Ja, waarom niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:56 schreef Willoow het volgende:
Je gaat zitten FOK!ken terwijl je uit eten bent?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:57 schreef Netsplitter het volgende:
Politie word er bijgehaald en jij krijgt de beroemde nekklem.
Ow wacht, politie staakt, dus dat word afwassen de komende weken.
Gewoon gezellig met elkaar praten.quote:
Niet? Dus als ik zometeen niet betaal is er niks aan de hand? Lijkt me sterk, anders zou iedereen dat wel doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:58 schreef HighVolume het volgende:
volgens mij kunnen ze je niet veel maken
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eetpiraterijquote:Afwassen wordt geacht de klassieke straf te zijn voor de eetpiraat: met het loon dat hij verdiende zou de rekening worden betaald en door het vervelende werk zou hij het in het vervolg wel uit zijn hoofd laten ergens te gaan eten zonder te betalen. De meeste restaurants bellen de politie. Restaurants bestrijden eetpiraterij door elkaar gegevens van eetpiraten door te geven, zodat dergelijke personen van tevoren geweigerd kunnen worden.
Fylax heeft op Fok! live verslag gedaan van een optreden waar hij heen ging, 4 topics vol. Dit is niks bijzonders dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:56 schreef Willoow het volgende:
Je gaat zitten FOK!ken terwijl je uit eten bent?
Nee, is een civiele zaak. Je neemt een dienst af en betaalt er niet voor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Fe2O3 het volgende:
(winkel)diefstal?
Staan gewoon standaard straffen op?
Dat is alleen in de film.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee even serieus. Je hoort altijd wel verhalen 'dat je dan moet afwassen', maar dit is volgens mij onzin toch. Hoe zit het echt?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Fylax heeft op Fok! live verslag gedaan van een optreden waar hij heen ging, 4 topics vol. Dit is niks bijzonders dus.
Fixedquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Gebruikersna het volgende:
TS is serveerster en heeft een lastige klant.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:07 schreef nofxtbr het volgende:
als je niet kan betalen, huilen werkt iig niet. Hier testen ze t uit
Het waren maar 2 delen hoor, de rest werd er na pas gemaaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Fylax heeft op Fok! live verslag gedaan van een optreden waar hij heen ging, 4 topics vol. Dit is niks bijzonders dus.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het waren maar 2 delen hoor, de rest werd er na pas gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |