Bij twijfel elders reageren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
was net aan het lezen, wtf
maar eh mogen we hier dan wel posten of gaat dit zo ook dicht?
Nou ja, ik zou maar geen whatsappgesprekjes plaatsen. US SC ging eigenlijk gewoon prima, tot die hoeropmerkingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
was net aan het lezen, wtf
maar eh mogen we hier dan wel posten of gaat dit zo ook dicht?
misschien verstandig om er gewoon even over op te houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou maar geen whatsappgesprekjes plaatsen. US SC ging eigenlijk gewoon prima, tot die hoeropmerking![]()
Het is allemaal de schuld van Ober.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou maar geen whatsappgesprekjes plaatsen. US SC ging eigenlijk gewoon prima, tot die hoeropmerking![]()
okquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien verstandig om er gewoon even over op te houden
Mogen wij ook mee-eten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
Heb dit gekregen
[ afbeelding ]
Wordt momenteel bereid.
denk dat er niks anders op zit dan maar weer eens van mijn zolderkamertje af komenquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat er niks anders op zit dan maar weer eens van mijn zolderkamertje af komen
ergens anders mijn lichaam naar de tering helpenquote:
Oeh lang niet gehoord, goede post.quote:
Nu heb ik ook trek, dank je welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
Heb dit gekregen
[ afbeelding ]
Wordt momenteel bereid.
leuk manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop ergens onder komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |