Oeh, tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja prima. bijna weekend en zo
was jij vroeger een fernandes user?
niet veel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, tof.Nog plannen?
Ja, een klein beetje. Niet diehard als sommige andere users, maar ik las wel regelmatig.
we mogen elkaar niet meer uitschelden. zelfs als we het lief bedoelenquote:
srs?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we mogen elkaar niet meer uitschelden. zelfs als we het lief bedoelen
Beter gewoon de lastige vervelende users een ban geven zodat wij (jij niet btw) gewoon door kunnen posten in onze geliefde SCquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik zie het nu van SC sluiten ook niet echt... nu zitten we dus hier...
beetje wel ja, ik mag zelfs opso niet meer liefkozend kleinerenquote:
Deze post in een emotionele email aan danny en fylax gemeld...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beter gewoon de lastige vervelende users een ban geven zodat wij (jij niet btw) gewoon door kunnen posten in onze geliefde SC
Waarschijnlijk maken ze mij nu admin omdat ze mij vet cool vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze post in een emotionele email aan danny en fylax gemeld...
Ah, voetbal zeker?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet veel.
morgenavond kampioen worden
en jij?
Ja dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, voetbal zeker?
Morgen werken, zondag studeren. Weekend is te kort.
appeltje, gekkie, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, voetbal zeker?
Morgen werken, zondag studeren. Weekend is te kort.
ach ja, gelukkig woensdag weer vrijquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik zie het nu van SC sluiten ook niet echt... nu zitten we dus hier...
Hou je bek joh, bollequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beter gewoon de lastige vervelende users een ban geven zodat wij (jij niet btw) gewoon door kunnen posten in onze geliefde SC
Iedereen vindt je vetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maken ze mij nu admin omdat ze mij vet cool vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |