Bij twijfel elders reageren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
was net aan het lezen, wtf
maar eh mogen we hier dan wel posten of gaat dit zo ook dicht?
Nou ja, ik zou maar geen whatsappgesprekjes plaatsen. US SC ging eigenlijk gewoon prima, tot die hoeropmerkingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
was net aan het lezen, wtf
maar eh mogen we hier dan wel posten of gaat dit zo ook dicht?
misschien verstandig om er gewoon even over op te houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou maar geen whatsappgesprekjes plaatsen. US SC ging eigenlijk gewoon prima, tot die hoeropmerking![]()
Het is allemaal de schuld van Ober.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou maar geen whatsappgesprekjes plaatsen. US SC ging eigenlijk gewoon prima, tot die hoeropmerking![]()
okquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien verstandig om er gewoon even over op te houden
Mogen wij ook mee-eten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
Heb dit gekregen
[ afbeelding ]
Wordt momenteel bereid.
denk dat er niks anders op zit dan maar weer eens van mijn zolderkamertje af komenquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat er niks anders op zit dan maar weer eens van mijn zolderkamertje af komen
ergens anders mijn lichaam naar de tering helpenquote:
Oeh lang niet gehoord, goede post.quote:
Nu heb ik ook trek, dank je welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
Heb dit gekregen
[ afbeelding ]
Wordt momenteel bereid.
leuk manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop ergens onder komen
doe nou gewoon niet, dadelijk kunnen we helemaal nergens meer postenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh boehoe
misschien bedoelde ik wel een lekker wijf joh
ik kan niet anders... het is sterker dan ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe nou gewoon niet, dadelijk kunnen we helemaal nergens meer posten
Jeetje, wat geheimzinnig allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens anders mijn lichaam naar de tering helpen
Onder zijn chick?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop ergens onder komen
je bent gewoon een bullebakquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet anders... het is sterker dan ik
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje zeg, waarom zo grof
annabel?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:19 schreef HPLC het volgende:
Waar is onze FOK!chick van vorig jaar eigenlijk? Zie haar bijna nooit meer
Even geloofde ik deze post... maar de weerspiegeling van mijn scherm bracht mij terug in de realiteitquote:
Als je op alle slakken zout gaat leggen en TR's gaat doen niet meer idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe nou gewoon niet, dadelijk kunnen we helemaal nergens meer posten
voor de zekerheid deze post geTR-edquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je op alle slakken zout gaat leggen en TR's gaat doen niet meer idd.
ben bang dat ze ons ook zonder tr's wel in de gaten houden de komende tijd...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je op alle slakken zout gaat leggen en TR's gaat doen niet meer idd.
de realiteit slaat hier ook in als een bom. Nie-mand heeft zich aangemeld om te komen klussen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Even geloofde ik deze post... maar de weerspiegeling van mijn scherm bracht mij terug in de realiteit
jij denkt dat iedereen je in de gaten houdt, wat minder blowen, scheelt paranoiaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat ze ons ook zonder tr's wel in de gaten houden de komende tijd...
klussen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de realiteit slaat hier ook in als een bom. Nie-mand heeft zich aangemeld om te komen klussen.
En ik bedoel niet de user
whehehehquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij denkt dat iedereen je in de gaten houdt, wat minder blowen, scheelt paranoia
gewoon bij elke fout jezelf bezeren met een dildo dan koppel je die behoefte aan pijn en ben je er zo vanafquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet anders... het is sterker dan ik
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klussen?
Met jou?
even aan mijn vrouw vragen of ik mag
de bitchquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kan iemand 112 bellen, ik bloed
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon bij elke fout jezelf bezeren met een dildo dan koppel je die behoefte aan pijn en ben je er zo vanaf
Denk het ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat ze ons ook zonder tr's wel in de gaten houden de komende tijd...
Hallo, ik wil wel helpen hoor. Ik kit hem wel dichtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de realiteit slaat hier ook in als een bom. Nie-mand heeft zich aangemeld om te komen klussen.
En ik bedoel niet de user
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, ik wil wel helpen hoor. Ik kit hem wel dichts
moet ik dan eerst weg gaan? Ik heb begrepen dst je t jammer vind dat ik er benquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, ik wil wel helpen hoor. Ik kit hem wel dichts
Jeetje, ik weet niet hoe ik me hieruit moet reddenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet ik dan eerst weg gaan? Ik heb begrepen dst je t jammer vind dat ik er ben
Fiscaal Recht en Economie. 22.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook..
[..]
huh. welke studie?
hoe oud is appeltje nu?
ja waarom is een appel rond?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fiscaal Recht en Economie. 22.
Nog meer vragen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja je jaagt iedereen weg gvd. mss moet je maar weer voor straf naar us sc...o wacht
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon bij elke fout jezelf bezeren met een dildo dan koppel je die behoefte aan pijn en ben je er zo vanaf
ik kan hier dus niet om lachen... mijn vrouw disciplineert me echt zo en ik vind het niet zo leuk dat Madeliefff dit deelt op fok!quote:
lieg niet. Je zei dat je hier zelf op kicktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan hier dus niet om lachen... mijn vrouw disciplineert me echt zo en ik vind het niet zo leuk dat Madeliefff dit deelt op fok!
Ik heb melding gedaan van openbaring van DM bij Danny maar hij zei ""
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan hier dus niet om lachen... mijn vrouw disciplineert me echt zo en ik vind het niet zo leuk dat Madeliefff dit deelt op fok!
Ik heb melding gedaan van openbaring van DM bij Danny maar hij zei ""
Doe je het weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lieg niet. Je zei dat je hier zelf op kickt
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, jij. Jouw vrouw is baas als ze jou echt zo conditioneert
Echt een vrouw, zoveel tegenspraak in 1 postquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Wowowo nee doe lief straks gaat deze ook al dicht
Stomme kale
Bedankt, denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij dit soort users lijk jij gewoon slim, wel leuk voor je een keer
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt een vrouw, zoveel tegenspraak in 1 post
Chaiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja als gevolg van een nuclear meltdown eerder vandaag
nee... maar we moeten verplicht lief doen tegen elkaar, dat houdt dus ook in dat ik jou niet meer bij je username mag noemenquote:
Nou, dat vind ik dan wel weer jammer, ik word er een beetje verdrietig van.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee... maar we moeten verplicht lief doen tegen elkaar, dat houdt dus ook in dat ik jou niet meer bij je username mag noemen
Subtitel-materiaal ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |