Volgens mij heb ik 'm net gedownload.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:55 schreef turance het volgende:
Ah, ziet ernaar uit dat Skellige Most Wanted is gefixt. Ook had ik een bug met het begin van Fools Gold, deze zou ook gefixt moeten zijn. Naja eerst zien dan geloven zeg ik maar.
Wanneer komt deze patch uit?
Ik download 'em nu ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm net gedownload.
Prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Hé mede witchers.
Na het spel uit te spelen (300+ uur) ga ik vanavond maar eens beginnen aan hearts of stone.
Hoe bevalt deze bij jullie?
Het verhaal van Geralt is af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Vind het jammer dat de expansion niet doorgaat met het verhaal. Daar zat ik op te wachten, maar niet wat het nu is. Jammer.
Als het af is, is het wel het slechtste einde ooit van een game. Tenminste, wat mij betreft dan. Het was einde boem klap bats succes met de speelwereld verder. Karakters die je niet meer terug kan vinden, etc. Vond dat echt een anti climax. Ik dacht nog uren mezelf te kunnen vermaken in die wereld met domme dingen, personage X te bezoeken, etc.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het verhaal van Geralt is af.![]()
Ennuh, savegame kwijt dus helemaal overnieuw beginnen, met controller dit keer![]()
Net een uurtje gespeeld en er weer helemaal in, wat een spel blijft het toch.
Mooie kans om eens wat andere keuzes te proberen![]()
![]()
![]()
En dan straks ook nog de DLC's
Je savegame kwijt?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:14 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmmm je kunt blijkbaar een kant en klaar karakter maken en dus direct aan de uitbreiding beginnen.
Echter heb je dan zo weinig skillpoints
Ja, nouja dan nog maar eens door de game heen.quote:
We horen over 2 maanden graag je mening.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
Ja, nouja dan nog maar eens door de game heen.Lekker alles doen wat ik vorige keer niet had gedaan.
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
We horen over 2 maanden graag je mening.
Dit heb ik dus gedaan. Eergister Hearts of Stone gekocht, twijfelde om m'n bestaande character te gaan gebruiken. Toch maar opnieuw begonnen en ja hoor, na tien minuten weer compleet hookedquote:Op woensdag 4 november 2015 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja, nouja dan nog maar eens door de game heen.Lekker alles doen wat ik vorige keer niet had gedaan.
Die hype is allemaal goed en aardig, maar iedereen vergeet blijkbaar elke keer dat die games de eerste weken VOL bugs zittenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef 2dope het volgende:
Witcher 3 is gewoon veel te tof, ik was na MGS:V en nog een zut andere games alweer bijna vergeten dat dit mijn GOTY is. Fallout 4 moet wel van hele goede huize komen om dit te evenaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is bugged en daardoor maar level 30 ofzo. En er waren nog een paar dingen die alleen bij NG+ bugs veroorzaken.
Ook is mijn Enchanted Wol Gear weg, en ik had gelezen dat die bug alleen voor komt als je NG+ speelt.
Maar goed, om het spel nou voor een 3e keer helemaal uit te spelen in een korte tijd, gaat me een beetje te ver..
En dat vind ik het (luxe)probleem van dit spel en de meeste gerelateerde games (een skyrim, ME, etc) met drieduizend verschillende eindes. Als ik het spel na uuuren heb uitgespeeld, weet je gewoon dat je een groot deel van het spel gemist hebt. Want hoe zou het eruit zien als we nu eens compleet evil spelen, poppetje x nu juist niet vermoorden, of juist..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Hé mede witchers.
Na het spel uit te spelen (300+ uur)
quote:Op donderdag 5 november 2015 11:00 schreef turance het volgende:
Ik zit erover na te denken om te beginnen aan een derde playthrough. Ik heb eerst normaal het spel uitgespeel, en daarna NG+ waardoor ik dus al level +-38 was. Maar door al die bugs die komen kijken na NG+, door het levelen ben ik bang dat bij de tweede uitbreding (wanneer komt die eigenlijk, ergens in 2016?) ook veel level-bugs zitten.
Bijvoorbeeld in Hearts of Stone, in de laatste questHet spel 2x uitspelen en op level 35 zitten? Ik ben nu met mijn NG+ bezig en ben nu level 53, net Whoreson Junior afgeperst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is bugged en daardoor maar level 30 ofzo. En er waren nog een paar dingen die alleen bij NG+ bugs veroorzaken.
Ook is mijn Enchanted Wol Gear weg, en ik had gelezen dat die bug alleen voor komt als je NG+ speelt.
Maar goed, om het spel nou voor een 3e keer helemaal uit te spelen in een korte tijd, gaat me een beetje te ver..
Nee ik was aan het einde van de eerste playthrough level 38, nu ben ik 59. En ik heb waarschijnlijk een paar 100 xp misgelopen door die bug waarbij je voor quests geen xp kreegquote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het spel 2x uitspelen en op level 35 zitten? Ik ben nu met mijn NG+ bezig en ben nu level 53, net Whoreson Junior afgeperst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |