AutoEurope is toch een bemiddelaar die ertussen gaat zitten? Volgens mij heb ik er ook wel eens bij gehuurd en dan krijg je uiteindelijk een voucher voor Hertz/Avis/watdanook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:48 schreef danos het volgende:
Onbegrijpelijk waarom je niet gewoon opnieuw een auto hebt geboekt aangezien die andere gewoon na 7 dagen zou vervallen. Wat is daar je redenatie achter?
Verder is lekker goedkoop bij autoerope/a huren gewoon wachten tot je een keer genaaid wordt. Dat moet je op de koop toenemen en anders moet je maar bij Hertz, Avis, Europecar etc. direct huren.
hij wil een schadevergoeding zien wrschnlijk maar heeft niets op papier (of mail) staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef manifold het volgende:
[..]
Volgens mij eist TS helemaal niets, maar vraagt hij wat de mogelijkheden zijn om te zorgen voor een redelijke oplossing. Iets wat ik geen vreemd verzoek vind aangezien hij gehandeld heeft op basis van verkeerde informatie van het bedrijf zelf.
Klopt maar dan kiezen de meesten natuurlijk voor cheapass Goldcar of een ander duister clubje ipv de grote jongens die 3x zo duur zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:43 schreef t-star het volgende:
[..]
AutoEurope is toch een bemiddelaar die ertussen gaat zitten? Volgens mij heb ik er ook wel eens bij gehuurd en dan krijg je uiteindelijk een voucher voor Hertz/Avis/watdanook.
jazeker, ik kreeg een voucher..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |