Ja maar de reparatie gaat sowieso meer kosten dan dat dat ding waard is als ik dat even naast onze autoaanrijding van vorig jaar bekijk, zouden ze het sowieso nooit via de verzekering vergoeden dan toch? Hoogstens cash in waardeverschil.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:39 schreef Diemux het volgende:
Nee, gewoon stellen dat zij het kunnen verhalen op de bakfietspersoon. Hebben ze hun gegevens niet dan moeten zen het zelf maar uitzoeken. Ik zou alvast een offerte bij een reparateur aanvragen.
Dan zelf de kosten van reparatie uitzoeken. Dus spiegel, scherm en verf. Daarmee buurvrouw confronteren. Zeg hun dat zij verantwoordelijk zijn voor de kosten en dat ze zelf maar moeten uitzoeken hoe en waar ze dit gaan claimen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar de reparatie gaat sowieso meer kosten dan dat dat ding waard is als ik dat even naast onze autoaanrijding van vorig jaar bekijk, zouden ze het sowieso nooit via de verzekering vergoeden dan toch? Hoogstens cash in waardeverschil.
Nee dat gaat de verzekering nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:41 schreef Diemux het volgende:
Oh, onderstaand artikel:
http://www.geld.nl/autove(...)de-aan-geleende-auto
sluit hun persoonlijke aansprakelijksverzekering al uit. Vandaar dat mevrouw het waarschijnlijk op het zoontje wilt gooien, dat wordt waarschijnlijk wel gedekt.
Waarom maak je het jouw probleem als het dat niet is..? Zij moet dat soort dingen maar bedenken.. en of het al dan niet iets kost, is niet jouw pakkie aan..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar de reparatie gaat sowieso meer kosten dan dat dat ding waard is als ik dat even naast onze autoaanrijding van vorig jaar bekijk, zouden ze het sowieso nooit via de verzekering vergoeden dan toch? Hoogstens cash in waardeverschil.
Omdat ze geen cent hebben. Van een kale kip kan ik niet plukken. En als ze niet meewerken? Hoe ga ik ze dan dwingen. Als ze meteen al met het verzekeringsverhaal van hun zoontje komen dan durf ik al wel te raden dat ze niet makkelijk mee gaan werken. Ik dacht d'r te helpen door d'r makkelijker naar het UWV te laten gaan. gun ze het beste. Maar ben er goed klaar meequote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waarom maak je het jouw probleem als het dat niet is..? Zij moet dat soort dingen maar bedenken.. en of het al dan niet iets kost, is niet jouw pakkie aan..
Oh die van haar is kapot door een technisch mankement. Alleen ze krijgt m op het moment niet naar de fietsenmaker omdat de buurman spit in z'n onderrug heeft en er zit in ons dorp niet eens een supermarkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
"Mijn scooter is kapot, mag ik de jouwe lenen?"
Daar begonnen bij mij al allerlei alarmbellen rinkelen.
Het is haar probleem. Zij lost het maar op, op welke manier mag ze zelf weten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat ze geen cent hebben. Van een kale kip kan ik niet plukken. En als ze niet meewerken? Hoe ga ik ze dan dwingen. Als ze meteen al met het verzekeringsverhaal van hun zoontje komen dan durf ik al wel te raden dat ze niet makkelijk mee gaan werken. Ik dacht d'r te helpen door d'r makkelijker naar het UWV te laten gaan. gun ze het beste. Maar ben er goed klaar mee
Ik stap zondag op het vliegtuig maar Griekenlandquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Nou nog even afwachten of er geen politieagent komt aanbellen ivm doorrijden na een aanrijding ofzo.
Hoezo niet meewerken..? Ze zegt toch dat ze het wel zou regelen..?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat ze geen cent hebben. Van een kale kip kan ik niet plukken. En als ze niet meewerken? Hoe ga ik ze dan dwingen. Als ze meteen al met het verzekeringsverhaal van hun zoontje komen dan durf ik al wel te raden dat ze niet makkelijk mee gaan werken. Ik dacht d'r te helpen door d'r makkelijker naar het UWV te laten gaan. gun ze het beste. Maar ben er goed klaar mee
Nee niet eens contactgegevens van de bakfiets bestuurder.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:57 schreef vaneiges het volgende:
Heb je getuigen? Straks ontkent ze nog dat zij de bestuurder was.
Ja maar valt een scooter onder wa? Of werkt dat hetzelfde als met een autoverzekering? Ik heb m'n scooter niet heel goed verzekerd, simpelweg omdat ik zelf itt de meeste scooters wel rustig rij en er zuinig op benquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoezo niet meewerken..? Ze zegt toch dat ze het wel zou regelen..?
Ze heeft zelf ook wel een WA toch? Laat het haar maar opknappen en zeg gewoon dat ze het zelf op zou lossen.. dus wijs haar hulpvraag bij jou af...
Ze heeft namelijk prima in de gaten dat jij welwillend bent en zij je daar mooi voor kan gebruiken..
Eerst een scooter lenen, dan vragen om de verzekering op te lichten... ze moet het zelf regelen.. dus gewoon wat harder opstellen..
Als zij geen gegevens heeft van degene die "haar heeft aangereden" is dat haar eigen schuld, en moet ze daar maar mee dealen..
Je buurvrouw lijkt me dan ook het type uitzuiger. Nu ze moet betalen gaat ze omwegen verzinnen die jij mag oplossenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik voel me dom dat ik hem toch heb uitgeleend
Moet je niet doen. Heeft geen nut. Het werkt alleen maar meer op je zenuwen als je daar over blijft nadenken. 't Is een goede les voor de toekomst: vasthouden aan jouw principes! Die waren blijkbaar goed!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik voel me dom dat ik hem toch heb uitgeleend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |