Ik was gewoon puur gefocussed op zwaardvechten + quen (beide modussen voor heal en voor damage protection, maarja speelde op hoogste moeilijkheidsgraad).quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:03 schreef Abdus18 het volgende:
heb er ook eindelijk eens tijd voor gehad...nu in novigrad en velen..man wat een groot gebied.
Wel vreemd dat je bijv na een vraagteken gaat, kom je level 6 mobs tegen enzo, ga je vervolgens een vraagteken verder kijken, komt er ineens een level 25 griffon aangevlogen... soms wel lastig uit te vinden welke je wel al kunt doen en welke nog te hoog zijn.
De story is tot nu toe wel lekker
edit: Wat voor build gebruikt iedereen? heb volgens mij al een verkeerde build XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Drankster op 15-09-2015 17:35:44 ]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:22 schreef Drankster het volgende:
Uitgespeeld, GOTY 2015![]()
![]()
Had geen beter einde kunnen wensen op 3 puntjes na. Alleen lezen nadat je game hebt uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One of us,one of us,one of us.
Je zit iets onder de helft. Ik was level 37 toen ik het had uitgespeeld.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:44 schreef Abdus18 het volgende:
heb nu net eigenlijk het novigrad story gedeelte gedaan, moet nu richting skellige...is er nog veel van story erna?
Ben nu level 17, wat ben je als je de story gespeeld hebt? 30?
Yeap.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
klopt het dat ik daar nog niet naar binnen kom?
Je kan door horse races te doen zadeltassen winnen. Dan kan je tot 160 kg meenemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:38 schreef StateOfMind het volgende:
Het grote 'probleem' met elke rpg is, je wilt alle loot/wapens die je onderweg tegenkomt meenemen, maar op een gegeven moment wordt je te zwaar om te rennen.
Nu kan ik maximaal 60 kg meenemen. Kun je dat nog upgraden later?
Okee, die stash chest had ik al een paar van gezien, maar wat daarin zit daar kun je niet meteen over beschikken als je daar niet bent.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:52 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Je kan door horse races te doen zadeltassen winnen. Dan kan je tot 160 kg meenemen.
Ook zijn er in het spel chests (die zijn ook aangegeven op de kaart) waar je je spullen kan bewaren.
Als je roach zadeltassen geeft (toevallig eergisteren een paar gekocht met) krijgt je eigen inventory meer plek..quote:Op woensdag 16 september 2015 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, die stash chest had ik al een paar van gezien, maar wat daarin zit daar kun je niet meteen over beschikken als je daar niet bent.
Kan dat bij die zadeltassen wel, ook als Roach niet bij je in de buurt bent?
Vaak kun je bij rpg's Strength levelen zodat je meer mee kunt torsen, ik weet niet of dat bij TW3 ook zo is.
Kan je niet echt tips geven want al lang niet meer gespeeld + ben zelf ook noob. Kijk wat YouTube filmpjes van gasten die het wel kunnen is de beste tipquote:Op woensdag 16 september 2015 15:32 schreef Abdus18 het volgende:
zijn er nog wat tips voor het vechten...het kan aan mij liggen
had het op een na laagste niveau staan en ik ging best vaak dood.... :$ :$
maar op het laagste niveau is het weer veels te makkelijk...
wat doe ik verkeerd? moet ik meer afwachten en dodgen ofzo....en niet meer erin rennen, of mis ik iets compleet... :$
(ja ik zuig)
straks eens kijken....ik zal wel beter moeten worden in dodgen en een counterattack ofzo...echt slecht inquote:Op woensdag 16 september 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je niet echt tips geven want al lang niet meer gespeeld + ben zelf ook noob. Kijk wat YouTube filmpjes van gasten die het wel kunnen is de beste tip
Ga je voornamelijk dood tegen alle vijanden, of tegen meerdere tegelijk, bijvoorbeeld meerdere wolven, bandits of nekkers? Want één-tegen-één-gevechten moet je gewoon gedisiplineerd dodgen, pareren en aanvallen en als de vijand teveel zelf verdedigd op het goede moment (iets nadat de vijand zijn aanval inzet) op de block-knop drukken (dan countert Gerald de aanval en kan je de vijand zelf aanvallen).quote:Op woensdag 16 september 2015 15:32 schreef Abdus18 het volgende:
zijn er nog wat tips voor het vechten...het kan aan mij liggen
had het op een na laagste niveau staan en ik ging best vaak dood.... :$ :$
maar op het laagste niveau is het weer veels te makkelijk...
wat doe ik verkeerd? moet ik meer afwachten en dodgen ofzo....en niet meer erin rennen, of mis ik iets compleet... :$
(ja ik zuig)
Ja op het laagste niveau ben je dus wel Ramboquote:Op woensdag 16 september 2015 16:27 schreef Abdus18 het volgende:
Meer oefenen voor die counter attack dus.
Gebruikte eerst eigenlijk ook alleen maar het wegrollen, laatst meer gaan dodgen, ging opzich ook wel al redelijk. Probeer het nu te gebruiken als een vijand aanvalt, zodat ik naast/achter hem terecht kom voor een aanval...
Maargoed, meer gedisiplineerd zijn dus, en niet denken dat ik rambo ben
http://redeemgwent.com/quote:Op woensdag 16 september 2015 15:41 schreef studentje7 het volgende:
Heeft iemand al gevonden waar je de Limited Edition van Hearts of Stone kan pre orderen? (de fysieke versie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |