Oooh ja ik houd wel van 2ehands koopjes scoren

doe regelmatig een rondje kringloop, best een hoop leuke kleding van in de kast hangen en dingetjes voor in huis. Heb nu bijna overal lampen hangen van een recente kringloop buit, daar heb ik alleen zo geen foto's van.
Wel dit, niet erg origineel

![2zg83ud.jpg]()
Niet zo duur, zaten wat krasjes op dus de echte retro brabantia fan wil ze dan waarschijnlijk toch niet

En dit via
Marktplaats voor een tientje

![21n2oh4.jpg]()
Decoratie komt vd rommelmarkt! Fijne kastjes zijn dit.
Ondertussen ook een enorme voorraad schilderijtjes etc, ik koop dat spul van ook voor de inhoud en niet voor de lijst zoals de meesten

Oh en ebay gebruik ik veel voor dingetjes die dan hier bijv 10 euro kosten, en bij een verkoper uit china dan maar een euro voor precies hetzelfde ding. En nu moet ik ineens aan iets heel anders denken. Mochten er mensen zijn die sieraden met swarovski leuk vinden, die steentjes zijn op ebay en amazon behoorlijk goedkoop te vinden. Om een voorbeeld te geven:
![il_170x135.499066305_anv7.jpg]()
Zulke heb ik bij de juwelier gekocht, in de sale voor 3 tientjes. Zelf kun je ze voor 5 euro al maken als je alles op ebay koopt

. Gaat uiteraard niet op voor van die dingen waar de steentjes echt in gezet zijn enzo, dat is wat lastiger te maken

. Maar ik kwam er dus al snel na die aankoop achter dat die steentjes geen reet waard zijn
[ Bericht 31% gewijzigd door VixenFromHell op 03-08-2015 21:13:55 ]