abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157568458
Een van mijn favoriete Northernlion runs. _O_

Vanaf minuut 5 begint het leuk te worden en vanaf 9.50 begint zijn ellenlange rant over een slecht restaurant. :D
pi_157575007
geweldig :) deed ook die headnods mee ^^
pi_157641574
WTF :D geweldig :D hahahaha
pi_157726275
Ook maar weer Binding of Isaac op PC gekocht om afterbirth, blijft erg verslavend
pi_157770915
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:29 schreef Cikx het volgende:
Een van mijn favoriete Northernlion runs. _O_

Vanaf minuut 5 begint het leuk te worden en vanaf 9.50 begint zijn ellenlange rant over een slecht restaurant. :D
Haha ok dit is de tweede video van die kerel die ik geniaal vind! Ik heb subscribed..
pi_158080489
Ik kan alle mede-Isaac liefhebbers hier de Nederlandse game Nuclear Throne aanraden via steam of PSN, is net uit. Ook een rogue-lite randomly generated twinstick shooter met loot en RPG-elementjes. Hij is echt hardcore moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem als isaac liefhebbers niet kunnen waarderen.

http://store.steampowered.com/app/242680/

https://store.playstation(...)_00-PSVNUCLEARTHRONE

NL heeft er ook een serie van:

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_158109523
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik kan alle mede-Isaac liefhebbers hier de Nederlandse game Nuclear Throne aanraden via steam of PSN, is net uit. Ook een rogue-lite randomly generated twinstick shooter met loot en RPG-elementjes. Hij is echt hardcore moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem als isaac liefhebbers niet kunnen waarderen.

http://store.steampowered.com/app/242680/

https://store.playstation(...)_00-PSVNUCLEARTHRONE

NL heeft er ook een serie van:

Van wat ik gezien heb is Nuclear Throne me net iets te druk en chaotisch, vind de stijl ook minder tof dan Isaac, maar misschien geef ik het een kans als die eens in de sale komt op PSN.

Een nieuwe DLC, Afterbirth +, is overigens aangekondigd voor volgend jaar! Gaat onder andere mod-support bieden! Dus bereid je dan maar voor op een legio aan user-created items, synergies, room lay-outs, enemies, bosses etc.
http://bindingofisaac.com/

Dan is er nog een patch uitgekomen die wat items buffed en ook sacrifice rooms zijn flink gebuffed.

Ben er ook achter gekomen dat als je Afterbirth hebt je nu de Lost makkelijk kan unlocken door zelfmoord te plegen in de sacrifice room terwijl je de "missing poster" bij je hebt.

Dan als laatste voor degene die het gemist hebben, de daily van eergisteren was een tribute aan Iwata!
pi_158110126
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:38 schreef Cikx het volgende:

[..]

Van wat ik gezien heb is Nuclear Throne me net iets te druk en chaotisch, vind de stijl ook minder tof dan Isaac, maar misschien geef ik het een kans als die eens in de sale komt op PSN.
Hij is zeker drukker en chaotisch, je kan hem denk ik het best omschrijven als een kruising tussen BOI en Hotline Miami. Het zit ook vol met secrets enzo, er valt veel te ontdekken + er is een goede endgame.

quote:
Een nieuwe DLC, Afterbirth +, is overigens aangekondigd voor volgend jaar! Gaat onder andere mod-support bieden! Dus bereid je dan maar voor op een legio aan user-created items, synergies, room lay-outs, enemies, bosses etc.
http://bindingofisaac.com/
Eerst maar eens afterbirth afwachten op de PS4 ^O^

quote:
Dan als laatste voor degene die het gemist hebben, de daily van eergisteren was een tribute aan Iwata!
[afbeelding ]
Wat tof! :D _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_158856745
Afterbirth+ word niet gratis :(
http://bindingofisaac.com/post/136686594689
pi_158857528
quote:
Why are we paying for mod support?
Technically, you’re not. Remember, this is an expansion just like Afterbirth. Trust me, it’ll be worth it, you’ll love it and if you don’t, blame Northerlion.
_O-
pi_158862650
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Chrizs het volgende:
Afterbirth+ word niet gratis :(
http://bindingofisaac.com/post/136686594689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef zatoichi het volgende:

[..]

_O-
Grrr, eggscum weer he. :(
pi_158865707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef Cikx het volgende:

[..]

[..]

Grrr, eggscum weer he. :(
Ik vind het echt prachtig hoe bijvoorbeeld een markiplier een fanbase heeft die van hem houdt en je bij NL alleen maar haat en gescheld ziet :D
pi_158894853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:59 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ik vind het echt prachtig hoe bijvoorbeeld een markiplier een fanbase heeft die van hem houdt en je bij NL alleen maar haat en gescheld ziet :D
Valt opzich ook wel mee. NL krijgt vooral flack wat gestart is als gein, ondertussen is het een soort meme om NL af te zeiken. Binnen zn eigen stream en fans is het all good.

Meanwhile, eindelijk the lost unlocked :)
pi_158894985
Ik ben me nu aan het focussen op challenges en greed; gisteren mijn eerste keer een run waarin ik eindelijk wat verder kwam bij greed en ook ultra greed heb weten te verslaan. Ook nog een redelijk som geld kunnen doneren.

Het moet net goed vallen, maar kreeg Tech x gelijk in de eerste kamer, en twee levels daarna tech 2.0 die dus gewoon allebei werken. Daar had ik Ultra Greed redelijk snel mee op zijn knieën.

Gezien mijn Isaac skills gaat het nog wel even duren voordat ik de volgende overwinning daarin heb :')
pi_158945276
Here lies Azazel... killed by the button on greed mode.

:')
pi_159091683
Nog steeds aant klooien voornamelijk maar begin nu langzaam de hardmode postits vol te krijgen. Gister nog een mooie afsluiter, Lilith greedmode "infinite":

- incubus
- rotten baby
- battery baby
- the battery
- the relic
- 9volt
- car battery
- brimstone
- random overige meuk

Elke wave 2 extra familiars van alles, had een 48h energypill bewaard voor greedfight. Easiest 99c donation :)

ohja en childs leash :)

[ Bericht 10% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 14-01-2016 09:33:49 ]
pi_159112428
Sommige runs:

Butt bombs
Dr. Fetus
Mister Mega
Bogo bombs
Poison bombs
Host hat

met
Gimpy
Piggy bank
Lucky rock
Lord of the pit
Dark bum
Death's touch
Krampus head

En weet ik veel wat nog meer, maar dat deed er niet meer toe.

Het enige wat hierin nog mistte was wellicht pyromaniac, maar ik was echt nu al onschendbaar, alsof de RNG het erom deed _O_
pi_159117949
En vervang dan hosthat door tiny planet ;)
pi_159118195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En vervang dan hosthat door tiny planet ;)
Dat zou mijn dood hebben betekent... Nu kon ik gewoon naar hartelust bommen spammen zonder zelf geraakt te kunnen worden.
pi_159440773
Sinds de release van de afterbirth DLC de combi pack gehaald, en nu ongeveer zoon 18 uur ingestoken.
Daarbij heb ik nu pas een keer of 3 mom's heart verslagen dus ben nog maar echt op het begin. Dus gaat nog wel even duren voordat ik uberhaupt kom bij sheol/cathedral.

Destijds in de orginele isaac wat meer uurtjes gestopt maar eingelijk afgehaakt toen wrath of the lamb DLC uitkwam. Wat ergens wel jammer is want dan was ik iets beter voorbereid op rebirth/afterbirth.
pi_159446463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sinds de release van de afterbirth DLC de combi pack gehaald, en nu ongeveer zoon 18 uur ingestoken.
Daarbij heb ik nu pas een keer of 3 mom's heart verslagen dus ben nog maar echt op het begin. Dus gaat nog wel even duren voordat ik uberhaupt kom bij sheol/cathedral.

Destijds in de orginele isaac wat meer uurtjes gestopt maar eingelijk afgehaakt toen wrath of the lamb DLC uitkwam. Wat ergens wel jammer is want dan was ik iets beter voorbereid op rebirth/afterbirth.
Tof! Als je mom's heart eenmaal een paar keer verslagen hebt dan gaat het op gegeven moment bijna vanzelf. :P
Kamp zelf al een tijdje met computer issues waardoor ik amper meer gespeeld hebt. Het wordt eens tijd voor de PS4 versie.
pi_159762531
Hiep hiep. Mega Satan verslagen met The Lost. :) The Lost is nu wel een heel stuk simpeler geworden met Holy Mantle.
pi_159763453
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:53 schreef Cikx het volgende:
Hiep hiep. Mega Satan verslagen met The Lost. :) The Lost is nu wel een heel stuk simpeler geworden met Holy Mantle.
Lijkt me ook... al moet ik zeggen dat ik daar nog lang niet aan toe ben... Mega satan nog niet eens :-) Al is die volgens mij wel ongeveer aan de beurt nu...
pi_159764393
komt dat afterbirth ooit nog naar ps4 dan, blijft ook maar duren
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')