Fijn dat de oils niet meer onderaan staan en ik ben benieuwd naar de nieuwe moeilijkheidsgraden van gwent.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:10 schreef Drankster het volgende:
1.10 changelog:
http://wpc.4d7d.edgecastc(...)_10_changelog_en.pdf
Wow even een van 15gb.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:10 schreef Drankster het volgende:
1.10 changelog:
http://wpc.4d7d.edgecastc(...)_10_changelog_en.pdf
Skellige most wanted is een dlc, uninstall de dlc eens en installeer 'em dan opnieuw. als het goed is kan je de quest dan opnieuw doen en goed completen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow even een van 15gb.![]()
En nog steeds geen fix voor Skellige's Most Wanted.
Been there, done that and nope...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef turance het volgende:
[..]
Skellige most wanted is een dlc, uninstall de dlc eens en installeer 'em dan opnieuw. als het goed is kan je de quest dan opnieuw doen en goed completen.
Zal ook wel gelijk preload zijn voor de Hearts of Stone.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow even een van 15gb.![]()
En nog steeds geen fix voor Skellige's Most Wanted.
Wordt op steam gecomprimeerd tot 6,7GB, zo te zien.quote:
Normaal krijg je ergens in de nacht een mailtje dat het verzonden is en dan brengt de postbode hem in de loop van de releasedag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:43 schreef studentje7 het volgende:
Lekker dan... Op bol.com staat nog steeds dat Hearts of Stone 13.10 beschikbaar komt... wanneer wordt die dan verzonden?:O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Serieus?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:33 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb een Hearts of Stone DLC code (PS4). Wil wil hem?
Ik dm me maarquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:33 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb een Hearts of Stone DLC code (PS4). Wil wil hem?
Yessssquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:08 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
DM je in 10 min
[..]
Sorry net een minuutje te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ja Expansion Pack met Gwent kaarten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:32 schreef Leonos het volgende:
Kan je die echte Gwen kaarten ergens kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:31 schreef PirE het volgende:
Bossfights in HoS zijn matig, veel trucjes om ze op te rekken.
Tevens ben ik best wel fucked met mijn bommengeralt.
Ik heb snel je spoiler weer dicht geklikt omdat ik nog niet alle bosses heb gehad. Maar ik vond ze erg moeilijk. Ik speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en heb NG+ gedaan en had gelezen dat het daardoor nog moeilijker was (of dit waar is, geen idee).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik vóór de uitbreiding er natuurlijk aan gewend geraakt dat ik OP ben door dat levelsysteem. Nergens waar je rondloopt vind je nog een vijand waarbij je moeite hebt (behalve dat éne plekje in Skellige). En nu met de uitbreiding heb je weer ineens groepjes bandits, wolven en andere irritante beesten waarbij je ineens weer slim moet spelen ipv button bashen om het te winnen. Maar goed, dat is alleen maar leuk.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |