat sloeg ook echt helemaal nergens op. Bas had gelijk over hem, hij is paranoïde, zoekt dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat wil je, na dat ongevraagde gezeik van Ivan aan z'n kop over intenties.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben me in de Wellness gelegd.
Vent, je bent 61!!!!!
Dat idee had ik ook, van de week al, toen ze het over een wake-up call had en wat als je dan pas wakker wordt als je thuis bent.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:09 schreef rowan634 het volgende:
heb zo'n gevoel dat Gabs op Ivan en Mark gaat. heeft haar 3 stemmen (Cees, Bas, Stiff) helemaal veranderd.
Ja natuurlijk had Bas gelijk, maar ondertussen mag ie maar mooi lopen wachten op de verklaring die Ivan hem wil geven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat sloeg ook echt helemaal nergens op. Bas had gelijk over hem, hij is paranoïde, zoekt dingen die er niet zijn.
volgens mij hebben ze er al over gepraat. ze gingen weer praten en toen SL.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk had Bas gelijk, maar ondertussen mag ie maar mooi lopen wachten op de verklaring die Ivan hem wil geven.
Ah, dat heb ik dan gemist. Toch kijkt Bas nog niet vrolijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze er al over gepraat. ze gingen weer praten en toen SL.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan gemist. Toch kijkt Bas nog niet vrolijk.
Dat was me nog niet zo opgevallen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:12 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Maar het is eigenlijk al sinds zijn bezoek en post (z'n oom die kanker heeft)
ik denk dat hij zich ook mateloos aan zijn mede inwoners irriteert.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:12 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Maar het is eigenlijk al sinds zijn bezoek en post (z'n oom die kanker heeft)
niet op de stream? vast niet, ze wordt weer beschermdquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:13 schreef beequeen het volgende:
Gina is dus weer tekeer gegaan. Vandaag in het zwembad, omdat allround burgerlul zijn voeten liet zien.
En het lijkt wel of niemand daar er iets van mag zeggen.Meteen streamwissel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:13 schreef beequeen het volgende:
Gina is dus weer tekeer gegaan. Vandaag in het zwembad, omdat allround burgerlul zijn voeten liet zien.
2 maanden geleden inmiddels vertelde Wim de hardware leverancier dat ze snel iets moesten gaan planten ..... Nog niets mee gebeurt....quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:12 schreef rowan634 het volgende:
de akker hebben WE leeggehaald (waaif)
JIJ NIET![]()
![]()
Rob ging zich nu bezig houden met de akker. Zoals Cees al voorspelde, doet hij er niks aanquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
2 maanden geleden inmiddels vertelde Wim de hardware leverancier dat ze snel iets moesten gaan planten ..... Nog niets mee gebeurt....
Denk het niet, niks over gelezen hier.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:14 schreef rowan634 het volgende:
niet op de stream? vast niet, ze wordt weer beschermd
Ik denk dat iedereen zich aan iedereen irriteert (kan ook haast niet andersquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:13 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich ook mateloos aan zijn mede inwoners irriteert.
die niet komtquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk had Bas gelijk, maar ondertussen mag ie maar mooi lopen wachten op de verklaring die Ivan hem wil geven.
Rob heeft donderdag of vrijdag nog onkruid staan wiedenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Rob ging zich nu bezig houden met de akker. Zoals Cees al voorspelde, doet hij er niks aan![]()
ze zijn bang voor haarquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En het lijkt wel of niemand daar er iets van mag zeggen.Meteen streamwissel.
oh. shitquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:16 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Rob heeft donderdag of vrijdag nog onkruid staan wieden
Het is een mobiel hokje, kunnen de kuikens elke dag scharrelen.quote:
Dus dat. Streams naar het kantoor waar Ben en GaBi verplicht achter de laptop moeten zittenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
En het lijkt wel of niemand daar er iets van mag zeggen.Meteen streamwissel.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Rob ging zich nu bezig houden met de akker. Zoals Cees al voorspelde, doet hij er niks aan![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kijkt niet echt blij.
En niet alleen op deze foto.
ja maar gast.. chill ff.. je weet niet waar je het over hebt johquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
''hoe lang ben je hier nou al?''quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja maar gast.. chill ff.. je weet niet waar je het over hebt joh
goed goed. je hebt gelijk. Ik kom niet uit Rob's wereld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Voor die kuikens wel lekker...hebben ze geen lamp nodigquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me zo idioot warm in die kas.
omgggggggggggggggggggggggg wat een sukkelloserquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:19 schreef Cheszy het volgende:
Bjorn: gisteren nog een aantal keer gehoord: jeetje Bjorn, in het echt ben je nog knapper dan op tv![]()
![]()
![]()
Neem het met een korreltje zout, dat doen ze in mijn wereldquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |