SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ziet Nicole dan toch best wel goed hequote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat Nicole het zich aan doen ....de spelletjes die er worden gespeeld
Ivan zegt dat de enige die bewust onrust stookt en dingen achter houdt Bas is![]()
Nicole vind dat Mark ook een onruststoker is![]()
Mark lijkt eindelijk zn hand overspeelt te hebben, mss te overmoedigend geworden door Gina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Ivan zou eens moeten weten hoe Bjorn over hem aan te telefoon loopt te klagen, mss sijpelt dat zaterdag wel door, dan krijgt het wss nog wel een staartje.![]()
TT
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
ènnnnn over naar Bjorn en Wim....
Wim is bang dat hij een stem van Bas krijgt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hoe blind is hij serieus, zie hem er voor aan op bas te gaan met de stemmingquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat Nicole het zich aan doen ....de spelletjes die er worden gespeeld
Ivan zegt dat de enige die bewust onrust stookt en dingen achter houdt Bas is![]()
Nicole vind dat Mark ook een onruststoker isTEAM TAFEL![]()
Gabrielle: Waar is iedereen, jullie zijn echt saai vandaag, ik vind het stom?quote:
Stefanie: Er is zelfs al iemand zijn tanden aan het poetsen.
Gabrielle: Benji, ga je al slapen, wat een stom leven, ik ben er klaar mee.![]()
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hoe blind is hij serieus, zie hem er voor aan op bas te gaan met de stemming
al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik een aantal gesprekjes over het stemmen wel heel erg fake vind
en dat gesprekje net tussen Ivan en Nicole is er 1 vanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Van die nono komen ze dus ook nooit meer af he (a la LauA/Joey)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:56 schreef puzziepie het volgende:
ènnnnn over naar Bjorn en Wim....
Wim is bang dat hij een stem van Bas krijgt
Zo jammer dat ze niet voor Madelon kozen. Die leek wel inhoud te hebben maarja he.![]()
![]()
Nee hij gaat verdelen zei hij ,maar daarna had hij het over Bas , niet over die 2 anderenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dacht dat ik ook ivan hoordequote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:59 schreef yvondenise het volgende:
Wim ook 1 stem op Nicole,die andere weet ik niet.
TEAM TAFEL![]()
Wil jij dat dan echt zien?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:56 schreef cobain1994 het volgende:
Geen gelebber tussen Stif en Rob?You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Nicole?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:59 schreef yvondenise het volgende:
Wim ook 1 stem op Nicole,die andere weet ik niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
heb het zelf niet gehoord, maar wat een kneus hé. hij leeft tussen 10 stokers en dan gaat ie zeggen dat er maar 1 stoker is, en dat is basquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor
al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik een aantal gesprekjes over het stemmen wel heel erg fake vind
en dat gesprekje net tussen Ivan en Nicole is er 1 van![]()
TEAM TAFEL![]()
pratend met de grootste stokertquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
heb het zelf niet gehoord, maar wat een kneus hé. hij leeft tussen 10 stokers en dan gaat ie zeggen dat er maar 1 stoker is, en dat is bas![]()
TEAM BAKSTEEN![]()
Wat Ivan Bjorn heeft aangedaan vergeeft hij hem echt nooit![]()
Hij laat zich wel wel heel erg meeslepenMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: