RTL HELPT MAN MET MEGA LUL WEER AAN WERK
Even nameten
Dames 
Nou, hopelijk heeft gigolo Maarten Smit de afgelopen tijd voldoende getraind in de gym, zijn vitamientjes genomen en voldoende slaap gepakt, want zijn telefoon zal morgen vast weer roodgloeiend staan. RTL5 herhaalt vanavond namelijk de aflevering van blootdate-programma Adam zkt Eva uit 2014 waarin Maarten en zijn reusachtige schlong de hoofdrol speelden.
Dat leverde hem helaas geen nieuwe relatie op, wel een lekkere bonkpartij op het strand en een complete nieuwe carrière.
Nadat zijn reusachtige vleesknots het ook al top kudo-topper schopte op Dumpert, besloot de eigenaar professioneel werk te gaan maken van zijn enorme talent.

Door als gigolo aan de slag te gaan, zo onthulde hij destijds aan het Noord Hollands Dagblad. En dat liep door zijn televisie-bekendheid direct storm.
'Ik denk dat ongeveer de helft van de vrouwen die me benaderen mij kent van tv.' En doordat hij zo populair is, hoeft de manhoer alleen maar voor geld te bonken met lekkere chickies. Gelukkig maar, want voor exemplaren die minder lekker en te gekkie zijn dan hijzelf, lukt het hem niet zijn XXL-stam te verheffen. 'Ik had een afspraak met twee vrouwen. Eén was denk ik onder druk van haar vriendin mee, maar was niet, zeg maar, van mijn niveau.
Toen lukte het me niet.' Hopelijk voor Maarten levert de herhaling van zijn tv-optreden dus wederom een boost in zijn clientèle op. Voor meelezende dames: u hoeft dus alleen te bellen als u 'van zijn niveau' bent.
http://glamora.ma/2015/08/rtl_helpt_carriere_man_met_eno.htmlMet twee filmpjes van 30 cm in aktie

Maar wie is het nou op Fok!