Haha ok dit is de tweede video van die kerel die ik geniaal vind! Ik heb subscribed..quote:Op zondag 15 november 2015 15:29 schreef Cikx het volgende:
Een van mijn favoriete Northernlion runs.
Vanaf minuut 5 begint het leuk te worden en vanaf 9.50 begint zijn ellenlange rant over een slecht restaurant.
Van wat ik gezien heb is Nuclear Throne me net iets te druk en chaotisch, vind de stijl ook minder tof dan Isaac, maar misschien geef ik het een kans als die eens in de sale komt op PSN.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik kan alle mede-Isaac liefhebbers hier de Nederlandse game Nuclear Throne aanraden via steam of PSN, is net uit. Ook een rogue-lite randomly generated twinstick shooter met loot en RPG-elementjes. Hij is echt hardcore moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem als isaac liefhebbers niet kunnen waarderen.
http://store.steampowered.com/app/242680/
https://store.playstation(...)_00-PSVNUCLEARTHRONE
NL heeft er ook een serie van:
Hij is zeker drukker en chaotisch, je kan hem denk ik het best omschrijven als een kruising tussen BOI en Hotline Miami. Het zit ook vol met secrets enzo, er valt veel te ontdekken + er is een goede endgame.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:38 schreef Cikx het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb is Nuclear Throne me net iets te druk en chaotisch, vind de stijl ook minder tof dan Isaac, maar misschien geef ik het een kans als die eens in de sale komt op PSN.
Eerst maar eens afterbirth afwachten op de PS4quote:Een nieuwe DLC, Afterbirth +, is overigens aangekondigd voor volgend jaar! Gaat onder andere mod-support bieden! Dus bereid je dan maar voor op een legio aan user-created items, synergies, room lay-outs, enemies, bosses etc.
http://bindingofisaac.com/
Wat tof!quote:Dan als laatste voor degene die het gemist hebben, de daily van eergisteren was een tribute aan Iwata!
[afbeelding ]
quote:Why are we paying for mod support?
Technically, you’re not. Remember, this is an expansion just like Afterbirth. Trust me, it’ll be worth it, you’ll love it and if you don’t, blame Northerlion.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Chrizs het volgende:
Afterbirth+ word niet gratis
http://bindingofisaac.com/post/136686594689
Grrr, eggscum weer he.quote:
Ik vind het echt prachtig hoe bijvoorbeeld een markiplier een fanbase heeft die van hem houdt en je bij NL alleen maar haat en gescheld zietquote:
Valt opzich ook wel mee. NL krijgt vooral flack wat gestart is als gein, ondertussen is het een soort meme om NL af te zeiken. Binnen zn eigen stream en fans is het all good.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:59 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig hoe bijvoorbeeld een markiplier een fanbase heeft die van hem houdt en je bij NL alleen maar haat en gescheld ziet
Dat zou mijn dood hebben betekent... Nu kon ik gewoon naar hartelust bommen spammen zonder zelf geraakt te kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En vervang dan hosthat door tiny planet
Tof! Als je mom's heart eenmaal een paar keer verslagen hebt dan gaat het op gegeven moment bijna vanzelf.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sinds de release van de afterbirth DLC de combi pack gehaald, en nu ongeveer zoon 18 uur ingestoken.
Daarbij heb ik nu pas een keer of 3 mom's heart verslagen dus ben nog maar echt op het begin. Dus gaat nog wel even duren voordat ik uberhaupt kom bij sheol/cathedral.
Destijds in de orginele isaac wat meer uurtjes gestopt maar eingelijk afgehaakt toen wrath of the lamb DLC uitkwam. Wat ergens wel jammer is want dan was ik iets beter voorbereid op rebirth/afterbirth.
Lijkt me ook... al moet ik zeggen dat ik daar nog lang niet aan toe ben... Mega satan nog niet eens :-) Al is die volgens mij wel ongeveer aan de beurt nu...quote:Op maandag 8 februari 2016 19:53 schreef Cikx het volgende:
Hiep hiep. Mega Satan verslagen met The Lost.The Lost is nu wel een heel stuk simpeler geworden met Holy Mantle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |