Nee, kost 7 euro per maand en moet je minstens een jaar doen. Kan ik net zo goed een nieuwe wastafel aanbrengen.quote:
Want dat is inderdaad goedkoper dan 12x7 euro.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:21 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, kost 7 euro per maand en moet je minstens een jaar doen. Kan ik net zo goed een nieuwe wastafel aanbrengen.
Ik kan wel eens bellen of ik met zo'n onderhoudscontract nieuwe steunen krijg, dan is het wellicht de moeite waard.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want dat is inderdaad goedkoper dan 12x7 euro.ow wacht. Twee keer per jaar bellen naar je verhuurder en je hebt het d'r uit.
Zoals?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:42 schreef Gieliovd het volgende:
Als je een steun weghaalt pleurt hij van de muur.
Klinkt als een smerige oude roestige bak. Haal voor weinig een leuk meubel bij de ikea
Hangt van de verhuurder af. Het vastzetten van loszittende potten of wastafels zit er soms ook gewoon bij. Net als trapleuningen waarvan de pluggen half uit de muur hangen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:05 schreef hoas het volgende:
[..]
Valt een wastafel onder service dan?
Dat zijn toch alleen schakelaars, kraanrubbers ed?
Oke, ik ben al een tijdje geen huurder meer vandaar de vraag.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hangt van de verhuurder af. Het vastzetten van loszittende potten of wastafels zit er soms ook gewoon bij. Net als trapleuningen waarvan de pluggen half uit de muur hangen.
Dat valt onder het klein onderhoudsfonds. Ik betaal daar iets van 3,25 per maand voor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:05 schreef hoas het volgende:
[..]
Valt een wastafel onder service dan?
Dat zijn toch alleen schakelaars, kraanrubbers ed?
Klinkt een beetje als een vlag op een strontschip.... Gedateerde badkamer met nieuwe wasbak.....quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:42 schreef Gieliovd het volgende:
Als je een steun weghaalt pleurt hij van de muur.
Klinkt als een smerige oude roestige bak. Haal voor weinig een leuk meubel bij de ikea en hang dat op. Scheelt je weer 30 jaar uitstraling.
7 euro bij De Key.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat valt onder het klein onderhoudsfonds. Ik betaal daar iets van 3,25 per maand voor.
ja maar dan moet je wel de oude terughangenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
7 euro bij De Key.
Ik vraag me af als je een nieuwe modieuze wasbak plaatst, of je die mag meenemen als je gaat verhuizen.
Ik zie trouwens dat ze bij Ikea wel mooi geprijsde grote wastafels hebben.
Ik zou hem laten hangen, als verhuist.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
7 euro bij De Key.
Ik vraag me af als je een nieuwe modieuze wasbak plaatst, of je die mag meenemen als je gaat verhuizen.
Ik zie trouwens dat ze bij Ikea wel mooi geprijsde grote wastafels hebben.
Ik vind eigenlijk dat een wastafel er gewoon moet zijn en in orde moet zijn, daar moet de woningbouwvereniging voor zorgen. Ook met twee personen is het een heel gedoe om een wastafel te monteren. Ik zag de beschrijving van Ikea, 'moeilijk' staat erbij en het moet allemaal maar passen en anders moet er gezaagd worden etc. Belachelijk om de huurder daarmee op te zadelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:05 schreef lipje het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel de oude terughangen
Heb er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord dat een huurder zelf zijn wasbak moet vervangen. Kleine reparaties uitvoeren vind ik wel normaal. Tenzij je lid bent van een klein onderhoudsfonds.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat een wastafel er gewoon moet zijn en in orde moet zijn, daar moet de woningbouwvereniging voor zorgen. Ook met twee personen is het een heel gedoe om een wastafel te monteren. Ik zag de beschrijving van Ikea, 'moeilijk' staat erbij en het moet allemaal maar passen en anders moet er gezaagd worden etc. Belachelijk om de huurder daarmee op te zadelen.
a) daarom een servicecontract. b) een wasbak gaat een leven lang mee. Tenzij het gesloopt of slecht onderhouden wordt. Als je huurder nummer 200 bent in 30 jaar dan kan het inderdaad zijn dat je nu de vruchten plukt van je voorgangers.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat een wastafel er gewoon moet zijn en in orde moet zijn, daar moet de woningbouwvereniging voor zorgen. Ook met twee personen is het een heel gedoe om een wastafel te monteren. Ik zag de beschrijving van Ikea, 'moeilijk' staat erbij en het moet allemaal maar passen en anders moet er gezaagd worden etc. Belachelijk om de huurder daarmee op te zadelen.
De laatste tijd zijn er een paar butsjes ontstaan in de binnenkant van de wasbak. Je maakt mij niet wijs dat er niet enige slijtage plaatsvindt aan een wasbak, ook bij normaal gebruik. Ik heb die butsjes ook gezien in de wasbak van mijn buurvrouw, erger zelfs.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
a) daarom een servicecontract. b) een wasbak gaat een leven lang mee. Tenzij het gesloopt of slecht onderhouden wordt. Als je huurder nummer 200 bent in 30 jaar dan kan het inderdaad zijn dat je nu de vruchten plukt van je voorgangers.
Het vervangen van een wasbak is onderhoud voor de verhuurder. Maar die hoeft dat niet te doen als de zaken tussentijds kapot gaan door 'niet normaal' gebruik. Wat eigenlijk de enige reden is dat een wasbak kapot kan gaan. Ik gok zo dat je 35 jaar moet doen met een wasbak. Dat staat er ongeveer voor sanitair. Maar dat verschilt ook per verhuurder.
Tenzij = mits?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:44 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Heb er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord dat een huurder zelf zijn wasbak moet vervangen. Kleine reparaties uitvoeren vind ik wel normaal. Tenzij je lid bent van een klein onderhoudsfonds.
Hij bedoelt dat een wasbak, wcpot, keuken standaard is en klein onderhoud voor schakelaars, kraanleertjes, ed bij ons was dat wel zo.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:30 schreef hoas het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat een wasbak, wcpot, keuken standaard is en klein onderhoud voor schakelaars, kraanleertjes, ed bij ons was dat wel zo.
Kijk anders even in je puntensysteem of je huur voor die wasbak schuldig bent,zoja even bellen en laten vervangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |