Je zou kunnen beginnen met goed voor jezelf te zorgen en dat begint dan toch ook wel met gewoon fatsoenlijk eten, beweging en buitenlucht. Als je je lichaam niet goed van brandstof voorziet, ga je tekorten krijgen die bepaalde psychische effecten kunnen hebben. Om dit uit te laten sluiten kun je een bloedonderzoek aanvragen bij je huisarts.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik slaap 10 tot 16 uur per dag en eet zo weinig mogelijk en de rest van de tijd game of schaak ik en doe ik thuiswerk zonder werkgever.
Graag zou ik op deze manier verder willen leven maar dan zonder die beangstigende emoties te voelen.
Bestaat er een medicatie om deze gevoelens te onderdrukken?
Nee ik houd een bepaalde dosering aan. Ik heb geen levenslust en wil dat niet opwekken. Ik eet net voldoende om in leven te blijven en in een soort roes te leven.quote:
Vreemd dan dat je waanbeelden krijgt…quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik houd een bepaalde dosering aan. Ik heb geen levenslust en wil dat niet opwekken. Ik eet net voldoende om in leven te blijven en in een soort roes te leven.
Dweilen met de kraan open, dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik houd een bepaalde dosering aan. Ik heb geen levenslust en wil dat niet opwekken. Ik eet net voldoende om in leven te blijven en in een soort roes te leven.
Jammer man, ik heb vandaag een dikke lasagne gegeten. Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee geen behoefte meer aan. Ik wil op deze manier leven zonder het gevoel te hebben om niet meer in de realiteit te leven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:39 schreef NoXia het volgende:
De muren lijken letterlijk op je af te komen TS. Waarschijnlijk toch beter om op sociaal gebied dingen te verbeteren.
Hoe was die B&J als dessert dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jammer man, ik heb vandaag een dikke lasagne gegeten. Je weet niet wat je mist.
Willen betekent niet altijd dat het ook maar moet kunnen hè. Als je kiest voor dergelijk gebrek aan onderhoud om een roes te krijgen, dan is dit nu eenmaal iets wat je er bij kan gaan horen voor zover je überhaupt nog in de realiteit leeft..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik wil op deze manier leven zonder het gevoel te hebben om niet meer in de realiteit te leven.
Ja ik weet wel wat ik mis maar voedsel is voor normale gezonde mensen. Een persoon als ik verdiend het om net genoeg te eten om in leven te blijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jammer man, ik heb vandaag een dikke lasagne gegeten. Je weet niet wat je mist.
Je leeft al niet meer in de realiteit. Je hebt jezelf zodanig in de put gepraat dat je ervan overtuigd bent dat dit de rest van je miserabele leven zal zijn, maar dat is niet op waarheid berust. Je weigert je ideeën daarover dan ook te toetsen. Je lichaam geeft je alarmsignalen over hoe niet-kloppend je huidige manier van leven is. Luister daarnaar. Ga naar je huisarts.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee geen behoefte meer aan. Ik wil op deze manier leven zonder het gevoel te hebben om niet meer in de realiteit te leven.
Dit verdien ik omdat ik geen goede genen heb. Ik ga op een zo humaan mogelijke manier met mezelf om.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom zou je jezelf dit aan doen tho
Gewoon echt, waarom?
Definieer goede genen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit verdien ik omdat ik geen goede genen heb. Ik ga op een zo humaan mogelijke manier met mezelf om.
Ja maar alle letters trillen en dansen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:50 schreef wiskundenoob het volgende:
Lees wat boeken over gedragstherapie en als je niet uitkomt, neem dan contact met een dokter of psycholoog.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef Snakey het volgende:
Zoek professionele hulp. Dit gaat nergens over.
Die heeft half Fok niet, maar ondanks dat blijven ze wel normaal eten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit verdien ik omdat ik geen goede genen heb. Ik ga op een zo humaan mogelijke manier met mezelf om.
Dus, in jouw redenering, is omdat je 'een slechte hand' gedeeld gekregen hebt toen je geboren was een reden om nu nog - pak em beet - 50 jaar met de pakken neer te gaan zitten?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |