Debussy zit er nit tussen voor zover ik me kan herinneren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:21 schreef Azreal het volgende:
Heb je een wat completere lijst, of in elk geval wat voorbeelden van de rock?
En zit er Debussy tussen de klassieke platen?
Te zien aan de hoes: Once Upon a time in the West van Morricone.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef Geralt het volgende:
Het gebeurde in het Westen.
Wat is dat voor iets?
Ik verkoop alleen alles in 1 keer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:29 schreef Fom het volgende:
hoeveel kosten de platen zonder de nederlandse meuk?
Je bent vrij om te komen kijken, dan zul je zien dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:37 schreef Casiotone het volgende:
Dit is allemaal kringloop troep, meer dan 100 euro ga je er nooit voor krijgen tenzij je een sukkel treft.
succes ermee
Zal volgende keer gerard joling voorop zetten. Heb ook veel bzb als dat interessant is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:55 schreef Casiotone het volgende:
misschien wat interessanter vooraan zetten voor de foto dan?
Woensel. Dm als je langs wilt komen, kunnen we iets afspreken en krijg je mijn adresquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:43 schreef Zspirit het volgende:
Waar te bekijken in eindhoven?
Als er genoeg leuks bij zit wil ik met alle plezier heel de set overnemen als je er van af wilt.
Ik zal er binnenkort eens voor gaan zitten :pquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:06 schreef mien-moeke het volgende:
Ik zie 3 dingen die me leuk lijken... Daar ga ik echt niet voor bieden...
Een completere lijst en je maakt meer kans om t in 1 x te verkopen.
Beter is per artiest/band of genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |