abonnement Unibet Coolblue
pi_155274009
Vanavond de salde met blauwe bessen, feta etc. gesmuld.
De spercieboontjes langer gekookt dan aangegeven, want anders knarst het zo tussen de tanden. :X
De Nicolai aard. waren véel.
En toch maar weer een zachtgekookt eitje bij de sla. :D
pi_155274128
Vanmiddag weer een box ontvangen, half uurtje voor de aangegeven tijd, wat me nu prima uitkwam ivm een andere onverwachte afspraak. Waar ik ook bleef eten, dus mijn plan om er vanavond al van te koken viel in het water. Morgen nieuwe kansen. :)

En ik heb drie gratis boxen om weg te geven (eerste box gratis, minimale afname twee stuks). Als je wil: pm me je mailadres.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 16 augustus 2015 @ 21:27:09 #178
445754 LadyPayton
And the circus leaves Town
pi_155276181
Ik wil binnenkort ook een beebox proberen. Hier in zeeland levert niet alles, maar het wordt steeds beter. Kreeg te horen dat je hier dus ook de BB kunt bestellen. Ben benieuwd. Dat het allemaal biologisch is spreekt me wel aan.
  zondag 16 augustus 2015 @ 21:54:41 #179
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_155277328
Ik kijk ook regelmatig naar andere boxen. Maar die zijn zo duur. Meestal tot ruim een euro per persoon per maaltijd. Dan heb je alleen nog maar voor 3 dagen ipv 5.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_155277569
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:27 schreef LadyPayton het volgende:
Ik wil binnenkort ook een beebox proberen. Hier in zeeland levert niet alles, maar het wordt steeds beter. Kreeg te horen dat je hier dus ook de BB kunt bestellen. Ben benieuwd. Dat het allemaal biologisch is spreekt me wel aan.
had ik ook idd. Ze bezorgen vanaf morgen landelijk. Ben benieuwd heb zon XL box met brood besteld
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_155278036
Die beebox ziet niet verkeerd uit. Eurootje goedkoper dan HF (3 maaltijden, 2 personen). Even in de gaten houden en evt. bestellen zodra het in mijn uithoek ook mogelijk is.

En ik ben uiteraard benieuwd naar reviews. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:13:45 #182
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_155278100
Marley Spoon kost nu ook ¤39 voor 2 personen en 3 dagen. Dus misschien dat ik dat ook eens ga proberen. Volgens mij hebben zij ook bijvoorbeeld verse pasta :9
吴 曼 迪
pi_155278378
Beebox ziet er leuk uit, maar bezorgt alleen op donderdagavond. Dan eet ik er op vrijdag, zaterdag en zondag van, en dat zijn nou net dagen dat ik prima zelf kan bedenken wat ik wil eten. Niet handig voor ons dus.
pi_155278592
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:20 schreef Bleie het volgende:
Beebox ziet er leuk uit, maar bezorgt alleen op donderdagavond. Dan eet ik er op vrijdag, zaterdag en zondag van, en dat zijn nou net dagen dat ik prima zelf kan bedenken wat ik wil eten. Niet handig voor ons dus.
Ik spreid mijn drie HF maaltijden altijd uit over de hele week en soms nog langer. Zal bij Beebox toch ook wel kunnen? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_155278610
Vandaag heb ik van Hellofresh de fusili met kastanjechampignons en koolrabi gegeten. Lekker en leuk om iets met een koolrabi te maken. Normaal koop ik meestal een zak gesneden groente.
Wel is de pasta te veel voor ons. Wij eten normaal minder van dat spul (=koolhydraten?). Ik heb nu ook wat minder gebruikt.

Ik heb er wel wat roomboter aan toegevoegd en meer room dan aangegeven gebruikt.

Ik hou deze week niet de volgorde van maaltijden zoals aangegeven aan, omdat je daarmee twee dagen vlees eet en daarna drie dagen niet meer. Dat pikt mijn man niet. (En ik moet hem juist tevreden houden, omdat hij dat hele maaltijdbox idee maar niks vindt)
pi_155278633
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:13 schreef megamandy het volgende:
Marley Spoon kost nu ook ¤39 voor 2 personen en 3 dagen. Dus misschien dat ik dat ook eens ga proberen. Volgens mij hebben zij ook bijvoorbeeld verse pasta :9
Oh, ook prijstechnisch interessant!
En daar waren de recepten nu ook eerder van bekend he?

Lekker, dat rondshoppen. Beetje bijhouden welke recepten er zijn bij welke box en de lekkerste uitkiezen. *O* En natuurlijk goed bijhouden dat je de andere boxen op tijd pauzeert. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 22:45:24 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155279335
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:32 schreef AnneX het volgende:
Vanavond de salde met blauwe bessen, feta etc. gesmuld.
De spercieboontjes langer gekookt dan aangegeven, want anders knarst het zo tussen de tanden. :X
De Nicolai aard. waren véel.
En toch maar weer een zachtgekookt eitje bij de sla. :D
ik zie wel vaker dat het woord sperziebonen zo raar gespeld wordt, waar komt dat toch vandaan? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155279453
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik zie wel vaker dat het woord sperziebonen zo raar gespeld wordt, waar komt dat toch vandaan? :D
ik spreekt het ook uit als c en niet met een z :@
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:53:10 #189
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_155279598
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oh, ook prijstechnisch interessant!
En daar waren de recepten nu ook eerder van bekend he?

Lekker, dat rondshoppen. Beetje bijhouden welke recepten er zijn bij welke box en de lekkerste uitkiezen. *O* En natuurlijk goed bijhouden dat je de andere boxen op tijd pauzeert. :+
Geen idee voor welke dag je het weet + moet doorgeven. Wat wel kut was voor ons zijn hun bezorgtijden. Zelf studeer ik nog met vaak lange dagen (kan tot 18.40 les hebben) en de zaterdag en zondag werk ik, mijn vriend werkt 6 dagen in de week tot laat dus voor ons in de optie van HF fijn om tussen 18.30 en 22.30 het eten te laten bezorgen. Wij kiezen dan de altijd de maandag.

Marley Spoon is woensdag/donderdag tussen 09.00-14.00 en alleen de vrijdag de hele dag, maar de laatste optie is al vanaf 17.00u dikke kans dat er dan nog niemand thuis is.
Dat vind ik wel vreemde tijden om thuis te moeten zijn als je bijvoorbeeld tweeverdieners bent. Als je doordeweek in de ochtend thuis bent kun je net zo goed naar de markt ofzo gaan om alles te halen.

En dan wonen wij in Zaandam, toch wel een regio waarvan je denkt dat ze meer opties zouden hebben.
吴 曼 迪
pi_155281278
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik zie wel vaker dat het woord sperziebonen zo raar gespeld wordt, waar komt dat toch vandaan? :D
Je hebt gelijk! https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/sperzieboon-spercieboon

~O>
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:11:08 #191
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_155281719
Wil het eigenlijk ook wel 's proberen. Weer 's wat anders dan die Maggi zakjes en Chicken Tonight potjes....vind wel dat die 1persoonsdoosjes aardig aan de prijs zijn. Drie maaltijden kosten 34 euro...daarvoor kun je een week uit eten gaan bij de McDonalds. :P
pi_155284895
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil het eigenlijk ook wel 's proberen. Weer 's wat anders dan die Maggi zakjes en Chicken Tonight potjes....vind wel dat die 1persoonsdoosjes aardig aan de prijs zijn. Drie maaltijden kosten 34 euro...daarvoor kun je een week uit eten gaan bij de McDonalds. :P
Dan koop voor 2 personen. Scheelt vijf euro en daarvoor krijg je drie maaltijden meer :)
Je kunt porties evt. invriezen als het je die week niet uitkomt ze op te maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 09:02:39 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155285538
quote:
Tuurlijk heb ik gelijk :D ;)

Ik lees de c steeds als een k dus ik lees het als sperkiebonen :') ik had het al een paar keer voorbij zien komen en kon het niet meer voorbij laten gaan :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Eindredactie Games maandag 17 augustus 2015 @ 13:07:11 #194
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155289979
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil het eigenlijk ook wel 's proberen. Weer 's wat anders dan die Maggi zakjes en Chicken Tonight potjes....vind wel dat die 1persoonsdoosjes aardig aan de prijs zijn. Drie maaltijden kosten 34 euro...daarvoor kun je een week uit eten gaan bij de McDonalds. :P
Ik eet in 75% van de gevallen alleen en gebruik de driepersoons-box.
Van één driepersoonsmaaltijd eet ik twee keer en bereid dus gewoon voor drie personen en mieter één portie in de koelkast :)

Gisteravond die salade gemaakt met rucola, wortel, witte kool en kaneel. Gatverdamme.
Die worstjes waren wel lekker trouwens :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155290376
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil het eigenlijk ook wel 's proberen. Weer 's wat anders dan die Maggi zakjes en Chicken Tonight potjes....vind wel dat die 1persoonsdoosjes aardig aan de prijs zijn. Drie maaltijden kosten 34 euro...daarvoor kun je een week uit eten gaan bij de McDonalds. :P
McD. uit eten noemen... ;)
pi_155322534
Krijg net weer zo'n reclamefolder van hellofresh. Geen verschil in prijs met de supermarkt staat erop. Dan vraag ik me wel af over welke supermarkt ze het hebben
pi_155322988
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan koop voor 2 personen. Scheelt vijf euro en daarvoor krijg je drie maaltijden meer :)
Je kunt porties evt. invriezen als het je die week niet uitkomt ze op te maken.
Dat doe ik inderdaad ook. Anders is het inderdaad echt te duur. Voor 12 euro ga ik niet zelf koken en afwassen. Dan leg ik er wel een paar euro bij en vreet ik buiten de deur.
Schip ahoy!
  Eindredactie Games dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:24:24 #198
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155323974
Ik heb schijnbaar nog drie boxen om weg te geven, daar heb ik nog -10 dagen voor :')



Als ik er op klik kan ik wel gewoon namen/e-mailadressen opgeven dus misschien werkt het nog gewoon. Iemand interesse? Kan het altijd proberen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:35:39 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155324228
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:07 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik eet in 75% van de gevallen alleen en gebruik de driepersoons-box.
Van één driepersoonsmaaltijd eet ik twee keer en bereid dus gewoon voor drie personen en mieter één portie in de koelkast :)

Gisteravond die salade gemaakt met rucola, wortel, witte kool en kaneel. Gatverdamme.
Die worstjes waren wel lekker trouwens :P
ik vond die salade juist heerlijk. Met sinaasappel en kaneel, maar daar moet je van houden denk ik.
pi_155326613
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:24 schreef 2dope het volgende:
Ik heb schijnbaar nog drie boxen om weg te geven, daar heb ik nog -10 dagen voor :')

[ afbeelding ]

Als ik er op klik kan ik wel gewoon namen/e-mailadressen opgeven dus misschien werkt het nog gewoon. Iemand interesse? Kan het altijd proberen.
Die min is niet negatief, maar het daadwerkelijke dagen dat je nog hebt. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')