abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:20:24 #151
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156104369
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:03 schreef Abdus18 het volgende:
heb er ook eindelijk eens tijd voor gehad...nu in novigrad en velen..man wat een groot gebied.
Wel vreemd dat je bijv na een vraagteken gaat, kom je level 6 mobs tegen enzo, ga je vervolgens een vraagteken verder kijken, komt er ineens een level 25 griffon aangevlogen... soms wel lastig uit te vinden welke je wel al kunt doen en welke nog te hoog zijn.

De story is tot nu toe wel lekker :P

edit: Wat voor build gebruikt iedereen? heb volgens mij al een verkeerde build XD
Ik was gewoon puur gefocussed op zwaardvechten + quen (beide modussen voor heal en voor damage protection, maarja speelde op hoogste moeilijkheidsgraad).
Ik gebruikte potions continue, en had iets van 3 skills gespecced daar zodat het allemaal wat langer duurde.

Sings dus alleen defensief, zwaard offensief, potions ter ondersteuning (later pas vooral toen ze wat hoger level waren)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156112193
Uitgespeeld, GOTY 2015 _O_ _O_ _O_

Had geen beter einde kunnen wensen op 3 puntjes na. Alleen lezen nadat je game hebt uitgespeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door Drankster op 15-09-2015 17:35:44 ]
pi_156112752
Wat een prachtige game is het toch O+ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:53:58 #154
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156124602
Alleen balen dat ik ''the black pearl'' niet kan doen :(

Is maar een level 13 quest oid maar die heb ik lang genegeerd. En nu kan ik die ouwe bok bij de brug niet vinden :(
  woensdag 16 september 2015 @ 07:26:47 #155
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_156133138
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:22 schreef Drankster het volgende:
Uitgespeeld, GOTY 2015 _O_ _O_ _O_

Had geen beter einde kunnen wensen op 3 puntjes na. Alleen lezen nadat je game hebt uitgespeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

One of us,one of us,one of us.
pi_156133863
heb nu net eigenlijk het novigrad story gedeelte gedaan, moet nu richting skellige...is er nog veel van story erna?

Ben nu level 17, wat ben je als je de story gespeeld hebt? 30?
pi_156133897
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:44 schreef Abdus18 het volgende:
heb nu net eigenlijk het novigrad story gedeelte gedaan, moet nu richting skellige...is er nog veel van story erna?

Ben nu level 17, wat ben je als je de story gespeeld hebt? 30?
Je zit iets onder de helft. Ik was level 37 toen ik het had uitgespeeld.
pi_156133942
Ik ben pas level 4 ;) , maar goed ik heb er dan ook pas een uur of 12 in zitten.

Meteen na de proloog, als je in het Velen gebied terecht komt, zie je een stash kist in een kasteel (van de Baron), maar klopt het dat ik daar nog niet naar binnen kom?

Nu moet ik elke keer terug fast travelen naar de White Orchard Inn
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 16 september 2015 @ 08:56:11 #159
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156134011
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
klopt het dat ik daar nog niet naar binnen kom?
Yeap.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156134130
Dat dacht ik al. Helemaal bovenin het Velen gebied is er ook een stash, maar daar kom ik voorlopig nog niet in de buurt met exploren.

Vanmiddag op mijn kleine nichtje passen en dan vanavond weer verder *O*
A murky, forgotten land.
pi_156134844
Nu alweer zin om te spelen straks naar werk haha, zoveel te doen in die game, moet me eens aan de secondary quests wagen
pi_156135924
Ik speel altijd na een of twee mainquests altijd een hele zwik sidequests e.d. voordat ik weer verder ga met de main quests. Of ik zwerf wat rond en zie wel wat ik tegen kom.

Ik ben altijd veel te bang dat ik te snel door de main quests heen ga (al schijnt de main story line in deze game zo tussen de 40 en de 60 uur te duren).

En als ik eenmaal de story line/main quest lijn heb uitgespeeld, dan heb ik nooit zin om verder te spelen; dan ben ik er ook echt klaar mee.
A murky, forgotten land.
pi_156137153
Het grote 'probleem' met elke rpg is, je wilt alle loot/wapens die je onderweg tegenkomt meenemen, maar op een gegeven moment wordt je te zwaar om te rennen.

Nu kan ik maximaal 60 kg meenemen. Kun je dat nog upgraden later?
A murky, forgotten land.
pi_156137458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:38 schreef StateOfMind het volgende:
Het grote 'probleem' met elke rpg is, je wilt alle loot/wapens die je onderweg tegenkomt meenemen, maar op een gegeven moment wordt je te zwaar om te rennen.

Nu kan ik maximaal 60 kg meenemen. Kun je dat nog upgraden later?
Je kan door horse races te doen zadeltassen winnen. Dan kan je tot 160 kg meenemen.

Ook zijn er in het spel chests (die zijn ook aangegeven op de kaart) waar je je spullen kan bewaren.
pi_156137572
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:52 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Je kan door horse races te doen zadeltassen winnen. Dan kan je tot 160 kg meenemen.

Ook zijn er in het spel chests (die zijn ook aangegeven op de kaart) waar je je spullen kan bewaren.
Okee, die stash chest had ik al een paar van gezien, maar wat daarin zit daar kun je niet meteen over beschikken als je daar niet bent.

Kan dat bij die zadeltassen wel, ook als Roach niet bij je in de buurt bent?

Vaak kun je bij rpg's Strength levelen zodat je meer mee kunt torsen, ik weet niet of dat bij TW3 ook zo is.
A murky, forgotten land.
pi_156137620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Okee, die stash chest had ik al een paar van gezien, maar wat daarin zit daar kun je niet meteen over beschikken als je daar niet bent.

Kan dat bij die zadeltassen wel, ook als Roach niet bij je in de buurt bent?

Vaak kun je bij rpg's Strength levelen zodat je meer mee kunt torsen, ik weet niet of dat bij TW3 ook zo is.
Als je roach zadeltassen geeft (toevallig eergisteren een paar gekocht met) krijgt je eigen inventory meer plek..
Ik ging van 60 naar 160 toegestaan gewicht :P
pi_156143065
zijn er nog wat tips voor het vechten...het kan aan mij liggen
had het op een na laagste niveau staan en ik ging best vaak dood.... :$ :$
maar op het laagste niveau is het weer veels te makkelijk...

wat doe ik verkeerd? moet ik meer afwachten en dodgen ofzo....en niet meer erin rennen, of mis ik iets compleet... :$

(ja ik zuig)
pi_156143182
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:32 schreef Abdus18 het volgende:

wat doe ik verkeerd? moet ik meer afwachten en dodgen ofzo....en niet meer erin rennen, of mis ik iets compleet... :$

(ja ik zuig)
Kan je niet echt tips geven want al lang niet meer gespeeld + ben zelf ook noob. Kijk wat YouTube filmpjes van gasten die het wel kunnen is de beste tip :P
pi_156143290
Heeft iemand al gevonden waar je de Limited Edition van Hearts of Stone kan pre orderen? (de fysieke versie)
pi_156144130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan je niet echt tips geven want al lang niet meer gespeeld + ben zelf ook noob. Kijk wat YouTube filmpjes van gasten die het wel kunnen is de beste tip :P
straks eens kijken....ik zal wel beter moeten worden in dodgen en een counterattack ofzo...echt slecht in :P
pi_156144384
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:32 schreef Abdus18 het volgende:

(ja ik zuig)
Ga je voornamelijk dood tegen alle vijanden, of tegen meerdere tegelijk, bijvoorbeeld meerdere wolven, bandits of nekkers? Want één-tegen-één-gevechten moet je gewoon gedisiplineerd dodgen, pareren en aanvallen en als de vijand teveel zelf verdedigd op het goede moment (iets nadat de vijand zijn aanval inzet) op de block-knop drukken (dan countert Gerald de aanval en kan je de vijand zelf aanvallen).

Bij meerdere vijanden tegelijk kan je bijvoorbeeld Igni gebruiken zodat meerdere vijanden tegelijk in de fik staan zodat je je even kan richten op één vijand. Verder kan je ook de andere signs gebruiken als strategie. En let op de wegrol-knop, dit kost stamina en de dodge-knop niet.

En natuurlijk de bestiary lezen om te kijken welke oil je moet gebruiken tegen de vijand. Ik gebruik de laatste tijd ook bombs om de vijanden af te leiden.
pi_156144450
Meer oefenen voor die counter attack dus.
Gebruikte eerst eigenlijk ook alleen maar het wegrollen, laatst meer gaan dodgen, ging opzich ook wel al redelijk. Probeer het nu te gebruiken als een vijand aanvalt, zodat ik naast/achter hem terecht kom voor een aanval...

Maargoed, meer gedisiplineerd zijn dus, en niet denken dat ik rambo ben :P
pi_156144718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:27 schreef Abdus18 het volgende:
Meer oefenen voor die counter attack dus.
Gebruikte eerst eigenlijk ook alleen maar het wegrollen, laatst meer gaan dodgen, ging opzich ook wel al redelijk. Probeer het nu te gebruiken als een vijand aanvalt, zodat ik naast/achter hem terecht kom voor een aanval...

Maargoed, meer gedisiplineerd zijn dus, en niet denken dat ik rambo ben :P
Ja op het laagste niveau ben je dus wel Rambo ;)

Ik heb op een gegeven moment de skill in m'n skilltree gedaan waarmee je arrows kan deflecten. Want elke keer als ik een groepje bandits of pirates tegen kwam is er altijd wel eentje die me op een afstandje probeert neer te schieten. En nu kan ik dus lekker arrows afstoten met m'n zwaard wanneer ik block.
pi_156146152
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:41 schreef studentje7 het volgende:
Heeft iemand al gevonden waar je de Limited Edition van Hearts of Stone kan pre orderen? (de fysieke versie)
http://redeemgwent.com/
  woensdag 16 september 2015 @ 17:30:30 #175
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_156146255
quote:
Naaaaisss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')