quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik probeerde een afspraak te maken bij de huisarts.Daar heb ik werkelijk nooit problemen mee. Kom er waarschijnlijk veel te weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik alleen als ik echt dood ga.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk nooit problemen mee. Kom er waarschijnlijk veel te weinig.
Ik zit er ook verre van dagelijks, maar juist daarom wil ik dat ze niet moeilijk doen als ik WEL een keer een afspraak wil makenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk nooit problemen mee. Kom er waarschijnlijk veel te weinig.
Ik zou er dan 2 ofzo moeten maken denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit altijd met de verhoudingen voor 1 pannenkoek
Als ik het maak wordt he gelijk een kwart of half zo'n pak
Bakken en in de vriezer mikken voor de volgende keerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Oefening. Je weet op een gegeven moment hoe dik het moet zijn, dus als het dat niet is, meer melk of meer meel er bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:35 schreef Cue_ het volgende:
is dat lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bakken en in de vriezer mikken voor de volgende keer
Ja precies, vreemd dat die van jou daar niet adequaat op reageren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit er ook verre van dagelijks, maar juist daarom wil ik dat ze niet moeilijk doen als ik WEL een keer een afspraak wil maken
Telefoniste die op de stoel van de arts gaat zitten: "Is het niet gewoon ...?"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Snap ook niet wat er moeilijk kan zijn aan een afspraak maken. Tis hoogstens niet op het tijdstip dat je graag zou willen
Waarom niet?quote:
Oh ja, dat is precies andersom. 9 van de 10x (als ik al 10x ben geweest afgelopen 20 jaar...) wil ik het telefonisch horen, maar moet ik gelijk langs komenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Telefoniste die op de stoel van de arts gaat zitten: "Is het niet gewoon ...?"
Daarom ga ik toch naar een dokter? Om er met zekerheid achter te komen wat het is
ik bak gewoon 5 pannekoeken ofzo. En als ik dan beslag over heb, dan heb ik of ontbijt voor de volgende dag of ik donder het weg.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er dan 2 ofzo moeten maken denk ik.
Nee daarom, ik word afgezeken voor die kant en klare dingen maar uit de vriezer is ineens wel okéquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet?
Jij eet prefab pannenkoeken, daar zou ik me meer zorgen om maken
Dan zeg je "dat weet ik niet, daaromw il ik graag de arts spreken"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:38 schreef MissMSX het volgende:
Telefoniste die op de stoel van de arts gaat zitten: "Is het niet gewoon ...?"
Daarom ga ik toch naar een dokter? Om er met zekerheid achter te komen wat het is
Maar uit de vriezer waren ooit handgemaaktequote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom, ik word afgezeken voor die kant en klare dingen maar uit de vriezer is ineens wel oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |