Nee, maar een beetje haar was best leuk geweestquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben in het leven
Dat is dan ook de reden dat WCH kaal is. Voor de rest is zijn leven te geweldig en perfect. Om het een beetje te balanceren heeft God hem geen haar gegeven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben in het leven
Neequote:
Laat je schaamhaar staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje haar was best leuk geweest
God is a bitch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat WCH kaal is. Voor de rest is zijn leven te geweldig en perfect. Om het een beetje te balanceren heeft God hem geen haar gegeven.
ook niet als je dan bilzerian heet?quote:
Ik knip mn schaamhaar en doe dat met wat pritt op mn bakkes smeren, lijkt het net alsof ik een echte man ben.quote:
als ik mijn baard lang genoeg groei gaat het vanzelf op schaamhaar lijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik knip mn schaamhaar en doe dat met wat pritt op mn bakkes smeren, lijkt het net alsof ik een echte man ben.
Als ik mijn schaamhaar lang genoeg groei gaat het vanzelf op een baard lijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik mijn baard lang genoeg groei gaat het vanzelf op schaamhaar lijken
nicequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik mijn schaamhaar lang genoeg groei gaat het vanzelf op een baard lijken.
Als ik mijn piemel lang genoeg groei gaat het vanzelf op een knakworst lijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sowieso ziet jouw baard eruit als schaamhaar, maar dat komt omdat je zelf gewoon een lul bentquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sws lijkt jouw kop al op een penisquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Al die verschillende kutten lijkt mij ook een keer vervelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet als je dan bilzerian heet?
Haha, ik laat gewoon mijn baard groeienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik knip mn schaamhaar en doe dat met wat pritt op mn bakkes smeren, lijkt het net alsof ik een echte man ben.
Wat je ermee doet maakt mij niks uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En dan omhoog kammen?
Maar dan zie ik toch niets meer?
klopt, maar hij heeft ook auto's, poker, geweren en geitenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Al die verschillende kutten lijkt mij ook een keer vervelen.
Ik maakte maar grapjes, ik heb zo'n hipster two day beard gr gr.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:00 schreef Willoow het volgende:
Haha, ik laat gewoon mijn baard groeien
Haha kleine lulquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik mijn piemel lang genoeg groei gaat het vanzelf op een knakworst lijken
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een grote lul hoor xoxoxx
Ja, maar dat kan iedereen met geld hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar hij heeft ook auto's, poker, geweren en geiten
hahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een grote lul hoor xoxoxx
gmtaquote:
whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |