SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:31 schreef ingee het volgende:
We kunnen wel een bloossmiley verbodsbord in de op zetten tegenwoordig.
En ja, je kan best een paar maanden vooruit met een fokker per week denk ik.
Edit - ja ik spam m'n kind te veel, maar ze maakt me zo blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leukerd!!!!
En Mari, alles is geloof ik al wel gezegd. Heb daar niet zo veel aan toe te voegen.
Amseleen dreumesje
Dit werd mij ook gezegd en mijn kind is toch echt allergisch voor koemelk! De rust keerde hier weder nadat ik mijn dieet begon en toen ik haar provoceerde (met gelijk een heel glas melk, what was I thinking?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:01 schreef Mariposas het volgende:
Heb een lactatiekundige hier gehad en die denkt dat het wel een allergie zou kunnen zijn, hoewel het ziekenhuis beweert dat dat echt het geval niet kan zijn, dus ongeveer alles wat ik eet moet ik een week schrappen. Kijken of dat verbetering oplevert. Hij heeft de afgelopen 12 uur hypoallergeen kv gehad en is nu vrij rustig, dat kan toeval zijn of wat betekenen...
Wat stom zeg! volgens hun protocol moeten ze dan aan alle symptomen voldoen, maar de lactatiekundige zei dat dat echt niet hoeft. Ze proberen hem hier in een ritme te krijgen, maar hoe gaat dat lukken met een kind dat urenlang wakker ligt van de krampen?!quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:09 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Dit werd mij ook gezegd en mijn kind is toch echt allergisch voor koemelk! De rust keerde hier weder nadat ik mijn dieet begon en toen ik haar provoceerde (met gelijk een heel glas melk, what was I thinking?) keerde de hel weer terug.
Nu is ze het vrolijkste meisje van de wereld dat ik na onze date zo bij oma aantrof:
[ afbeelding ]
Amandelmelk?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wat stom zeg! volgens hun protocol moeten ze dan aan alle symptomen voldoen, maar de lactatiekundige zei dat dat echt niet hoeft. Ze proberen hem hier in een ritme te krijgen, maar hoe gaat dat lukken met een kind dat urenlang wakker ligt van de krampen?!![]()
Als je tips voor vervanging hebt van melkproducten, met name yoghurt, boter en chocolade (mag ook geen soja)hoor ik dat graag (mag via pm/dm)!
Moet nu heel drastisch schrappen dus ook noten en bepaalde groenten en fruit. Ik ben ook vegetariër dus er blijft even weinig over.Als de krampen hierdoor minder worden voorzichtig bepaalde dingen weer proberen. Hoop zo dat dit het is!
Ooee ook geen sojalechtine dan zekerquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wat stom zeg! volgens hun protocol moeten ze dan aan alle symptomen voldoen, maar de lactatiekundige zei dat dat echt niet hoeft. Ze proberen hem hier in een ritme te krijgen, maar hoe gaat dat lukken met een kind dat urenlang wakker ligt van de krampen?!![]()
Als je tips voor vervanging hebt van melkproducten, met name yoghurt, boter en chocolade (mag ook geen soja)hoor ik dat graag (mag via pm/dm)!
Moet nu heel drastisch schrappen dus ook noten en bepaalde groenten en fruit. Ik ben ook vegetariër dus er blijft even weinig over.Als de krampen hierdoor minder worden voorzichtig bepaalde dingen weer proberen. Hoop zo dat dit het is!
Oh ja datquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Amandelmelk?
Voor de rest ga ik even verzinnen![]()
Hopelijk maakt dit alles beter
Nevermind. Je mag natuurlijk ook geen noten![]()
Dat laatste waarschijnlijk...quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:31 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oh ja dat.
Ik ken het alleen maar van eerst een bepaalde groep schrappen. Als je alles schrapt weet je toch niet waar het probleem zit?
Of moet je dan 1 voor 1 een paar dagen gaan provoceren?
Ja, alles schrappen en dan 1 voor 1 weer provoceren inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:31 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oh ja dat.
Ik ken het alleen maar van eerst een bepaalde groep schrappen. Als je alles schrapt weet je toch niet waar het probleem zit?
Of moet je dan 1 voor 1 een paar dagen gaan provoceren?
Ik geef Sjaak tegenwoordig twee doekjes, eentje in iedere hand. Die frot hij in zijn mond en in z'n neus enzo, dan kan ik snel verschonen. Mijn moeder verschoont ook op de eettafel (maar die gebruikt de babykamer wel ;') ) en die gaat stickers op haar lamp plakken (aan de onderkant) zodat Sjaak daarnaar kan kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:36 schreef ingee het volgende:
Mariposas, jouw kind wordt ook heel blij en cute! Echt!
Zit er eigenlijk melk in hele pure chocolade?
Verder ehm... geen idee. Smoothies van de nog toegestane groenten en fruit misschien ipv melk?
Ik drink dat spul überhaupt niet. Moet je granen ook schrappen? Lijkt me een hele puzzel!
(Wat heb ik het toch makkelijk met fv soms, al had ik ook liever bv gegeven hoor!)
Selvaria, wat een lekker rustig kind heb je ineens.
Risu, verschonen level up is heel herkenbaar! Alle potjes en flesjes moeten van de tafel gemaaid worden, als de luier net af is MOET er omgedraaid worden, liefst twee voeten en een hand tegelijk in de mond.
Ze heeft nu een speciale verschoonknuffel en ik zoek nog een mobiel voor boven het kussen, maar waar wordt een 5 maander nog heel gelukkig van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |