Oh neejoh stoere boi ;s en zeker elk weekend een Radlertje eten bij je pittige nasi he, duvel.quote:
Een Duveltje gaat er wel in jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh neejoh stoere boi ;s en zeker elk weekend een Radlertje eten bij je pittige nasi he, duvel.
Het zou verplicht moeten worden dat iedere man bij de eerste aanschaf van Radler zijn ballen inlevert. Deze mensen hebben er toch niets meer aan!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat nu even niet om wat voor bier het beste is, maar over het alcoholpercentage van het Radlertje. Verdomme.
Boeienquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:57 schreef Roces18 het volgende:
alcohol drinken in de hitte zorgt alleen maar voor meer uitdroging, dus wat dat betreft is 2% een goede keuze.
grgrgr
Dit dus, ram je er een citroen/limoentje in, ben je met +- 5% alcohol helemaal het heertje!quote:
En betaal je voor 4 flesjes rustig ¤9quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit dus, ram je er een citroen/limoentje in, ben je met +- 5% alcohol helemaal het heertje!
Hehequote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Woelwater het volgende:
Kreeg dorst van dit topic![]()
[ afbeelding ]
Radler is gewoon bier met limonade. Dus ga je van de standaard 5% naar 2-2,5%quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat nu even niet om wat voor bier het beste is, maar over het alcoholpercentage van het Radlertje. Verdomme.
Midden weg mag opgezocht worden. 5-8% ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:36 schreef LompeHork het volgende:
Wat is er mis met een laag alcoholpercentage? Dat is juist prima, kun je er meer van drinken.
Van Radler moet je een heel kratje drinken om wat te voelen. Ik ben het met tijger eens; daar mag best het standaardpercentage van een biertje inzitten .quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:36 schreef LompeHork het volgende:
Wat is er mis met een laag alcoholpercentage? Dat is juist prima, kun je er meer van drinken.
Waarom? Als je alcohol wil drinken om dronken te worden ga je aan de sterke drank, niet pils of Radler.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van Radler moet je een heel kratje drinken om wat te voelen. Ik ben het met tijger eens; daar mag best het standaardpercentage van een biertje inzitten .
Beste post van de hele fukking dag op Fok~!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:55 schreef deadprez het volgende:
beter gewoon halve liters pitt klappen
dus dit, sowieso radler drinker dan plas je zittendquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom? Als je alcohol wil drinken om dronken te worden ga je aan de sterke drank, niet pils of Radler.
TS plast sowieso zittend, dat konden we wel afleiden uit zijn pohiquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit, sowieso radler drinker dan plas je zittend
Oneens. Het is gewoon lekker verfrissend en het percentage van pils is genoeg. Heb je zin in een frisser biertje, al noem ik het zelf geen bier, dan zou dit niet ten koste moeten gaan van het alcoholpercentage.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom? Als je alcohol wil drinken om dronken te worden ga je aan de sterke drank, niet pils of Radler.
het is zowel geen pils als bier, tis gewoon limonadequote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oneens. Het is gewoon lekker verfrissend en het percentage van pils is genoeg. Heb je zin in een frisser biertje, al noem ik het zelf geen bier, dan zou dit niet ten koste moeten gaan van het alcoholpercentage.
jumbo eigen merk dors tequilla, 3.99 voor 6 flesjes en gewoon net zo als despe een makkelijk biertje met wat citroensmaakquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En betaal je voor 4 flesjes rustig ¤9
Ja, nou en, maar je mag je daarom wel aangeschoten voelen. Met Radler gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zowel geen pils als bier, tis gewoon limonade
ok wil je fris met alcohol maar geen bier? wel zelfde percentagequote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, nou en, maar je mag je daarom wel aangeschoten voelen. Met Radler gaat dat niet gebeuren.
en super ranzigquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:08 schreef Jovatov het volgende:
Neem anders lekker Kasteel donker, flink zoet en een flink percentage.
Ik ben ook geen fan. Maar het is wel zoet en met alcohol...quote:
kanon voldoet ook aan die beschrijvingquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan. Maar het is wel zoet en met alcohol...
Doe mij maar een Guinness Special Export
GODBVERquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Woelwater het volgende:
Kreeg dorst van dit topic![]()
[ afbeelding ]
Kanon is naar mijn idee vooral ook heel kruidig.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
kanon voldoet ook aan die beschrijving
Je vergeet de acht suikerklontjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:05 schreef jodelahity het volgende:
Ja of voeg zelf citroen aan je bier toe. Gewoon 2 citroen op uitpersen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |