Zo extreem moeilijk was dat toch niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
Kennelijk is newgame+ uit. Ik ben er wel benieuwd naar maar vraag mij toch af of het de moeite is als je hem al op Death March hebt uitgespeeld.... Hoe veel moeilijker kan het dan nog worden?
Oh ja sorry dat bedoelde ik dus, het stelde geen zak voor toen je alles een beetje door had. Dus ik heb zo iets van, als ik death march al gedaan had zal dit ook wel geen uitdaging zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zo extreem moeilijk was dat toch niet?
Ah yes, ik snap je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat bedoelde ik dus, het stelde geen zak voor toen je alles een beetje door had. Dus ik heb zo iets van, als ik death march al gedaan had zal dit ook wel geen uitdaging zijn...
Had ik ook last van maar gisteravond bij de Video settings -> Postprocessing beide opties (blur) uitgezet) en ik had er geen last meer van. Nou heb ik niet uren in Novigrad rondgelopen maar ik heb de hele avond geen blur meer gezien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:09 schreef Catch22- het volgende:
Heilige poep, ik heb constant laadmomenten (zo'n blur) in novigrad op de ps4. Zelfs in cutscenes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ik had persoonlijk gehoopt dat ze dit hadden gebruikt om ook een "black mode" te introduceren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah yes, ik snap je.
Je kunt dit ff lezen, daar wordt besproken wat er zoal verschilt. Zoals ik 't lees zijn 't vooral hogere level vijanden. Zo zijn de eerste Nekkers die je met Vesemir tegenkomt al level 31.
Toch lees ik dat de meeste mensen het nog steeds schijtsimpel vinden c.q. zich OP wanen. Ik denk dat als je qua level al richting de 40 gaat er niet veel aan is/anders is dan vanilla. Overigens kun je bij de start van NG+ nog steeds een difficulty kiezen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Had ik ook last van maar gisteravond bij de Video settings -> Postprocessing beide opties (blur) uitgezet) en ik had er geen last meer van. Nou heb ik niet uren in Novigrad rondgelopen maar ik heb de hele avond geen blur meer gezien.
Eindelijk ik Skellige aangekomen nadat ik eerstSkellige is saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon mij er niet toe zetten daar alle quests te doen. Te vaak dat je ergens naartoe moet en dan om zo een !@#$ berg heen moet, of dat je er gewoon niet fatsoenlijk kan komen.quote:
En tijdens het varen kom je van die vliegende kutbeesten tegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kon mij er niet toe zetten daar alle quests te doen. Te vaak dat je ergens naartoe moet en dan om zo een !@#$ berg heen moet, of dat je er gewoon niet fatsoenlijk kan komen.
Gewoon kruisbogen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
En tijdens het varen kom je van die vliegende kutbeesten tegen.
Ik ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Uitgespeeld. Volgens de stats in 52 uur. Geniaal spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Als je van fantasy houdt zou ik het aanraden.quote:
Sowieso, je kunt die 2 boeken ook gebundeld krijgenquote:Op zondag 23 augustus 2015 07:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je van fantasy houdt zou ik het aanraden.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 07:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook.80 uur volgens statistieken. Ook vrijwel alle sidequests gedaan. Eentje niet.
Wat voor einde had jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:25 schreef Drankster het volgende:
![]()
![]()
Deze dude heeft zo hard gelijk.Volgens mij was ze helemaal niet loyaal aan Nilfgaard. Ze haalde alleen dat Temerian Lillies-wapenschild weg. Wat er voor had kunnen zorgen dat Nilfgaard haar herberg zou kunnen sluiten. Maar die 'patriots' namen daar aanstoot aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat jammer was aan dat moment, na dat lied in de Kingfisher, was dat het gebaseerd was op iets waar je totaal geen invloed op had. Je kon niet anders dan die 'patriots' doden in White Orchard. Dus het was nogal geforceerd.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Spoiler alleen lezen wanneer je de quest al af hebt!quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:47 schreef Afwazig het volgende:
Die Quest met die moordenaar in Novigrad (Dandelion questline) is echt vet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 01-09-2015 00:43:13 ]
SPOILER: The Last WishOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 01-09-2015 00:53:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Spoiler alleen lezen wanneer je de quest al af hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |