Vers sperma in de vagina smeren kan je theoretisch wel zwanger van worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:16 schreef dmfams het volgende:
Heeft iemand er wel eens van gehoord dat iemand zwanger is geraakt zonder echt daadwerkelijk seks te hebben. Dus bijv wel andere seksuele activiteiten gedaan naakt en dus bijvoorbeeld per ongeluk met hand sperma in de buurt/naar binnen is gekomen? iemand zegt tegen mij dat dit dus zeker wel kan gebeuren maar het lijkt mij wel onwaarschijnlijk.
Wat een onzin. Ik weet niet hoe jij seks hebt, maar de meeste mensen kwakken niet recht in een eileider.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:02 schreef InformaQ het volgende:
Ja vraag maar aan de moeder van Jesus.
Nu even serieus, zwanger raken is al moeilijk genoeg, het sperma moet zowat IN DE EILEIDER gespoten worden voordat het zelfs al mogelijk is om zwanger te raken. Sperma kan enkel reizen door een basische omgeving (ejaculatievocht). Als je dus je vagina insmeert met sperma, is het onmogelijk zwanger te worden. Het zure milieu dood namelijk de spermacellen.
Als je natuurlijk vingert met je handen vol sperma, dan is er een kans, maar die is nihil. Ik heb geen statistische gegevens om me te steunen, maar ik zou zeggen zo ongeveer 1 x 10 ^-99 %
Dit is echt de meest onzinnige reactie in dit topic. Hoe dieper je het zaad inbrengt hoe sneller zwanger natuurlijk maar als je 300 miljoen spermacellen over een vagina spuit hoeft er maar eentje de weg te vinden en het is gebeurd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:02 schreef InformaQ het volgende:
Nu even serieus, zwanger raken is al moeilijk genoeg, het sperma moet zowat IN DE EILEIDER gespoten worden voordat het zelfs al mogelijk is om zwanger te raken. Sperma kan enkel reizen door een basische omgeving (ejaculatievocht). Als je dus je vagina insmeert met sperma, is het onmogelijk zwanger te worden. Het zure milieu dood namelijk de spermacellen.
Als je natuurlijk vingert met je handen vol sperma, dan is er een kans, maar die is nihil. Ik heb geen statistische gegevens om me te steunen, maar ik zou zeggen zo ongeveer 1 x 10 ^-99 %
En van al die sperma cellen ben jij de snelste geweest. Niet te geloven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:02 schreef InformaQ het volgende:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:02 schreef InformaQ het volgende:
Toch klopt het wel. Een paar tellen in de openlucht en je sperma is kaput! Dan kun je ermee gaan smeren wat je wilt maar het levert je niets op behalve een vieze glibberige poes.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan hoe sterk het sperma is en hoe vruchtbaar de dame in kwestie is.
Naar sommige vrouwen hoef je maar te kijken of ze zijn al zwanger.
De kans bestaat dat een vrouw op die wijze zwanger kan raken.
En recht in de eileider?
Hoeveel druk moet een man dan wel niet hebben?
Onzin. Buiten het lichaam blijft sperma nog enkele uren leven. Eenmaal in een vrouwenlichaam kan het dagen blijven leven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:22 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Toch klopt het wel. Een paar tellen in de openlucht en je sperma is kaput! Dan kun je ermee gaan smeren wat je wilt maar het levert je niets op behalve een vieze glibberige poes.
Het gevalletje Boris Becker bleek ook niet waar te zijn achteraf.
Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Als sperma op een droog oppervlak komt zoals je huid, droogt het zo op en gaat je zaad dood. Alleen als het echt als kwakje nat blijft kan het nog efkes leven, mits de temperatuur, luchtvochtigheid, etc. optimaal zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Onzin. Buiten het lichaam blijft sperma nog enkele uren leven. Eenmaal in een vrouwenlichaam kan het dagen blijven leven.
Toch blijven de zaadcellen dan leven en kunnen ze nog enkele uren voor een bevruchting zorgen. Ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt maar je praat peop.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:38 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Als sperma op een droog oppervlak komt zoals je huid, droogt het zo op en gaat je zaad dood. Alleen als het echt als kwakje nat blijft kan het nog efkes leven, mits de temperatuur, luchtvochtigheid, etc. optimaal zijn.
Als je sperma sterk is overleeft het nog wel even en kan je heus wel zwanger raken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:22 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Toch klopt het wel. Een paar tellen in de openlucht en je sperma is kaput! Dan kun je ermee gaan smeren wat je wilt maar het levert je niets op behalve een vieze glibberige poes.
Het gevalletje Boris Becker bleek ook niet waar te zijn achteraf.
Zolang het nog vloeibaar is wel. Je zaad heeft vocht nodig om in te leven en zich te verplaatsen. Laat ik het plastischer maken: als je sperma aan je vingers hebt en je hebt even in je handen gewreven om ze 'te drogen' dan is je zaad zo dood. Dan kan vingeren geen kwaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als je sperma sterk is overleeft het nog wel even en kan je heus wel zwanger raken.
het hoeft maar bij de ingang te komen en als die spermatoïden nog leven heb je kans op bevruchting.
Kans is klein maar is er.
Dat opdrogen duurt aanzienlijk langer dan een paar tellen. Dat je niet zwanger kunt worden van een schilfer opgedroogd sperma die je uit een oude sok op je kamer hebt gekrabd lijkt me duidelijk. Maar gewoon vers sperma hoeft echt niet zowat in de eileider geinjecteerd te worden. Hoe zou je het voor elkaar willen krijgen trouwens?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:38 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Als sperma op een droog oppervlak komt zoals je huid, droogt het zo op en gaat je zaad dood. Alleen als het echt als kwakje nat blijft kan het nog efkes leven, mits de temperatuur, luchtvochtigheid, etc. optimaal zijn.
Ja hoor, Maria. Ik geloof er heilig in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:16 schreef dmfams het volgende:
Heeft iemand er wel eens van gehoord dat iemand zwanger is geraakt zonder echt daadwerkelijk seks te hebben. Dus bijv wel andere seksuele activiteiten gedaan naakt en dus bijvoorbeeld per ongeluk met hand sperma in de buurt/naar binnen is gekomen? iemand zegt tegen mij dat dit dus zeker wel kan gebeuren maar het lijkt mij wel onwaarschijnlijk.
Wij praten poep? Jij hebt duidelijk geen opleiding gevolgd die op dit vakgebied aansluit. ph sperma is licht basisch, ph vagina is 5,8 ongeveer. Sperma kan alleen overleven in zijn eigen basisch vocht, of bijna neutraal zoals water. Sperma kan niet zwemmen door een vagina. Waarom denk je dat er miljarden spermacellen zijn en de kans op zwangerschap nog steeds zo klein is?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:51 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Toch blijven de zaadcellen dan leven en kunnen ze nog enkele uren voor een bevruchting zorgen. Ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt maar je praat peop.
Zo ongeveer wat ik aangaf. Maar maak je niet druk man, wij zijn dan ongelofelijk genoeg de overlevende spermacel geweest.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:52 schreef Pap89 het volgende:
"Sperm can survive outside of the body for no more than about an hour. In general, if the semen is still wet it may well have live sperm.
Once sperm enter the female body, however, their lifespan increases. Inside the vagina, sperm can only survive for about six hours, as vaginal secretions contain acids that break the sperm down pretty rapidly. Vaginal infections or the presence of a spermicide may destroy sperm, and not allow it to reach the fallopian tubes.
Once sperm travels through the cervix, however, its lifespan increases even more dramatically. Sperm may survive in the Fallopian tubes for as long as 7 days, but generally survives for around 3 to 5 days. This means that fertilization can occur even if the sperm are deposited as much as a full week prior to ovulation. "
ipv al die uit de lucht gegrepen kringverjaardag fabels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |