abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154912798
Ik leef nu een klein jaar volledig geïsoleerd zonder sociale contacten omdat ik door traumatische gebeurtenissen geen behoefte meer aan heb en tevens ben ik geen aantrekkelijk of leuk persoon zonder uitstraling.( heel vaak bevestigd)
Traumatische gebeurtenissen dat ik niet kan verwerken en er alleen mee kan leven door er niet aan te denken.
Ben 30 jaar en moeder is overleden en vader woont in Zweden dus ook geen contact met ouders.

Ik leef dus volledig geïsoleerd en ik had er vrede mee en was bereid om dit leven vol te houden en ruim half jaar ging dit redelijk goed.
Ik slaap 10 tot 16 uur per dag en eet zo weinig mogelijk en de rest van de tijd game of schaak ik en doe ik thuiswerk zonder werkgever.

Echter de laatste week heb ik last van lichte angst- en paniekaanvallen ( bijvoorbeeld als ik mijn kamer inloop word ik overvallen door een gevoel van angst of als ik de trap afloop dan lijkt het of er voorwerpen op mij afkomen voor een paar seconde) en ik ervaar vreemde emoties die ik niet kan omschrijven , een soort afsluiting van de realiteit waardoor allerlei vreemde emoties de overhand nemen losing my mind.

Graag zou ik op deze manier verder willen leven maar dan zonder die beangstigende emoties te voelen.
Bestaat er een medicatie om deze gevoelens te onderdrukken?

Dit topic is niet bedoeld om mij op andere gedachten te brengen en ben puur op zoek naar middelen om mijn leven dragelijker te maken.
Een normaal level leiden is strikt onmogelijk.

Alles ging goed tot de laatste weken en hoe ik de wereld ervaar is plotseling helemaal veranderd wat mij beangstigd.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_154912980
Edit.
Heb de verdere posts van TS in dit topic gelezen en wil alleen iemand helpen die ook geholpen wil worden.

[ Bericht 70% gewijzigd door spijkerbroek op 05-08-2015 00:05:59 ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:37:50 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154913291
Misschien wat gezonder gaan eten.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:39:22 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_154913358
De muren lijken letterlijk op je af te komen TS. Waarschijnlijk toch beter om op sociaal gebied dingen te verbeteren.
pi_154913554
Jezus Christus. Waarom zou je niet 'op andere gedachten' gebracht mogen worden? Je pakt het helemaal verkeerd aan en de enige oplossing die je aan wilt nemen is een chemische?

The. Fuck.
BEASTMODE
pi_154913755
Lees wat boeken over gedragstherapie en als je niet uitkomt, neem dan contact met een dokter of psycholoog.
pi_154913799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik slaap 10 tot 16 uur per dag en eet zo weinig mogelijk en de rest van de tijd game of schaak ik en doe ik thuiswerk zonder werkgever.

Graag zou ik op deze manier verder willen leven maar dan zonder die beangstigende emoties te voelen.
Bestaat er een medicatie om deze gevoelens te onderdrukken?
Je zou kunnen beginnen met goed voor jezelf te zorgen en dat begint dan toch ook wel met gewoon fatsoenlijk eten, beweging en buitenlucht. Als je je lichaam niet goed van brandstof voorziet, ga je tekorten krijgen die bepaalde psychische effecten kunnen hebben. Om dit uit te laten sluiten kun je een bloedonderzoek aanvragen bij je huisarts.
pi_154913994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:37 schreef Woelwater het volgende:
Misschien wat gezonder gaan eten.
Nee ik houd een bepaalde dosering aan. Ik heb geen levenslust en wil dat niet opwekken. Ik eet net voldoende om in leven te blijven en in een soort roes te leven.
pi_154914069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee ik houd een bepaalde dosering aan. Ik heb geen levenslust en wil dat niet opwekken. Ik eet net voldoende om in leven te blijven en in een soort roes te leven.
Vreemd dan dat je waanbeelden krijgt…
pi_154914086
quote:

[..]

Dweilen met de kraan open, dan.
BEASTMODE
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:00:08 #11
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_154914091
quote:

[..]

Jammer man, ik heb vandaag een dikke lasagne gegeten. Je weet niet wat je mist.
Deathlift or Die.
pi_154914098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:39 schreef NoXia het volgende:
De muren lijken letterlijk op je af te komen TS. Waarschijnlijk toch beter om op sociaal gebied dingen te verbeteren.
Nee geen behoefte meer aan. Ik wil op deze manier leven zonder het gevoel te hebben om niet meer in de realiteit te leven.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:00:36 #13
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_154914109
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hoe was die B&J als dessert dan?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_154914193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik wil op deze manier leven zonder het gevoel te hebben om niet meer in de realiteit te leven.
Willen betekent niet altijd dat het ook maar moet kunnen hè. Als je kiest voor dergelijk gebrek aan onderhoud om een roes te krijgen, dan is dit nu eenmaal iets wat je er bij kan gaan horen voor zover je überhaupt nog in de realiteit leeft..
pi_154914225
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja ik weet wel wat ik mis maar voedsel is voor normale gezonde mensen. Een persoon als ik verdiend het om net genoeg te eten om in leven te blijven.
pi_154914228
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee geen behoefte meer aan. Ik wil op deze manier leven zonder het gevoel te hebben om niet meer in de realiteit te leven.
Je leeft al niet meer in de realiteit. Je hebt jezelf zodanig in de put gepraat dat je ervan overtuigd bent dat dit de rest van je miserabele leven zal zijn, maar dat is niet op waarheid berust. Je weigert je ideeën daarover dan ook te toetsen. Je lichaam geeft je alarmsignalen over hoe niet-kloppend je huidige manier van leven is. Luister daarnaar. Ga naar je huisarts.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:03:50 #17
253447 Ethanolic
pi_154914234
Waarom zou je jezelf dit aan doen tho :')

Gewoon echt, waarom?
Deathlift or Die.
pi_154914254
Een afvoerputje-topic.
Make my day!
pi_154914299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom zou je jezelf dit aan doen tho :')

Gewoon echt, waarom?
Dit verdien ik omdat ik geen goede genen heb. Ik ga op een zo humaan mogelijke manier met mezelf om.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:06:46 #20
253447 Ethanolic
pi_154914335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:05 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit verdien ik omdat ik geen goede genen heb. Ik ga op een zo humaan mogelijke manier met mezelf om.
Definieer goede genen.
Deathlift or Die.
pi_154914337
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:50 schreef wiskundenoob het volgende:
Lees wat boeken over gedragstherapie en als je niet uitkomt, neem dan contact met een dokter of psycholoog.
Ja maar alle letters trillen en dansen.
pi_154914384
Ik vind dit wel een goede sluitpost in één van je andere topics:
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef Snakey het volgende:
Zoek professionele hulp. Dit gaat nergens over.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:08:31 #23
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154914389
quote:

[..]

Die heeft half Fok niet, maar ondanks dat blijven ze wel normaal eten.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:09:08 #24
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154914411
Mag ik eens vragen wat voor thuiswerk je doet?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_154914433
quote:

[..]

Dus, in jouw redenering, is omdat je 'een slechte hand' gedeeld gekregen hebt toen je geboren was een reden om nu nog - pak em beet - 50 jaar met de pakken neer te gaan zitten?
BEASTMODE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')