Zit nog niet genoeg drank in.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:56 schreef cobain1994 het volgende:
Geen gelebber tussen Stif en Rob?
1&3 toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef jeneker het volgende:
kan nit inloggen op me accountmaar 1 stream
Dat miste ik net ffquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef yvondenise het volgende:
[..]
ja Bjorn zei op Gabs? hij zei de buurvrouw. en Bjorn zei gelijk Nicole.
Ivan heeft gisteravond niet opgelet zeker toen Nicole pochtte over anderen opstoken.quote:
Je mist niets.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef jeneker het volgende:
kan nit inloggen op me accountmaar 1 stream
Ivan let op de verkeerde zakenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ivan heeft gisteravond niet opgelet zeker toen Nicole pochtte over anderen opstoken.
Oja liefde maakt blind, ofzo.
in ivan's hoofd hebben mark en Nicole het beste met hem voor en zijn Rob, Stiff, Gina, Benjamin en Wim, mensen die graag willenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan let op de verkeerde zakenzo blind als wat voor een hoop dingen
Nah.Er zijn wel bijna 200 kaartjes verkocht voor het feest.En voor de rest veel gesprekjes over het stemmen.En o ja,Stiff haar haar is weer blond...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:04 schreef jeneker het volgende:
[..]
dat wel![]()
was er nog wat leuks gebeurt vandaag ?
Ja en ik snap daar nog steeds niets van .. . Ivanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
in ivan's hoofd hebben mark en Nicole het beste met hem voor en zijn Rob, Stiff, Gina, Benjamin en Wim, mensen die graag willen
blond weer ? kan ze niet gewoon naar huisquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nah.Er zijn wel bijna 200 kaartjes verkocht voor het feest.En voor de rest veel gesprekjes over het stemmen.En o ja,Stiff haar haar is weer blond...
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:09 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Horen hier geen gewichten aan te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |