abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154910640
Edit:

Ik ga Fok verlaten en de antwoorden zelf opzoeken, zonder anderen te vragen.

[ Bericht 91% gewijzigd door aangemeldvooreenvraag op 05-08-2015 00:26:29 ]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:54:09 #2
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_154911476
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Velen kennen me van andere topics. Ik heb dus mijn relatie beëindigd, omdat ik voor mijn idee nog niet sterk in mijn schoenen. Dat blijkt uit afhankelijkheid, crisis momenten wat zich uit op App-stalk en veel aandacht en steun nodig hebben bij tegenslagen/onzekerheden.

Goed. Emotionele ruimte gemaakt, in de wachtlijst bij PsyQ. Ik heb veel gehad aan posts van leden hier.

Nou wil ik graag concrete praktische tips hoe ik mijn dagen kan doorkomen. Ik weet werkelijk NIET hoe het is om me NIET met mannen bezig te houden. Al had ik geen relatie, parkeerde ik het ergens in mijn hoofd en dagdroomde ik erover. Dat zit zo ingesleten, dat ik een manier zoek om daar vanaf te komen.

Zelfs nu vraag ik me af of ik weer iemand zal ontmoeten en met wat voor iemand ik zou willen zijn. Mijn hoofd is dit gewend en ik wil het anders, voor ik mezelf weer ik soortgelijke situatie vind als voorheen (laatste relatie wou ik niet en nadat hij me vaak genoeg heeft overgehaald ben ik er toch aan begonnen). Ik wil die behoefte doden en vervangen met wat anders.

Mijn levenssituatie:
Afstuderen, afrijden, blessureherstel, een paar vrienden en zo nu en dan meets op NMLK. Ik woon op mezelf, heb een leuke studio met een kitten. Wil volgend jaar verhuizen.
Op fitness na heb ik geen hobbies. Wil het schrijven weer oppakken. Ook wil ik meer lezen.

Mag ik was adviezen en concrete tips wat ik nog meer kan doen om een terugval te voorkomen?
Terugval op relatie?

Wat mis je in je leven dat je je altijd zo op relaties stort? Ik ken jou als een lieve zorgzame en aardige meid die veel heeft meegemaakt, maar je hebt veel om de wereld aan te bieden en je hebt geen man nodig om goed te voelen over jezelf. Jij denkt van wel, maar waarom denk je dat?
pi_154912159
Edit:

[ Bericht 92% gewijzigd door aangemeldvooreenvraag op 05-08-2015 00:26:48 ]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:16:07 #4
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_154912452
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:08 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:

[..]

Ik denk automatisme. Zit al 16 jaar in die flow dat ik verder niks heb opgebouwd :) Ik voel me leeg en weet weinig dingen waar ik energie uit haal. De zogenaamde passie waar mensen het over hebben. Zelfs fitness deed ik voor een beter lijf om meer mannen aan te trekken :') Sinds kort puur voor mezelf. Alleen die blessure werkt niet mee om nog meer te ondernemen. Ik zou best vechtsporten willen uitproberen. KungFu ofzo. En vast nog wat meer. Ik zou meer vrienden/contacten willen hebben ter inspiratie. Ik heb meer mannen gekend dan vrienden.

Kortom, ik wil nu alles anders en niet meer dat zielig meisje zijn.

Wanneer ik mijn rijbewijs en diploma heb, verhuisd ben, wil ik voor mijn motorrijbewijs gaan. Zo bedenk ik nog meer doelen voor mezelf om me completer te voelen.

Liever heb ik een keer vrede met hoe het NU is. Moet ik elke dag naar Eckardt Tolle luisteren?
Hier een leuk artikel voor je:

https://www.psychologytod(...)&utm_campaign=FBPost

Ik denk dat het zoiezo een goed idee is om een vaste kern vrienden op te bouwen die je als familie kan zien. En verder heb je (denk ik) persoonlijke problemen die je professioneel moet aanpakken, geloof ik. Ik bedoel dat verder niet kwetsend, maar hoe je alles doet voor mannen en jezelf laat leiden door gevoelens van korte verliefdheid is niet gezond. Er zit iets daarachter dat je moet oplossen.
pi_154912529
Je kan elke dag naar Eckhart Tolle luisteren, de vraag is echter wat voor effect het heeft. Heb je er wat aan of gaat het gewoon een beetje langs je heen?
Waarom zet je niet eens concreet op een rijtje wat nu je strategie is en in hoeverre de vorige tips wel of niet helpen? Dat geeft een beter topic dan dit wat een beetje op een herhalingsoefening lijkt en is gerichter tips geven ook wat makkelijker..
pi_154913571
Edit:

[ Bericht 43% gewijzigd door aangemeldvooreenvraag op 05-08-2015 00:25:43 ]
pi_154914937
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Op fitness na heb ik geen hobbies.
Ik denk dat je hier wel een belangrijk punt aankaart.

1 tip die ik je kan geven is om te (her)ontdekken wat je passies zijn, wat is je drive? Wat geeft jou voldoening?
pi_154914957
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel een belangrijk punt aankaart.

1 tip die ik je kan geven is om te (her)ontdekken wat je passies zijn, wat is je drive? Wat geeft jou voldoening?
Ik ga dit uitzoeken :)
pi_154914974
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:27 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:

[..]

Ik ga dit uitzoeken :)
Succes ermee :)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:01:52 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154919410
Succes met het vinden van antwoorden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')