SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
Wat een slechte kick DV, sommige dingen moet je laten rusten.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Lokquotequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah het nieuwe papegaai excuus voor als je het maar een hysterisch tafereel vindt.
Net zoals dat je racist bent als je van Sinterklaasfeest houdt.
Of dat mensen je necrofiel noemen als je met je tepels tegen de verschrade lippen van een lijk aan duwt om twee uur 's nachts bij de lokale begraafplaats.
Hekel aan zulke vogels![]()
niksquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Montelly het volgende:
Wat een slechte kick DV, sommige dingen moet je laten rusten.![]()
oh ja, de zoete zooi sc
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Halloquote:Uiteraardquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
Maar mag ik hier dan wel posten als verkiezingsloser?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:29 schreef Opsonisatie het volgende:
ff een post plaatsen in de legendarische fernandes sc.quote:![]()
![]()
synoniem van de MAPquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
geen idee, ik zat in vergaderingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Zelfs us sc op slot? Wat heb ik nog meer gemist? Stelletje relpubers.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |