abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage maandag 23 november 2015 @ 20:15:29 #226
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_157770387
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zat echt met verbazing naar de trailer van Er ist wieder da te kijken :') hoe kan deze film in vredesnaam gemaakt zijn? _O-

Zin in die film *O*
pi_157771629
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zin in die film *O*
Typisch :T
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_157792164
Gewoon een tassencontrole gehad uit veiligheid van de bezoekers...
pi_157793246
Wij ook. Er was zelfs een beveiliger bij, had ik ook nog nooit gezien.
pi_157793808
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef wc-eend het volgende:
Gewoon een tassencontrole gehad uit veiligheid van de bezoekers...
Welke bioscoop? Hier in al die jaren nog nooit gehad en dat lijkt me beter ook want neem altijd zelf eten en drinken mee :P of pakken ze dat niet af? zag dat een flesje cola 2,90 koste... Neem ik het risico op de controle wel voor. Sowieso altijd flesje water bij.
pi_157798407
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zin in die film *O*
Lijkt mij idd ook leuk :D
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157798427
Regression was wel aardig. Vond het einde teleurstellend.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157800787
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Welke bioscoop? Hier in al die jaren nog nooit gehad en dat lijkt me beter ook want neem altijd zelf eten en drinken mee :P of pakken ze dat niet af? zag dat een flesje cola 2,90 koste... Neem ik het risico op de controle wel voor. Sowieso altijd flesje water bij.
Pathe Schouwburgplein, nog nooit een controle gehad en ben daar zeer regelmatig te vinden. Heeft denk ik ook met de Sneak te maken, dan komt er een heel ander, onrustiger (maar wel gezellig) publiek naar de bioscoop.
pi_157802564
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:59 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Pathe Schouwburgplein, nog nooit een controle gehad en ben daar zeer regelmatig te vinden. Heeft denk ik ook met de Sneak te maken, dan komt er een heel ander, onrustiger (maar wel gezellig) publiek naar de bioscoop.
En worden flesjes water in beslag genomen ? Kan een explosief bevatten.
pi_157808611
Mockingjay pt 2 gezien gisteren.

In Pathé de Kuip, want Pathé Delft heeft geen 2D voorstellingen.

Prima afsluiter hoor! Ik heb de boeken niet gelezen dus toen hetgeen in het verhaal voorbij kwam wat ik nu niet zal spoilen zat ik wel even te :o :') _O- _O_ in mijn hoofd.

Trouwens belachelijk dat ze deze film in 3D hebben uitgebracht. Harstikke duistere film en overduidelijk niet gemaakt met 3D in het achterhoofd.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_157858840
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:59 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Pathe Schouwburgplein, nog nooit een controle gehad en ben daar zeer regelmatig te vinden. Heeft denk ik ook met de Sneak te maken, dan komt er een heel ander, onrustiger (maar wel gezellig) publiek naar de bioscoop.
Mij werd verteld dat het komt vanwege de aanslagen in Parijs. Gister ochtend ging ik naar Bridge of Spies en moest ik mijn tas openmaken, ook in Pathé Schouwburgplein. Ik vroeg erbij of dit niet een goedkoop manier is om te controleren of ik popcorn bij me heb, lachend zei de kassamedewerker dat ze zijn opgedragen er wel iets van te zeggen als dat het geval is en zullen vragen het volgende keer thuis te laten.

Later op de dag ging ik naar Pathé de Kuip, daar werd ik niet gecontroleerd. :)
  Redactie Games vrijdag 27 november 2015 @ 13:54:10 #237
181272 crew  Noppie2000
pi_157858986
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:45 schreef ComShepard het volgende:

[..]

Mij werd verteld dat het komt vanwege de aanslagen in Parijs. Gister ochtend ging ik naar Bridge of Spies en moest ik mijn tas openmaken, ook in Pathé Schouwburgplein. Ik vroeg erbij of dit niet een goedkoop manier is om te controleren of ik popcorn bij me heb, lachend zei de kassamedewerker dat ze zijn opgedragen er wel iets van te zeggen als dat het geval is en zullen vragen het volgende keer thuis te laten.

Later op de dag ging ik naar Pathé de Kuip, daar werd ik niet gecontroleerd. :)
Grappig, bij mij werd gistermiddag niet gecontroleerd.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 november 2015 @ 14:02:38 #238
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_157859128
Ik werd gecontroleerd, maar ze kijken zo oppervlakkig, tas open, ja is goed, niet onder in je tas
Eten en drinken boeit ze niet, lag bovenop maar kon doorlopen
pi_157863505
Er is wieder da was leuk :D

Maar is duidelijk niet alleen als leuk bedoelt; de film heeft een sterke politieke boodschap.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157928015
Controleren ze nog steeds?
Raar dat ze eigen eten en drinken meenemen dan niet afpakken... maar 'mijn' eten en drinken zitten niet in het assortiment dus pas als ze het opnemen mogen ze er wat van zeggen als ik het mee heb :P Nu kan ik het niet kopen mocht ik het willen ;)
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 2 december 2015 @ 17:50:22 #241
319979 Fok-it
All is well
pi_157968267
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:34 schreef Aphrodyte het volgende:
Er is wieder da was leuk :D

Maar is duidelijk niet alleen als leuk bedoelt; de film heeft een sterke politieke boodschap.
Dat merkte je wel op het eind ja

Verder erg gelachen met momenten ja _O_

Ander vraagje: merken jullie verschillen in bioscooppubliek qua steden en verschillende Pathe's? :P Ik ben Amsterdam gewend en nu paar maanden in Arnhem maar ik merk echt duidelijk verschil, apart wel.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_157968286
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat merkte je wel op het eind ja

Verder erg gelachen met momenten ja _O_

Ander vraagje: merken jullie verschillen in bioscooppubliek qua steden en verschillende Pathe's? :P Ik ben Amsterdam gewend en nu paar maanden in Arnhem maar ik merk echt duidelijk verschil, apart wel.
Geert Wilders kwam er ook in voor :') :D
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  donderdag 3 december 2015 @ 20:40:15 #243
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_157994926
Na een periode van lange ziekte eindelijk weer kunnen gaan. Eindelijk Spectre gezien. Gave film :) alleen jammer dat een kerel m'n filmgenote verrot ging schelden omdat hij op haar gereserveerde plek zat en dat er een muis over m'n schouders liep :') Gelukkig wel een buffetvoucher voor gehad, een vrouw in m'n rij is gillend de zaal uitgerend en niet meer teruggekomen
pi_158018757
Zeg, zou die tickethistorie van Pathé niet in 2015 volledig op de website komen en gaan werken? Ik bedoel die oude functie die perfect alles bijhield, niet die nieuwe waar geen fuck van klopt, haha!

Overigens zou het ook handig zijn om je Unlimited pasje (met foto) te laten zien bij kaartautomaat en controle via de Pathé app op je telefoon. Tickets afhalen kan wel met je iPhone via een foto of wallet-item, maar alsnog moet je dan vaak je pasje pakken en laten zien bij ingang.
pi_158029881
Bungalow typische NL-film. Veel grappen, flinterdun verhaaltje welke door zijn over-de-top-climax helemaal ontspoort. Weer een co-productie van RTL, net zoals Hartenmannen 2, Bon Bini en andere films. Weten we meteen waarom al die RTL programma's bomvol zitten met die acteurs om films te promoten...

Burnt viel mee. Geen hele kleffe romantische comedy. Leuk om Cooper lekker arrogant te zien.

Regression grote tegenvaller ondanks Emma Watson. Snapte helemaal niks van het verhaal, komt misschien ook omdat ik sowieso niks heb met geloof/spirituele zaken.

Night Before was een verstand op nul film. Je weet wat je krijgt. Leuke film om met je PUC heen te gaan maar geen tientje waard ;) Lijkt wel alsof alle films van Seth Rogen zijn gemaakt om te zien onder invloed van drank en drugs. Kan die gozer nou echt niks anders verzinnen? Best triest.

Mijn PUC weer leeggetrokken voor deze maand :P Snap nu ook wel hoe de nieuwe Pathe al aan 100.000 bezoekers komt. Ik ben er al 10 van, en met films als Spectre en Hunger Games kom je er zo aan :) Maar het is een hele verbetering met de oude Rembrandt en personeel is nog steeds hartstikke aardig! En nu ook controle bij de zaal zelf, wel fijn als mensen weigeren om van je gereserveerde plek af te gaan... Meestal maak ik er niet zo'n paniek van en ga ik een stoeltje verder zitten, maar dan komen alsnog de mensen die op die plekken zitten en ben ik ineens de schuldige. Daarom wil ik gewoon altijd op de gereserveerde plek zitten, geen geklooi. :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 13:17:03 #246
342418 VKV
Plausibel
pi_158031008
Vanavond gaan we naar de voorpremière van Krampus. Net pas kaartjes besteld maar de zaal was nog vrijwel leeg. Zal wel zijn vanwege Sinterklaasavond. De film lijkt me erg vermakelijk, kijk er al een tijdje naar uit!
pi_158031193
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef mrpat het volgende:
Na een periode van lange ziekte eindelijk weer kunnen gaan. Eindelijk Spectre gezien. Gave film :) alleen jammer dat een kerel m'n filmgenote verrot ging schelden omdat hij op haar gereserveerde plek zat en dat er een muis over m'n schouders liep :') Gelukkig wel een buffetvoucher voor gehad, een vrouw in m'n rij is gillend de zaal uitgerend en niet meer teruggekomen
wtf! Welke pathé ? De Kuip? Of een andere tokkiestad?
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:18:43 #248
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_158044187
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

wtf! Welke pathé ? De Kuip? Of een andere tokkiestad?
Nope de Munt. Is de 1e keer dat dit mij overkomen is. Ga voorlopig maar even naar Arena of Tuschinski/City als de film daar draait. Schrok er ook best van. Die kerel was behoorlijk agressief en die muis... tsja het blijft oud-Amsterdam
  Redactie Frontpage zaterdag 5 december 2015 @ 23:31:19 #249
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_158046160
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:18 schreef mrpat het volgende:

[..]

Nope de Munt. Is de 1e keer dat dit mij overkomen is. Ga voorlopig maar even naar Arena of Tuschinski/City als de film daar draait. Schrok er ook best van. Die kerel was behoorlijk agressief en die muis... tsja het blijft oud-Amsterdam
heel amsterdam zit vol muizen
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 5 december 2015 @ 23:39:05 #250
319979 Fok-it
All is well
pi_158046335
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:31 schreef SunChaser het volgende:

[..]

heel amsterdam zit vol muizen
Vind Amsterdam, met uitzondering van Arena, het fijnste filmpubliek hebben
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')