Inderdaad. Meestal wordt er een extern bedrijf gestrikt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:18 schreef Geralt het volgende:
Het lijkt me stug dat Jumbo dat zelf ontwikkeld heeft. Ze zijn een supermarkt. Supermarkten hebben geen verstand van softwarepakketten ontwikkelen.
Hooguit zullen ze het zelf hebben laten ontwikkelen. Zelf ontwikkelen lijkt me geen enkele sprake van te zijn
Er zijn geen oplossingen die in alle gevallen het beste zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Onzin op lange termijn ben je juist beter af met standaard werk maar elk bedrijf denkt dat hun processen echt uniek zijn terwijl het vaak juist niet zo uniek is of ze de processen zo slecht hebben ingericht dat er juist maatwerk nodig is terwijl met een kleine logische organisatie wijzigingen het wel met een standaard pakket zou kunnen.
En het is dan om het eender welk ERP/CRM pakket je gebruik van maakt.
Lol, inmiddels met 7 systemen gewerkt voor servicemedewerkers en behalve dat ze tegenwoordig mobiel bruikbaar zijn geworden, zit er weinig verschil tussen. Ik verbaas mijn nog steeds hoeveel er in geinvesteerd wordt en iedere upgrade lijkt achteruitgang. Vooral Oracle en SAP zuipen budgetten leeg en je krijgt vooral klachten van gebruikers. Meest trieste is Oracle of SAP dat bij het betreffende bedrijf nog steeds gebasseerd was op het oude systeem van de servicebonnen, maar dan digitaal. Terwijl de werkzaamheden inmiddels voor heldeskachtig systeem ala topdesk vragen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Onzin op lange termijn ben je juist beter af met standaard werk maar elk bedrijf denkt dat hun processen echt uniek zijn terwijl het vaak juist niet zo uniek is of ze de processen zo slecht hebben ingericht dat er juist maatwerk nodig is terwijl met een kleine logische organisatie wijzigingen het wel met een standaard pakket zou kunnen.
Lang genoeg mee gewerkt om een eigen mening te hebben omtrent SAP.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Jouw mening over SAP slaat dan ook kant noch wal
zit je dus helemaal mis. vriendin van mij is test coördinator bij jumbo voor de eigen software. alles wordt in huis of met hulp van extern ontwikkeld bij jumbo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:18 schreef Geralt het volgende:
Het lijkt me stug dat Jumbo dat zelf ontwikkeld heeft. Ze zijn een supermarkt. Supermarkten hebben geen verstand van softwarepakketten ontwikkelen.
Hooguit zullen ze het zelf hebben laten ontwikkelen. Zelf ontwikkelen lijkt me geen enkele sprake van te zijn
haha wat een grap. wij hadden een paar jaar terug navision want dat zou alles in ons magazijn oplossen. jammer genoeg voor navision zien wij tussen de 1 en 2 miljoen artikelen per jaar langskomen met allemaal identieke kenmerken die geregistreerd moeten worden en waar allerlei bewerkingen op plaatsvinden en veiligheidscontroles aanhangen. navision klapte volledig uit elkaar na 9 maanden, miljoenen euro's aan gespendeerd aan software, hardware, consultants en weet ik wat meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |