Denk het ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat ze ons ook zonder tr's wel in de gaten houden de komende tijd...
Hallo, ik wil wel helpen hoor. Ik kit hem wel dichtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de realiteit slaat hier ook in als een bom. Nie-mand heeft zich aangemeld om te komen klussen.
En ik bedoel niet de user
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, ik wil wel helpen hoor. Ik kit hem wel dichts
moet ik dan eerst weg gaan? Ik heb begrepen dst je t jammer vind dat ik er benquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, ik wil wel helpen hoor. Ik kit hem wel dichts
Jeetje, ik weet niet hoe ik me hieruit moet reddenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet ik dan eerst weg gaan? Ik heb begrepen dst je t jammer vind dat ik er ben
Fiscaal Recht en Economie. 22.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook..
[..]
huh. welke studie?
hoe oud is appeltje nu?
ja waarom is een appel rond?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fiscaal Recht en Economie. 22.
Nog meer vragen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja je jaagt iedereen weg gvd. mss moet je maar weer voor straf naar us sc...o wacht
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon bij elke fout jezelf bezeren met een dildo dan koppel je die behoefte aan pijn en ben je er zo vanaf
ik kan hier dus niet om lachen... mijn vrouw disciplineert me echt zo en ik vind het niet zo leuk dat Madeliefff dit deelt op fok!quote:
lieg niet. Je zei dat je hier zelf op kicktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan hier dus niet om lachen... mijn vrouw disciplineert me echt zo en ik vind het niet zo leuk dat Madeliefff dit deelt op fok!
Ik heb melding gedaan van openbaring van DM bij Danny maar hij zei ""
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan hier dus niet om lachen... mijn vrouw disciplineert me echt zo en ik vind het niet zo leuk dat Madeliefff dit deelt op fok!
Ik heb melding gedaan van openbaring van DM bij Danny maar hij zei ""
Doe je het weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lieg niet. Je zei dat je hier zelf op kickt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |