doe nou gewoon niet, dadelijk kunnen we helemaal nergens meer postenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh boehoe
misschien bedoelde ik wel een lekker wijf joh
ik kan niet anders... het is sterker dan ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe nou gewoon niet, dadelijk kunnen we helemaal nergens meer posten
Jeetje, wat geheimzinnig allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens anders mijn lichaam naar de tering helpen
Onder zijn chick?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop ergens onder komen
je bent gewoon een bullebakquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet anders... het is sterker dan ik
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje zeg, waarom zo grof
annabel?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:19 schreef HPLC het volgende:
Waar is onze FOK!chick van vorig jaar eigenlijk? Zie haar bijna nooit meer
Even geloofde ik deze post... maar de weerspiegeling van mijn scherm bracht mij terug in de realiteitquote:
Als je op alle slakken zout gaat leggen en TR's gaat doen niet meer idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe nou gewoon niet, dadelijk kunnen we helemaal nergens meer posten
voor de zekerheid deze post geTR-edquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je op alle slakken zout gaat leggen en TR's gaat doen niet meer idd.
ben bang dat ze ons ook zonder tr's wel in de gaten houden de komende tijd...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je op alle slakken zout gaat leggen en TR's gaat doen niet meer idd.
de realiteit slaat hier ook in als een bom. Nie-mand heeft zich aangemeld om te komen klussen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Even geloofde ik deze post... maar de weerspiegeling van mijn scherm bracht mij terug in de realiteit
jij denkt dat iedereen je in de gaten houdt, wat minder blowen, scheelt paranoiaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat ze ons ook zonder tr's wel in de gaten houden de komende tijd...
klussen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de realiteit slaat hier ook in als een bom. Nie-mand heeft zich aangemeld om te komen klussen.
En ik bedoel niet de user
whehehehquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij denkt dat iedereen je in de gaten houdt, wat minder blowen, scheelt paranoia
gewoon bij elke fout jezelf bezeren met een dildo dan koppel je die behoefte aan pijn en ben je er zo vanafquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet anders... het is sterker dan ik
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klussen?
Met jou?
even aan mijn vrouw vragen of ik mag
de bitchquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kan iemand 112 bellen, ik bloed
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon bij elke fout jezelf bezeren met een dildo dan koppel je die behoefte aan pijn en ben je er zo vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |