abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157074671
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:38 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ik ga die base gwn eens testen, als het flopt ga ik weer over op m'n oude.

Bij th10 krijg je niet alleen een extra DE-pomp, maar ook goud en elixirpomp erbij. Verder krijg je 25 extra muren en 2 inferno's die gwn ontzettend sterk zijn omdat deze door healthspells heen branden. Ik ben th10 geworden bij level 80, dat was idd erg vroeg maar voor mij wogen deze voordelen op tegen de nadelen. Sowiezo vind ik het spel pas leuk worden vanaf de meester divisie, dan moet je tenminste goed nadenken hoe je een base aan moet vallen.

Ik pomp 100 DE extra op met mijn DE-pom per uur. De DE-bonus is al 500 en ik pak altijd minimaal 1000 DE met aanvallen dus ik zie het punt niet zo in. En de elixir-troepen zijn echt wel sterk genoeg om mee aan te vallen hoor.

Mijn base:
[ afbeelding ]
"wij nodigen alleen non rushers uit" en dan ben jij co daar _O- :D
pi_157075940
Je weet dat je verslaafd bent als je een (biologische) timer hebt lopen om afwezigheid van 5 minuten te voorkomen.. ik was nog gewaarschuwd hiervoor

Wat is het dat Clash of Clans zo aantrekkelijk maakt voor jullie? Er is niets aantrekkelijks aan de lange dure upgrades noch het hersendood klikken van 'next' zou je zeggen
pi_157077731
Beursaap kan straks wel naar TH11 ;)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_157078755
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 01:25 schreef PiccoLow het volgende:
Je weet dat je verslaafd bent als je een (biologische) timer hebt lopen om afwezigheid van 5 minuten te voorkomen.. ik was nog gewaarschuwd hiervoor

Wat is het dat Clash of Clans zo aantrekkelijk maakt voor jullie? Er is niets aantrekkelijks aan de lange dure upgrades noch het hersendood klikken van 'next' zou je zeggen
De voice over vind ik geniaal. De geluiden passen gwn perfect bij het attribuut en maken het spel gwn een stuk leuker om te spelen. Verder is het een van de weinig smartphone games die je elke dag kunt spelen zonder dat het gaat vervelen.
pi_157083823
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 15:28 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb de volgende cw base in gedachten. Hoe sterk is dit? De bedoeling is natuurlijk dat alle landtroepen gaan 'zwerven' om de muren heen op zoek naar andere doelwitten dan de th. Ik vraag me wel af of de afstand groot genoeg is (zie rode lijn) tegen jumpspells. Klopt dit wel of niet?

Qua luchttroepen hoef ik me enkel om draken druk te maken denk ik omdat deze zich op alle doelwitten richten en niet zoals ballonnen alleen op verdedigingswerken. De bedoeling van deze cw base is de tegenstander maar één ster te gunnen.
heb je deze al getest? Een kritiekpunt zou kunnen zijn dat een TH8 ook 1 ster zou kunnen halen
pi_157083929
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:01 schreef PiccoLow het volgende:

[..]

heb je deze al getest? Een kritiekpunt zou kunnen zijn dat een TH8 ook 1 ster zou kunnen halen
morgen wordt ie getest.
pi_157084020
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:04 schreef Beursaap het volgende:

[..]

morgen wordt ie getest.
ik zou zeggen dat je meer rekening had moeten houden met minions/gunstelingen: kanonnen doen deze geen kwaad zoals je weet

Een goeie 10% aan een paar minions alleen

-
Die xbows had ik niet in de gaten
Wellicht vormen minions dan toch geen gevaar
pi_157108520
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 15:28 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb de volgende cw base in gedachten. Hoe sterk is dit? De bedoeling is natuurlijk dat alle landtroepen gaan 'zwerven' om de muren heen op zoek naar andere doelwitten dan de th. Ik vraag me wel af of de afstand groot genoeg is (zie rode lijn) tegen jumpspells. Klopt dit wel of niet?

Qua luchttroepen hoef ik me enkel om draken druk te maken denk ik omdat deze zich op alle doelwitten richten en niet zoals ballonnen alleen op verdedigingswerken. De bedoeling van deze cw base is de tegenstander maar één ster te gunnen.
Deze pak ik zonder twijfel 3 sterren, denk dat hiervoor zelfs maar 2 spells nodig zijn.
Even een freez op de inferno en de naast omliggende defence.
Laat rustig mijn aanvallers een rondje lopen, als dit bijna klaar is een lading wb op je muren.
Deze opstelling raad ik af.
pi_157108662
Ben heel benieuwd naar de update.
Hoorde tijd terug al dat het een grote zal worden.
Ben er heel benieuwd naar.

Nieuwe hero en defence, ben benieuwd of de attacker niet heel erg overpowered gaat worden zo.
Een ding weet ik wel, ga meteen naar th11 als ik genoeg goud heb.
pi_157108875
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:01 schreef biertank het volgende:
Ben heel benieuwd naar de update.
Hoorde tijd terug al dat het een grote zal worden.
Ben er heel benieuwd naar.

Nieuwe hero en defence, ben benieuwd of de attacker niet heel erg overpowered gaat worden zo.
Een ding weet ik wel, ga meteen naar th11 als ik genoeg goud heb.
Ik hoop dat ze TH10 wat meer balancen, zolang dat niet gebeurt blijf ik op TH9 hangen.
pi_157109356
quote:
9s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
k hoop dat ze TH10 wat meer balancen, zolang dat niet gebeurt blijf ik op T
hoe bedoel je balancen?
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:53:32 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157109644
quote:
9s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze TH10 wat meer balancen, zolang dat niet gebeurt blijf ik op TH9 hangen.
Wat betreft weging in cw?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_157110363
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:55 schreef biertank het volgende:

[..]

Deze pak ik zonder twijfel 3 sterren, denk dat hiervoor zelfs maar 2 spells nodig zijn.
Even een freez op de inferno en de naast omliggende defence.
Laat rustig mijn aanvallers een rondje lopen, als dit bijna klaar is een lading wb op je muren.
Deze opstelling raad ik af.
Of aardbevingsspreuken gebruiken. Heb 'm maar niet gebruikt, 4 van die spreuken erop en al m'n muren liggen open :{
pi_157110589
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:36 schreef biertank het volgende:

[..]

hoe bedoel je balancen?
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat betreft weging in cw?
Nee, wat betreft offense en defense. Op TH9 kun je nog 3 sterren halen met een goede comp, op TH10 is dat eigenlijk niet te doen. Je mikt gewoon op de TH met 4/5 golems en je heroes erachter en dat is het. Ok, met een goede golaloon kan het eventueel nog maar daar moet het een base voor zijn. Het zou leuk zijn als ze bijv. valks en hogs sterker maken of een nieuwe troep toevoegen. Daardoor wordt het uitdagender om je aanval goed voor te bereiden en de reward is ook groter.
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:57:21 #201
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157110854
Nouja, ik vind t juist wel wat hebben dat niet elke TH10 elke andere TH10 kan driesterren. Wat dat betreft kunnen ze beter TH7/8 fixen, waar mass dragon gewoon bijna een garantie voor 3 sterren is (wat in de update als t goed is ook gefixt gaat worden, in elk geval voor TH7. Lvl 1 en 2 draken zouden minder sterk gemaakt worden las ik).

Dat in combinatie met de nieuwe CW regel dat winst bij gelijkspel in sterren obv pecentage of destruction gaat levert wel wat meer spanning op dan dat straks alle TH10s ook standaard 3 sterren kunnen halen op andere TH10s en je dus in war bij een gelijke matchup gewoon constant aan 2 kanten max sterren ziet. Of je een war wint of verliest wordt dan nog enkel afhankelijk van in hoeverre de matchmaking in je voordeel uitvalt of niet.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157111201
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:57 schreef MutedFaith het volgende:
Nouja, ik vind t juist wel wat hebben dat niet elke TH10 elke andere TH10 kan driesterren. Wat dat betreft kunnen ze beter TH7/8 fixen, waar mass dragon gewoon bijna een garantie voor 3 sterren is (wat in de update als t goed is ook gefixt gaat worden, in elk geval voor TH7. Lvl 1 en 2 draken zouden minder sterk gemaakt worden las ik).

Dat in combinatie met de nieuwe CW regel dat winst bij gelijkspel in sterren obv pecentage of destruction gaat levert wel wat meer spanning op dan dat straks alle TH10s ook standaard 3 sterren kunnen halen op andere TH10s en je dus in war bij een gelijke matchup gewoon constant aan 2 kanten max sterren ziet. Of je een war wint of verliest wordt dan nog enkel afhankelijk van in hoeverre de matchmaking in je voordeel uitvalt of niet.
Ik bedoel niet dat je standaard 3 sterren kan halen, dat zou de lol er ook snel af halen inderdaad. Maar dat het iig wat makkelijker wordt. Zoals TH9, wat nu perfect is gebalanceerd. 3 sterren halen is te doen maar dan moet je je aanval heel goed uitvoeren en met hogs of ballonnen werken.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:29:50 #203
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157111411
Probleem dat ik daarmee heb is dat *iedereen* dezelfde aanvallen gaat gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de draken op TH7 en vroege TH8, of hogs op late TH8 en TH9.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:36:34 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157111525
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:29 schreef MutedFaith het volgende:
Probleem dat ik daarmee heb is dat *iedereen* dezelfde aanvallen gaat gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de draken op TH7 en vroege TH8, of hogs op late TH8 en TH9.
Gebeurd nu toch ook al? Alle aanvallen in de wars die ik doe komen neer op Gowiwi of Holo
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157111667
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:29 schreef MutedFaith het volgende:
Mja, nu zie je overal alleen gowipes en gowiwi's boven TH8. En ik zie nog regelmatig mensen falen met draken of hogs, het is niet zo dat je daarmee standaard 3 sterren haalt. Maar goed, dan moet je je base daar ook op inrichten en niet e.o.a. base van internet halen om dat te voorkomen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:45:29 #206
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157111685
Nu is 't ook niet ideaal nee. Maar dan zou ik 't als Softcell meer zoeken in de balans tussen units onderling (zodat er meer "optimale" combinaties te maken zijn) dan tussen attack en defense op th10.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:46:20 #207
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157111704
Als je trouwens met draken faalt op th7 of lage th8 ben je t echt zelf schuld. Daarna wordt 't een lastiger verhaal.
pi_157111781
In het geval je als TH9 vijf bouwvakkers hebt: een vrijhouden voor koning/koningin en een voor muren?
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:54:18 #209
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157111877
Dat vind ik een beetje zonde, bouwvakkers vrijhouden. Ik zorg liever dat er om de 1 of 2 dagen eentje vrijkomt zodat ik om de dag buit in muren kan stoppen, indien nodig. Als je veel meer farmt tussendoor dan ik kan die tijd te lang voor jouw situatie zijn.

BK en AQ is vooral plannen, het liefst tegelijk tussen cw's door. Ik zie niet zo in waarom je er daarvoor zou vrijhouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 26-10-2015 15:14:30 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:06:48 #210
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157112099
Ik hou er op TH9 1 vrij voor muren. En zodra ik genoeg DE heb om een van de royals te upgraden gebruik ik daar die vrije voor en hou ik de eerstvolgende die vrij komt weer vrij voor muren.

Maar ik ben dan ook aan 't TH8.5-en, dus probeer de defense upgrades (behalve teslas) boven max TH8 zo lang mogelijk uit te stellen.
pi_157112195
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:50 schreef PiccoLow het volgende:
In het geval je als TH9 vijf bouwvakkers hebt: een vrijhouden voor koning/koningin en een voor muren?
Ik was altijd slavendrijver, aan het werk houden die gasten.
Vakantie doen ze maar in hun eigen tijd.
Na een tijdje is het niet meer te doen om ze constant aan het werk te houden aangezien de upgrades zo duur worden (tenminste ik).

Hoe anders is dat nu, standaard 5 vrij en af en toe de AQ of BK updaten.
edit: op muren AQ en BK na alles max.

[ Bericht 2% gewijzigd door biertank op 26-10-2015 15:24:04 ]
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:22:04 #212
46794 Berkery
Fat bastard
pi_157112338
Die van mij staan ook bijna altijd stil, BK en AQ doe ik altijd tegelijk en goud en elixer gaat naar de muren (TH9, op wat spreuken na max).
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_157112364
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Nee, wat betreft offense en defense. Op TH9 kun je nog 3 sterren halen met een goede comp, op TH10 is dat eigenlijk niet te doen. Je mikt gewoon op de TH met 4/5 golems en je heroes erachter en dat is het. Ok, met een goede golaloon kan het eventueel nog maar daar moet het een base voor zijn. Het zou leuk zijn als ze bijv. valks en hogs sterker maken of een nieuwe troep toevoegen. Daardoor wordt het uitdagender om je aanval goed voor te bereiden en de reward is ook groter.
Snap wacht je zegt, je hebt zeker een punt.
Maar zo simpel 4 a 5 golems met je heroes erachter gaat ook niet helemaal op, je moet ook wel even goed kijken hoe je meer dan een ster kan halen op een maxed base, er faalen er echt nog zat.
En soms zie ik tegenstanders die aanvallen maken waar je vingers bij af te likken zijn.
Het reward gevoel heb ik dus ook zeker wel, maar dat is wel al vanaf 2 sterren dat is wel een verschil natuurlijk.
pi_157130459
All,
ik zit met het volgende:
Ik heb een th10 met max gowhipe en lavaloon. Ben nu mijn farm troepen aan het upgraden.
Momenteel ben ik aan het cuppen, wat aardig gaat als je je TH in de base zet en niet teveel loot hebt. zit momenteel om en nabij de 3100 trophies. Echter ondervind ik nu problemen met het behalen van sterren; heeft iemand tips voor mij? Momenteel val ik met 24 ballonnen en 50 gunstelingen aan en wat woedespreuken. Wellicht moet ik mijn setup veranderen? Of zorgvuldiger zijn met het uitzoeken van tegenstanders. Mijn doel is uiteindelijk om een tijdje in de champ divisie te bivakkeren en zo wat leuke bonussen op te strijken voor het behalen van sterren ( en 2K edelstenen). alvast bedankt!
pi_157132776
Is GiBarch TH9 (reuzen, barbaren en boogschutters) simpelweg het 'spammen' van alle troepen in een keer of zit daar wel wat verfijning achter?

Binnenkort level 5 kasteel; welke troepen (combinatie) raden jullie aan als verdediging?
pi_157132825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:50 schreef jesseax het volgende:
All,
ik zit met het volgende:
Ik heb een th10 met max gowhipe en lavaloon. Ben nu mijn farm troepen aan het upgraden.
Momenteel ben ik aan het cuppen, wat aardig gaat als je je TH in de base zet en niet teveel loot hebt. zit momenteel om en nabij de 3100 trophies. Echter ondervind ik nu problemen met het behalen van sterren; heeft iemand tips voor mij? Momenteel val ik met 24 ballonnen en 50 gunstelingen aan en wat woedespreuken. Wellicht moet ik mijn setup veranderen? Of zorgvuldiger zijn met het uitzoeken van tegenstanders. Mijn doel is uiteindelijk om een tijdje in de champ divisie te bivakkeren en zo wat leuke bonussen op te strijken voor het behalen van sterren ( en 2K edelstenen). alvast bedankt!
Mocht je willen stijgen in trofeeën en haast geen duister elixer in je tank hebben; een clangenoot verzamelt duister elixer in zijn pompen en verplaatst de inhoud niet naar de tank. De pompen houdt hij binnen en de tank buiten de muren. Tegenstanders denken een makkelijke duister elixer snack gevonden te hebben maar laten naast hun teleurstelling ook een hoop trofeeën achter!
pi_157132941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:00 schreef PiccoLow het volgende:
Is GiBarch TH9 (reuzen, barbaren en boogschutters) simpelweg het 'spammen' van alle troepen in een keer of zit daar wel wat verfijning achter?

Binnenkort level 5 kasteel; welke troepen (combinatie) raden jullie aan als verdediging?
Daar zit wel wat verfijning achter, want een splash damage(mortier/tovenaarstoren) en je barbaren en boogschutters zijn weg. Wanneer de mijnen en pompen vol zitten, zet ik vaak de reuzen in om de klappen op te vangen, terwijl de archers de mijnen kunnen leegschieten. Mocht ik meer naar het midden van de base moeten dan zet ik de archers en barbs wat gedoseerder in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')