op hoeveel manieren kun je iets invriezen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel allemaal even krokant zijn, dus is het weer afhankelijk van hoe je het invriest
Heel soms, en ook soms zoete aardappel. Voor de rest gewoon meer groenten (en een beetje meer vlees).quote:
Huh? Je husselt toch gewoon met een spatel of lepel tijdens het opwarmen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel allemaal even krokant zijn, dus is het weer afhankelijk van hoe je het invriest
Dan is het goedquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon minder onnodige koolhydraten.
Ik eet dus minder vlees. Of dat probeer ik. Heft elkaar weer mooi op.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel soms, en ook soms zoete aardappel. Voor de rest gewoon meer groenten (en een beetje meer vlees).
de andere assistente zit er al zolang als ik me kan herinneren. Dat is gewoon een superaardig mens die gewoon diet wat ze moet doen. Die enkele keer dat ik bel hoop ik dus ook dat ik haar aan de lijn krijg.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ja. En van mij verwachten dat ik een zelfdiagnose doe
Ik kan hoogstens een vermoeden hebben, maar ik wil gewoon zekerheid hebben.
Klinkt bekend, gebeurd mij ook zo vaakquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik dacht er de hele ochtens aan, tot het moment dat ik dacht, fuck ik moet opschieten om de trein te halen
Proteïnen kom je niet echt van aan. Koolhydraten wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet dus minder vlees. Of dat probeer ik. Heft elkaar weer mooi op.
Leuk, soort Russisch roulettequote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
de andere assistente zit er al zolang als ik me kan herinneren. Dat is gewoon een superaardig mens die gewoon diet wat ze moet doen. Die enkele keer dat ik bel hoop ik dus ook dat ik haar aan de lijn krijg.
Brood is er bij mij nog niet uit. Ben geen fan van koude groenten, dus geen salades. En dan wordt de keuze wel erg beperkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik eet vooral minder brood. Meer salades voor lunch enzo
Of een gevulde soep.
ikniesnapquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen probleem als je dan 's avonds minder van dat soort koolhydraten binnen krijgtquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Brood is er bij mij nog niet uit. Ben geen fan van koude groenten, dus geen salades. En dan wordt de keuze wel erg beperkt.
Qua vorm/dikte etc.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op hoeveel manieren kun je iets invriezen?
Ik hou juist niet zo van brood. Tenzij zelf gebakken met lekker dingen erdoorheenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Brood is er bij mij nog niet uit. Ben geen fan van koude groenten, dus geen salades. En dan wordt de keuze wel erg beperkt.
Plus brood is ook nog eens echt lekker. Pasta of rijst vind ik niks aan.
Jaaa, maar in het begin kan het niet, want 1 klomp enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Je husselt toch gewoon met een spatel of lepel tijdens het opwarmen?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat moment dat je de stem hoort en denkt "KAK"
Tuurlijk wel, die draai je steeds omquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaaa, maar in het begin kan het niet, want 1 klomp enzo
Yup.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen probleem als je dan 's avonds minder van dat soort koolhydraten binnen krijgt
Waardoor de buitenkanten al veel snel krokant/smussier zijn dan de binnenkant. Zeker als je zoals mrMarten gewoon in een vierkant ding propt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die draai je steeds om
Goed bezigquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup.
September wordt leuk, hele maand alleen water/thee als drinken. Gaat me weer een paar kilo schelen. Misschien kom ik dan wel even onder de 100kg
Echt nooit last van. Eerst draai je de klomp regelmatig om totdat alles los is. Dan bak je nog ff doorquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waardoor de buitenkanten al veel snel krokant/smussier zijn dan de binnenkant. Zeker als je zoals mrMarten gewoon in een vierkant ding propt.
In het ziekenhuis zit iedere keer een ander. Alleen de leidinggevende van die afdeling is een constante factor en die kent mij ook al 16 jaar. Nu een paar keer gehad dat ik tegen zo'n muts heb moeten zeggen van doe me Jaqueline maar even aan de telefoon want met jou kom ik er niet uit. En vervolgens is het met Jaqueline in 2 minuten geregeldquote:
Dan zou je dat met vlees ook kunnen doen.. toch lijkt het me nietsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Echt nooit last van. Eerst draai je de klomp regelmatig om totdat alles los is. Dan bak je nog ff door
Om were een dagje niets te doen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:00 schreef DrMarten het volgende:
We zijn weer in het wonderschoneAlmelo
Dit, gaat best hoor als ik het weer eens vergeet op tijd uit de vriezer te halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt nooit last van. Eerst draai je de klomp regelmatig om totdat alles los is. Dan bak je nog ff door
Mijn vrouwelijke huisartsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn huisartsenpraktijk
Behalve die ene vent die ik de vorige keer had, die vermijd ik voortaan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |